renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 GT (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Massakra
Vloženo 1.2.2019
Aktualizováno 9.12.2023
Zobrazeno 4 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moje 5 a zatím poslední Jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2019.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motogart (Dubeč) - V celku spokojenost , ochota personálu.

Výška jezdce: 169 cm

První dojmy - Manipulace na místě jde stěží ale , jak se pohne kupředu jede z lehkostí * ovladatelnost naprostá spokojenost. Opravdu siná moto * pěkná a dobrý zvuk.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny komu se líbí.

Doplňky na motorce - Snížení sedla * Prodloužení řídítek nástavcem * zahrádka * USB kabel * Navigace
BMW Navigator IV * Držák navigace Wunderlich * Voltmetr * Plexi štít V-Stream * Reflexní a bezpečnostní prvky *

Průměrná spotřeba - 6.14029 l/100km

Recenze

Tato sezona pomalu končí ( pro někoho už skončila ). Tak jsem si říkal už jsem měl na svojí ( předešle Hondě ) najeto dost a už jsem chtěll něco výkonnějšího. Tak jsem začal pomalu koukat po inzerátech a bazarech po nějaké ( neměl jsem určenou přesnou značku a druh motorky ). Na první na kterou jsem narazil a která se my líbila byla * Aprilia ETV 1000 Caponord * Dizajnově velice líbivá , nevšední přístrojová deska ale , co mne odradilo byl hlavně řetěz a spotřeba. Druhou kterou jsem chtěl byla * Honda VFR 1200 X Crosstourer * ale , tu jsem hned zavrhnu ne že by bylo něco na ní špatného to jistě ne. Hlavní a jasný důvod , cena byla vysoká. To samé jsem učinil u třetí konkrétně * BMW R 1200 GS * chtěl jsem novější ročníky a také z důvodů že jí má každý. Čtvrtá moto o které jsem přemýšlel byla * Honda ST 1300 Pan European * nevzal jsem jí kvůli stáří ( 2002 ). Nakonec tedy padla volba na * BMW K 1200 GT * Narazil jsem na ní na bazaru kde se prodávala za pěknou cenou s málo najetí my kilometry. Doloženo servisní knížkou servisová no u prodejce BMW ( Motorky ). Tak jsem tedy neváhal a napsal že bych se přijel ( byla to sobota 20.10.2018 ) podívat. Ve finále jsem byl tak pohlcen dojmy že jsem dal zálohu 15.000 kč a dohodly se že si jí odvezu příští sobotu z doplatkem zbylé částky. Blížil se pomalu a jistě víkend a já se nemohl již dočkat. Předpověď počasí nebyla na sobotu vůbec dobrá 6 stupňů a a déšť přesunul jsem to tedy už na pátek kdy hlásily přívětivější počasí polojasno 12 Stupňů. V pátek ráno jsem nasedl do vlaku a jel jí vyzvednout směr Praha. Vše jsme vyřídily k oboustranné spokojenosti a já mohl vyrazit z novým strojem značky BMW k domovu na cestu dlouhou 144 km. Jízda mně hned z prvních počátků chytla a nepustila až domů prostě nádhera. Pohodlný posed * vyhřívané rukojeti * sedačka řidiče i spolujezdce * elektro plexi * ESA * ASC vše jak v autě. Akorát co je menší mínus je plexi při vyšších rychlostech turbulence větru je znatelná proto na Jaro koupím lepší plexi konkrétně ( od Americké firmy National Cycle ZTechnik V-Stream ) podle předčtených a zhlédnutých recenzí se zdá být opravdu výjimečný * tak uvidíme. V blízké době bych si chtěl namontovat laděný výfuk pro ještě lepší zvuk. V těchto dnech mám rozpracovanou montáž držáku navigace ( pořízena BMW Navigator IV ). Co jsem již udělal je držák počítače Garmin a USB napájecí kabel. Musel jsem ještě upravit zadní držák RZ která my vůbec nevycházela na díry ( vyřešeno nerezovým plechem tloušťky 3 mm o rozměrech V 150 mm - Š 200 mm.
(Cestou domů) z jízdy jsem byl tak v extázi že jsem vůbec nesledoval ( nádrž ) a v půlce cesty my došel benzín. Nejprve jsem se lekl že je to nějaká porucha. ( Ne , byl to opravdu benzín ). Naštěstí jsem zastihl kamaráda doma a on my dovezl v kanystru benzín , domů jsem se tak dostal z 2.hodinovým zpožděným. Na motorce mám ( zatím ) dvě změny upravené snížené sedlo * nástavec na prodloužení řidítek. Zatím mám najeto jen 151 km . Uvidíme na jaře kdy vyrazím na cesty.

