Z pozůstalosti, technicky zdá se obstojný stav, neoriginální sic.
První dojmy - Na svůj start je zatím připravována. Nejdůležitější pro mě je udělat ji jízdy schopnou, abych se na ní mohl přibližovat po dědině, ale vyvážit to s tím, aby byla natolik v dobrém technickém stavu, že brzkým provozem nebude ohrožena její budoucnost.
Recenze
Co již proběhlo:
1. Přezout papuče - 7. 2. 2019
- Pneu + duše + ochranná gumová páska = 700 Kč
- Zvoleny Mitas M-02 2x19 za 180 Kč kus, příště bych asi volil 1,5x dražší Continental KKS 10 2x19, které se dle fotky zdají být více krémovější (= bez spousty kosmetických vad z formy po bocích i na vzorku) a starému mopedu by dodaly eleganci.
2. Vyčistit nádrž
- Těžko demontovatelnou nádrž zatím nechávám v tělě, nalil jsem trochu technického benzínu, nechávám působit a jsem zvědav co vyteče. Pokud to nebude čisté, budu řešit dál.
- Palivová hadička byla tak ztvrdlá, že mi při demontáži karbecu ulomila kousek náústku z palivového kohoutu. Nicméně na napojení zbylo dost a pro výměnu bude rozhodující až stav jeho sítka.
3. Vyčistit karbec
- Zvenku špinavější než zevnitř, paráda.
4. Vyměnit převodový olej - 20. 2. 2019
- Olej vypuštěný, nachystaný je Repsol Moto Transmissiones 80W-90 1l za 215 Kč. Flaša má integrovanou hadičku na nalévání do úzkého otvoru, super věc.
Demontoval jsem hlavu válce a překvapil mě velice dobrý stav pístních kroužku. Nejvíc práce tak dá očista vnějšku.
Co ji nemine:
5. Pořešit světla
6. Začít doplňovat chybějící doplňky / obměňovat ty načnuté, byť funkční