PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1600 WildStar (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vildach
Vloženo 6.2.2019
Aktualizováno Včera v 11:38
Zobrazeno 953x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Nádherný robustní stroj, jeden z nejhezčích motocyklů, co byl kdy vyroben.

První dojmy - První dojmy překonaly očekávání, které bylo už tak hodně vysoko. Z mnoha fotek a recenzí jsem usoudil, že to bude Wild Star, nebo nic. Ale když jsem ji viděl naživo a navíc projel, uhranul mě. Nedá se to popsat, musí se to zkusit. 10.1. 2019 jsem se při 9 stupních venku poprvé projel, konečně tedy první zkušenosti: 1. bez sytiče to, alespoň v zimě, opravdu nestartuje. Stejně tak brzy chcípne, s uzavřeným ventilem paliva, takže ani na jedno nezapomínat:) pozn. předchozí majitel prý zásadně nikdy ventil nezavíral. 2. četl jsem o mohutných vibracích - nezdá se mi, možná jsem na ně byl připraven, nebo je motor opravdu docela klidný. 3. chvíli asi potrvá, než se člověk sžije s váhou motorky a silou motoru, respekt tam myslím zůstane navždy, 4. brzdy dle mne dostačující - na tu váhu a pohodový styl jízdy, 5. pohodlná, na druhou stranu člověk pořád cítí, že sedí na motoru - to je zážitek sám o sobě, 6. těžko to popsat, ale poprvé v životě jsem cítil, že tu mašinu jakoby "neobtěžuji". To bude do té doby neznalostí silných a těžkých motorek, 7.vše by se dalo shrnout takhle: Já ho respektuji a on mě akceptuje.

Doplňky na motorce - Obecně se mi ten stroj líbí z výroby, či spíš bych některé věci oželel, takže doplňky přidám jen z praktických důvodů: zadní sedlo, až mi vyroste syna delší cestu brašny, kolem komína něco připnu na nosič.
Nenosím uzavřené helmy, takže škopek a brýle. První jízdu jsem dal bez plexi, které k ně, němu mám. U druhé jízdy jsem zkoušel různě štelovat a aby mělo smysl, musel bych ho dát výš, než bylo možné, proto jsem ho sundal, moto se mi tak stejně líbí víc. V létě uvidíme co hmyz, ale vzduch se takto ustát dá (cca do 130 km/h)

Recenze

Je tu o XV 1600 již napsáno mnoho a velice mi to pomohlo. Přidám také svůj pohled na věc. Vždy jsem obdivoval veterány (všeho druhu,ale motorky jsou jedny z nejskladnějších). Mám párek českých ČZ, ta starší 150c rok 1952. Můj sen se však utvořil při zkoumání vývoje amerických motocyklů značky Indian a HD (do roku 1970).

Ten sen bylo mít motorku, která je na pohled i na "práci", kolem komína i na dlouhé cesty a hlavně spolehlivá. Podmínkou byly hluboké blatníky, drátěná kola a co nejvíce v originál stavu, bonusově by také mohla být z minulého století. A to je v mých očích právě robustní cruiser (dále jen křižník) Wild Star rok 1999. Dřívější ani pozdější křižníky nejen Yamahy se mi prostě nelíbí. Velice pohledné a sympatické stále jsou i pozdější modely Indianu (INDIAN Chief 1999), ne ovšem s cenovkou do 200 tisíc Kč.

Protože jsem více pragmatik, nežli srdcař, tak mě na výrobku zajímá nejvíce kvalita, užitnost a vzhled. A tak jsem si na středněstará kolena pořídil křižník a s klidným srdcem japonský.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Babicka33
Babicka33 napsal 11.02.19 v 16:32 10b.

Pěknej kousek, určitě budeš spokojen.

namot
namot napsal 09.02.19 v 05:40 10b.

Skvělá volba, popsal jsi dokonale moje myšlení, když jsem si jí pořizoval, takže

žižala.
žižala. napsal 07.02.19 v 15:47 10b.

Supr kousek.

Více komentářů



TOPlist