Koupena - 26.10.2018







6.12.2018
Byl koupen první doplněk na můj nový stroj. Uvažoval jsem že bych si pořídil nějaké ty textilní tašky do plastových boční kufrů. Originály od BMW jsem nechtěl z jednoho prostého důvodu byli šíleně drahé. Tak jsem hledal až jsem našel firmu LOJZO. Kde jsem si vybral a následně objednal pár ( L+P ) tašek na svůj typ ( K ) a to vše za 900.kč. Solidně vyrobené a do plastových kufrů padnou přesně.







10.12.2018 - Jsem si konečně koupil moto plachtu která je opravdu velká a zakryje celou motorku i z bočními kufry. Je vytvarovaná s prostorem pro kufr ( TOP-CASE ). U uprostřed plachty ( v dolní části - u stojanu ) je klip na zapnutí a u předního kola je oko na provlečení zámku. Po 3. různých plachtách jsem z touto na 100% spokojen.







19.1.2019
Přidávám fotky úpravy RZ. Ještě jsem jí nastříkal černou barvou aby splynula v jeden celek.







31.1.2019 a 17.1.2019
Jsem si dokoupil nejen na dlouhé cesty do zahraničí auto-moto kompresor od firmy AIRMAN a opravnou sadu na lepení pneumatik od firmy THUMBS UP v praktickém sáčku. A v neposlední řadě novou reflex vestu. Komplet vše se my vejde pod sedlo spolujezdce.












17.2.2019
Další část uprav mého Káčka. Udělal jsem si držáček z plechu na USB kabel a počítač Garmin. ( Upevněno na místo originálu navigace ).
Navigaci BMW Navigator IV jsem umístil nad přístrojový panel , v příjmem pohledu jezdce ( vadí mne , když je navigace někde mimo zorné pole * třeba řidítka ). Vše musí probíhat středem. Tak jsem si pořídil od firmy * Wunderlich * držák za 89 ?. V držáku je umístěna zástrčka na nabíjení já toho využil a dal jsem si tam voltmetr z 2x USB.












21.2.2019
Proběhla menší údržba a to konkrétně výměny oleje v motoru + ( olejový filtr ) a převodový olej v kardanu. Sice se olej měnil ve 20.500 km ( bývalí majitel stroje ) současní stav je 23.294 km po výměně , to znamená že na olej se najelo cca 2.800 km. A však tento olej se měnil v roce 2013 - ( 6.let ). Tak raději výměna za čerstvý. Ještě jsem nechal převrtat jeden šroubek na předním blatníku ( asi 10.let ) nikdo neměnil pneu. Pustím se tedy do demontáže blatníku ale , ty šrouby byli tak zapečený že se my povedlo jeden ukroutit..

24.2.2019
Proběhla celková diagnostika mého BMW. Diagnostiku provedl zde přítomný ( Motorkari.cz ) uživatel OndraCB www.motorkari.cz/profil/ . Touto cestou mu chci velice poděkovat. Vše dopadlo bez chyb a poruch.







