PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník benda13
Vloženo 12.2.2019
Aktualizováno 12.2.2019
Zobrazeno 2 093x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Doladění k obrazu svému.

Vloženo: 05.05.2020, Uskutečněno: 05.05.2020, Stav tachometru: 47700 km, Zhlédnuto: 156x


2019
Poroce ježdění se Suzou jsem usoudil, že aby to mezi námi fungvalo bude se muset pár věcí vyměnit.
Jako první přišla řada na brzdovou pumpu, jelikož brzdy na okruhu strašně vadly, tu jsem nahradil Brembo RCS výsledek byl ten, že brzdy už skoro nevadly. Spolu s pumpou se dal i laděný výfuk od Rp tuning, takže místo dvou koncovek je jen jedna. Rovnou se dal pryč i katík, což ušetřilo pár kilo váhy, takže ve výsledku krásnej zvuk, úspora váhy a ještě k tomu se daly pryč zadní stupačky, protože na tyhle motorce jet ve dvou je utrpení a navíc bez nich vypadá líp. Jelikož kvalty byly docela dlouhý tak se dalo přední kolečko víc do síly a protiskluzy stompgrip na nádrž a kryty na motor od GB racing.
Dále se nechali vyměnit stupačky za přepákování od ARP na kterým paradně drží noha a už se nestává že by noha klouzala ze stupačky. Spolu s přepáčkem se prostě musel dát quikshifter jedna nejbožejších věcí co jsem na motorce kdy měl.
A jako poseldní jsem nechal dát racing řídítka jak jinak než od ARP (originál řídítka jsou docela vysoko se mi zdálo) a k tomu chránič brzdové páčky ARP.

2020
Letos se dali nové kotouče od Bremba, takže zase to brzdí o něco líp.
K dokonalosti už mi tam chybí sand jen tlumič řízení od Ohlins, ale na to si bude muset chvíli počkat.
Jinak Suza je druhá motorka, kterou jsem si nechal dýl jak dva roky, tak jsem zvědavej jak dlouho si ju ještě nechám.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist