Vlastník | karelsk | |
---|---|---|
Vloženo | 11.2.2019 | |
Aktualizováno | 29.8.2019 | |
Zobrazeno | 1 963x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | karelsk | |
---|---|---|
Vloženo | 11.2.2019 | |
Aktualizováno | 29.8.2019 | |
Zobrazeno | 1 963x |
Jistě tak jak kliku , kanály a píst
Po tom co jsi tady teď napsal bych dal jen 5 b. Ten kryt karburátoru jsi doufám vyleštil i zevnitř...
Nevím v čem má pravdu , ale když to říkáš .
Motorku jsem si dělal pro sebe , Barva je dle origo signální červená vývozní model . Imbus šrouby tam nikde nejsou . Prostě jen vyleštěné hliníkové díly . Motorka je sestavena s těch nej dílů co šlo sehnat , české ráfky , uloženky dílů z mototechny a co šlo nachromovat tak je nachromované , některé vymezovací pouzdra , podložky a všechny šrouby jsou vyrobené z nerezu a leštěné. Prostě stavěl jsem si jí pro sebe a tak se mi líbí a je i na papírech , Kdyby to bylo na kšeft tak jdu opačnou cestou . Tod vše k mé renovaci
Cmíral má vyjímečně ve všem pravdu...
krásná
Krása , další zachráněná, jasných 10
tak tedy nezměnil, ale sám tady dole píše, že jen upravil a to je rozdíl , hlavně to celé nesmazat
Pane nic jsem nezměnil . Motocykl je stále stejný , jen jsem vložil poslední aktuální fotky. Nevím proč se zde řeší takové věci . Je to moje renovace a tak se mi líbí jak je . Už teď mě mrzí ,že jsem Jawku zde zveřejnil.
já s tebou už nic neřeším , pan renovátor si už popis účelově raději pozměnil, fotky upraví aby neoslnily i náhodného kolemjdoucího a je vše ok a zarytí odpírači zelených mají vlastně taky pravdu bohužel a škoda.
Cmíral: jakej dům v Praze? Já myslel že řešíme motorky ne?
honza900: rozumím, za peníze v Praze dům , asi proto někde už přišli o licence i díky takovým názorům.
karelsk: tvůj kamarád mi marně posouvá kritiku tvojí práce. Práce je pěkná, až na povrchovku motoru a to je vše. Na srazech a akcích slyším často poznámky, že ta motorka nebyla taková ani jako nová ap. jenže, když mám renovaci na bílých můžou pindat co chtějí, ale u zelených to může být i pravda. Takových renovací jako ty jsem ze šrotu už pár dělal i několik véček mám tak vím co to obnáší. I ten lesk jednou zajde .
Samozřejmě motocykl půjde na veteranske značky . Jen jsem to upravil v popisu . Jak jsem psal níže všechny viditelné šrouby jsou s drážkou nebo šestihranem jsou nerez a leštěne.
1. Text si renovátor už raději dávno poupravil, nyní o testaci ani čárka
2. Nevím jak umíš číst ty, ale od začátku je to jen psí GULELESK MOTORU
3. Že ti prošly imbusy? Tak už fakt dnes někde projde všechno . Na podmínku 80% původnosti jsi přišel kde? Důkaz, odkaz najdu?
cmíral
Já fakt nevím, proč tu trojčíš.
1/ kolega renovátor - karelsk - nenapsal ani čárku o veteránských papírech. Chtěl si spravit motku a dílo se zdařilo.
2/ nevím, jaký máš komp a jaké máš oči, ale já vidím barvu v pololesku, lesk vypadá úplně jinak.
3/ můj synek protáhl pionýra na veteránské papíry s úplně stejnými imbusovými šrouby, protože nechtěl čekat, až mu je jeho švára utočí na soustruhu a já mu je zavezu na pozink. Tyhle šrouby prostě nové neseženeš. Takže původní ohavné šrouby se servanými závity a ojetými šlicy si dal do kapsy, že je případně vymění. Nebylo to potřeba, byli tam normální lidi. A věděli, že na veteránu má být původních nebo věrně zkopírovaných 80 % dílů, což bylo.
