PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník benda13
Vloženo 12.2.2019
Aktualizováno 12.2.2019
Zobrazeno 2 092x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je červeno - stříbrná má 2 kola, 2 laufy, motor, převodovku, brzdy, světla, držítka, a sedačku. :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Nebyla zrovna slušná nabídka.
Yamaha YZF-R6: Nebyla zrovna slušná nabídka.
Aprilia Tuono 1000 R Factory: Nebyla zrovna slušná nabídka.
Suzuki GSX-R 750: Nebyla zrovna slušná nabídka.
BMW S 1000 RR: Prachy!

První dojmy - Jede to hnusně dobře, tam kde rsv ztrácelo dech gixxer se teprve nadechuje. Potřebuju vůbec tolik koní? Ale zkusit se má všechno po RSV a Speed triplovi ten litrový čtyřválec musím taky vyzkoušet. Po městě se s tím dá jet v klidu ne jak s Rsv. Speed triple proti těmhle dvoum nejel, ale byla to příjemná motorka na ježdění v provozu a taky uměl pozlobit když chtěl.

Doplňky na motorce - Zvýšeny plexi Puig, hefty Domino, krátký držák spz RaG, protiskluzy na nádrž, kryty motoru GB racing, pancířky, brzdová pumpa Brembo RCS, laděný výfuk RP tuning, do budoucna plánuju přepákování a quickshifter.

Recenze

Suzu jsem si vybral, protože po litrovým dvouválu a litrovým třívalu jsem chtěl zkusit ten litrovej čtyřvál jo a Suzuki jsem ještě neměl.
O tyhle motorce už toho bylo napsáno hodně.Ve zkratce za mě můžu říct že to má brutální zátah člověk by řekl že to neztratí dech, v provozu to běžnej smrtelník nemá šanci využít aji na tom okruhu to chce pilota, sám se mám ještě hodně co učit :D, přesnej podvozek pro mě aji "příjemnej posez na kapotu" ale ty brzdy v provozu celkem dobry, ale na okruhu aby po 10 minutách tomu takhle vadly brzdy to mě docela vyděsilo, páčka co nejdál od řídítka a musím brzdit 4ma prstama abych si nedrtil prsty. Pro letošek jsem se rozhodl, že vyměním originální brzdovou pumpu za Brembáckou RCS a racing kapalinu tak uvidime.
Suza má ráda rychlejší zatáčky, pomalejší ji moc nevoněj a samozdřejmě na okruhu se cítí nejlíp. Gixxer je zatím nejnáročnější motorka na fyzičku co jsem měl asi byh měl se sebou začít něco dělat :D
Jinak je v celkem pěkným stavu při koupi (03/2018) měla najeto necelých 36 tisíc km ted má (2019) 40 197km. Věřím ale že na tenhle motor to nic není.
Má to aji palivový mapy který jsou podle mě zbytečny a jak psal Danielos radši bych měl na řiditku ovládání budíku než palivových map.
V základu má aji elektronickej tlumič řízení který už mi zachránil prdel. Zajímalo by mě jak by chodil třeba od Ohlinsu tlumič.
Při koupi (2018) byla Suza v originál stavu, letos když jsem se rozhodl že si ji nechám jsem se rozhodl ji trochu poladit první co bylotak byla výměna brzdové pumpy za Brembo RCS doufám že to bude znát, dále jsem nechal dát laďák na 4-2-1 a udělat decat Výsledek je luxusní zvuk, váha se ušetřila a za mě to vypadá líp rovnou se sundali zadní stupačky. No a ještě kryty motoru a protiskluzy na nádrž. Do budoucna doufám přikoupím přepákování a quickshifter.
Jinak celkově je to povedená motorka až na ty brzdy a nevím proč na takovou motorku neschválej rozměr zadní gumy 190/55 a je tam jenom placka 190/50 přitom Rsvčko mělo v techničáku !3 rozměry zadní gumy!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
benda13
benda13 napsal 15.02.19 v 16:28

Díky :) upgrade je čas od času potřeba

KADIN
KADIN napsal 15.02.19 v 10:04 10b.

Paráda taky uvažuju o upgradu na tenhle typ Supr fotky 10B

benda13
benda13 napsal 14.02.19 v 15:00

Díky

CB600
CB600 napsal 13.02.19 v 17:30 10b.

Těžkej luxus . Ta osmá fotka na koleni je přímo učebnicová

Více komentářů



TOPlist