3.3.2019
Tohoto víkendového větrného dne ( Neděle ) jsem vyjel už na 5 letošní vyjížďku. Již mám najeto 515 km na BMW K 1200 GT a mohu napsat zase něco nového k chování motocyklu a to konkrétně za silného větru kdy je klidný téměř se nehne i když jdete 140km/h. Mohu porovnat z Hondou NT 700V Deauville která plaval již při menším poryvu větru. To co jsem najel o víkendu z BMW tak z HONDOU bych byl po pár kilometrech ve škarpě. Perfekt je také akcelerace při předjíždění. Zakroutíte rukojeti a jste 100 metrů před autem nestačíte ani pomalu hodit blinkry. Ještě musím pochválit ( v těchto chladných dnech ) vyhřívané rukojeti a sedlo které bohatě stačí dát na 50% když se hodí 100 % tak to pálí jak na peci. Spotřeba se zdá být slušná počítač ukazuje 5,3 litrů na 100 km. Uvidím čase jestli je ten průměr správný. Zatím tankováno ( u pumpy ) jen jednou. Měl jsem plnou a natankoval jsem 18.litrů z nájezdem 314.km. Zatím jsem z stroje nadšen ( doufám že to bude pokračovat ) a co nejdéle bez jakékoliv poruchy či defektu. Už jsem si také objednal a je na cestě nový lepší větrný štít ( jak jsem již zmiňoval výše * V-Stream * ) a jiný ne-originál výfuk. Už se nemohu dočkat další cesty.

Dod: Jen tak na okraj ( měl jsem se na víkendovou vyjížďku ) vykašlat , protože teď opravdu kašlu a nudle mám až u pasu.

16.3.2019
Konečně dorazil Plexi štít Americké firmy ( National Cycle ZTechnik ).
Byla sobota kolem poledního tak jsem si říkal že půjdu prohodit staré ( originál ) plexi za nové V-Stream. Od začátku vše nasvědčovalo tomu že to nebude tak příjemné jak jsem čekal , už po odchodu z bytu jsem si opřel plexi o (chodbovou zeď ) než jsem stačil zavřít dveře tak plexi sklouzlo na zem ,ne naposledy. Také my dorazil laděný výfuk ( ten budu montovat jindy ) , vzal jsem ho při jednom když jsem jel do garáže. Dorazím do garáže , otevřu jí plexi položím na ( kolegovu ) mašinu co jí tam má umně schovanou. Jako bych to přivolal kolega v ten čas dorazil. Šel ke své motorce aby se podíval a natočil jí , nevšiml si však ležící plexi na sedačce a jak s tím škubnul už se plexi kutálelo po zemi ( podruhé ) a pořádně. Ještě jsem ho nenamontoval a už jsem ho měl poškrábaný. Naštěstí škrábance nejsou v zorném poli , nýbrž na bocích v horních rozích štítu. Tam to tolik nebolí.







3.4.2019
Jsem si nalepil část reflexních prvků na zadek motocyklu konkrétně na boční kufry. ( Hlavní k nočnímu ježdění a jasné viditelnosti. ) Objednáno z Anglie za 22 liber. ( Žádná Čína * Rodinná firma ). Zatím jsem zkoušel viditelnost pouze baterkou a zdá se že je to 100 % dobrá koupě. Časem přijde na řadu ještě zvýraznění bočních stran motocyklu ( kapotáže ) pro noční viditelnost.







14.4.2019
Proběhla ( konečně ) výměna výfuků na mém stroji. A to konkrétně od Holanské firmy * Laser Exhausts Technology B.V. * Konkrétní model výfuku je DUO-TECH DUAL SOUND v Karbonu. Montáž velice rychlá odšroubování a následné zašroubování 3 šroubů. Má vyraženo homologační číslo a je zde i vyjímatelná koncová tlumivka pro ještě lepší zvuk ( již bez homologace ). Později dodám zvuk originálu a Laděného výfuku do sekce ( Zvuk motoru ).

K dnešnímu dni 26.4.2019 mám z novým výfukem najeto 2.239 km ( i zkouška bez tlumivky ) a zvuk je opravdu parádní jsem spokojen.







18.5.2019
Můj motocykl BMW K 1200 GT dosáhl na hranici 30.000 km stalo se tak v Německu asi 2 km od města Neustadt in Sachsen.







