Stará, dobrá ještě pořádná, poctivá Jawa.. Každej jí zná, každej se za váma na silnici otočí, mává, směje se.. A o tom to je :D
První dojmy - První dojem byl vcelku dobrej. Při koupi ani teda nebyla nastartovaná- přijel jsem, okoukl, naložil, odvezl a začal zprovozňovat. Po standartním koloběhu v pofobě vyčištění karburátoru, nádrže, nalití nového benzínu a svíce najednou škytla a za chvilku už běžela jak má. Ještě tedy seřídit volnoběh a pak teda hlavně vyřídit papírování, stk.. A mohlon se poprvé oficiálně vyjet.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, komu nevadí se trochu ušpinit od oleje, dále pro srdcaře, vlastence a hlavně blázny Jawaře
Recenze
Kamarád mě jednoho dne poprosil, jestli bych s ním nedojel pro 250 panelku a tak se taky stalo. Přijeli jsme pro ní a já se zhrozil. Hnusná zrezlá stará vrána. Ani jiskru nehodila. Já bych jí teda nevzal ani za polovic toho, co za ní dal on, ale.. Chtěl jí, tak měl. Po příjezdu domů jsme začali oživovat, ale čekalo nás nemilé překvapení. Kam jste sepodívali, všude jehličí, zapalování plné rzi a zbytků vody, kabely překousané.. No hrůza. Nicméně i když měl totální šrot, tak měl o jednu velkou Jawu víc než já a tak jsem nesměl zůstat dlouho pozadu. Načež se mi pak kousek od domova objevil inzerát, na mnou už dlouho vysnívanou kývačku. Dlouho jsem neváhal, ihned volal a 2. den už mi stála v garáži. Stav teda neni původní, je přestříkaná, chromy nic moc, ale za ty peníze (mimochodem o 8 000kč míň, než ,,šrotová,, panelka, tak já myslim, že neni špatná. Jendou bych jí teda chtěl zrenovovat a možná si z ní udělat ,,normandii,,, ale to až časem :). Motorka je od toho, aby jezdila a tak já jí taky beru. Takže teď přes zimu jsem dal udělat výbrus, opravil nějaký drobný mouchy a už jen čekám, až teploty vylezou nad nulu a já budu moct zas drandit..
klasika
padesát osmička s chobotem, doutníky a spinačkou v nádrži ty mám rád, mám 354 . Otočil bych držák klaksonu, spravil potah sedla a už jen hýčkat.