Cmiral: kterákoliv...
Takže je to jedno. Červená je ok, původně před editací byla řeč o nějaké testaci HV, takže už to vyznívá v kontextu zcela jinak a ta kopie by to snad měla trochu být, přičemž netrvám na dobovém vzduchu v pneu. Nečekal jsem takové emoce od zdejších odborníkü na HV. Ale HV podle svých představ??? , která že komise se pod ty představy podepíše?
Původně jsem chtěl tvou motku jen přerolovat, k bodování měl přivedli místní odborníci na to "jedině pravé veteránění".
Jak už tu bylo mnohokrát napsáno, pokud si stavíme a opravujem motky pro sebe a za své peníze, není důvodu, proč by se nám neměly líbit.
Chceš ji lesklou?
Máš ji leslou.
Kolega odborník by ti stejně strhnul body za nedodržený odstín té "jedině správně červené", takže to je jedno.
Prostě si nevšiml, že neděláš kopii toho, co sjíždělo kdysi výrobní linky, ale chceš mít motku podle svých představ.
Nenech si zkazit svou radost.
chápu, bojuješ za kamaráda, ale já jsem jeho práci neshodil, jen jsem ho obodoval a nakonec komentovat můžu jak chci . Prostě někdy je méně více. A klíd, vidím že ti tečou nervy asi došly argumenty
Tak nevysvětluj sra*ky a neplacej tady furt nějakej trapnej Gulelesk. Když se ti něco nelíbí tak to prostě nekomentuj. Odborníku...
mudruješ o *ovně, ano v příkrém rozporu to sice není, ale tak ta motorka nikdy nevypadala ani jako nová či exportní rarYta , tady, ano tady v komentářích často čtu o hnusných leštěnkách a mají pravdu . Prostě si tu svoji pěknou práci guleleskem pohřbil, co stojí kvalitní renovace mě nepoučuj, mohl taky dostat 5 bodů a bez vysvětlení proč dostal 8 a víc mě to nezajímá, opakovat a vysvětlovat to nikomu nemusím.
Cmiral: něco nastudovanýho mám, takže mudruju. Vyleštěný motor rozhodně není v rozporu s V RZ. Některé motorky " po renovaci" vypadají strasne, jsou to " renovace" za pár korun, odflaknuta práce - lak i chromy a mají V RZ. Já bych jim to nepřidělil ani náhodou. Netvrdím že je to tvůj případ ale jsou takový. Takže krásná motorka na které si někdo dal sakra záležet a vložil do ní dost peněz je jasná jednička.
Nazdar Kajo, pěkně si ji zrenovoval. Krásné práce. Taky bych měl konečně dat do richtiku pareza co mám už roky na puzle v garáži. Jasný h 10b. Měj se. D.
honza900: pro někoho pěkná, mě se ta renovace taky líbí, ale pohřbil to nesmyslným lešením navíc když to má být veterán, u bílých spz je to šumák uznávám. A jestli rýpeš , tak mám za sebou několik renovací takových tuctovek do TOP stavu a na VRZ, nic mu nezávidím. a toto fakt ne (sportku jo ). Gulelesk zavedli novodobí renovátoři, který to podsouvají zákazníkům jako trendy . Ajoj a něco si nastuduj a pak mudruj
moc hezká jawinka. Ať si tady pisou lidi kritiku jak chcou. Co renovovali voni ? Lesk na motoru? No a co... Motorku přece dělá každej sám pro sebe. Jenom závistivý kecy. Za mě palec nahoru.
tak to je v pořádku, ale ten gulelesk nene
už bych dal 9 b.
Imbusy na motoru byly jen montážní teď jsou tam šrouby co mají být
já renovace na rozdíl od řady zdejších uznávám, ale tady opravdu váhám. Gulesk na motoru, fakt nevkus , když už to chceš tlačit přes zelené. A bože co ty inbusy ? To je jako dobový doplněk ? Nezalakované konce zadního madla jsou už jen mucha na kráse
Hrozně rád bych dal 10, ale jako, hnidopich fakt nemůžu, soryjako
Supr