1.6. 2019
Proběhla výměna pneu přední a zadní. Po důkladné konzultaci ( majitelů ) BMW K 1200 GT jsem se rozhodl obout ( Metzeler Roadtec Z8 Interact ). Vybral jsem jí z důvodu dlouhé životnosti dezénu a nájezdu kilometrů. Podle recenzí výdrž kolem 15.000 km tak uvidíme.
Dodatek: Ano , mohu potvrdit že tyto pneu vydrží opravdu hodně najel jsem tedy na obě 15.954 km. Zadní pneu by dala ještě tak 500.-1000. km ale , měnil jsem je obě na ráz.











Takto dopadla přední pneu.






21.6.2019
Je čas napsat nějaké slovo k mému BMW K 1200 GT. Do dnešního dne mám najeto již 11.434 km . Mohou říci že jsem se už z žil ze strojem větrný štít který jsem minule hodnotil záporně se nakonec ukázal že je určitě lepší než originální už jsem si našel polohu která mne vyhovuje při vyšších nebo nižších rychlostech. Tento stroj má perfektní brzdný účinky i sám motor brzdí na jedničku. Na blinkry ( přepínačů ) jsem si již zvykl a dělám to již intuitivně. Podvozek je paráda , jel jsem minulí víkend Maďarsko , okrsky jsou tam šílené ale , podvozek to vše krásně pobral jen jsem se houpal jak na houpacím koni. Jediná závada která se objevila je snímač - pásek ) palivoměru který přestal fungovat. ( Nešvar u starších modelů BMW s tímto typem snímání paliva ). Opravu ale , zajistím až po sezoně. Palivo tankuji vždy po ujetí 300 km. Proběhla již výměna pneu přední i zadní. V tomto čase je stroj v servisu na druhou výměnu oleje v motoru a kardanu nasleduje i prvá výměna vzduchového filtru a brzdových destiček také přední i zadní. Zatím sem velice nadšen z jízdních vlastností a projevu BMW K 1200 GT.

6.8.2019
Můj motocykl BMW K 1200 GT dosáhl na hranici 40.000 km stalo se tak v Rumunsku na dálnici A2 36 km od Černého moře.







7.9.2019
Proběhla výměna zadního pneu značky BRIDGESTONE ( BT-016 ).







18.9.2019
Proběhla výměna předního pneu značky BRIDGESTONE ( BT-016 ).







21.9.2019
Můj motocykl BMW K 1200 GT dosáhl na hranici 50.000 km stalo se tak na Slovensku na rychlostní silnici R1 u Žiaru nad Hronom.







31.12.2019
Rekapitulace za sezonou.

17.Února 2019 - 27.Října 2019
Nájezd : 32.433 km
Čas : 447 hodin
Nastoupáno : 248 km

10.2.2020
Po spontánní myšlence jsem se rozhodl že je čas vyzkoušet zase jiný stroj nějaké ( enduro ) proto po 15. měsících a 32.600 kilometrech 10.2.2020 jsem prodal svojí BMW K 1200 GT staršímu pánovi kterému přejí hodně zábavy a kilometrů bez nehod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wosty
wosty napsal 31.10.21 v 19:47 10b.

Jsem taky majitel GéTéčka, a děkuji za všechny tvoje řádky. Vše psáno fajne

hočimin
hočimin napsal 03.03.20 v 10:54 10b.

Nemá chybu.

Datsch
Datsch napsal 09.09.19 v 08:50 8b.

Zdravím, uvedené moto mám už tři roky a musím uznat, že na dvou kolech jsem nejel na ničem lepším. Jednou jsem musel nechat vyměnit induktor, jinak běžné opravy. Poslední dobou asi měsíc se mi zvedla průměrná spotřeba z 5,1 na 6,7 litrů. Svíčky jsem měnil minulý rok, vzduchový filtr jsem vyměnil hned. Tak nevím, čím by to mohlo být. Tak budu muset řešit diagnostiku pak uvidím.

Lála
Lála napsal 25.03.19 v 22:23 10b.

krasavica

Myschan
Myschan napsal 03.03.19 v 13:10 10b.

Parádní mašina. Gratuluji a užij si ji

Více komentářů



TOPlist