renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mr_Pink
Vloženo 31.1.2019
Aktualizováno 16.1.2022
Zobrazeno 1 273x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dvou-letý low-budget project - pod dohledem a s velkou pomocí mýho bráchy v Doraz garage.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Je to pecka. Vzduchem chlazený, jednoduchý, spolehlivý. Nikdy jsem nemel problém, ani v lehčím terénu - v Alpách na šotolinách stačím endurům ku podivu všech přítomných. Nikdy mě nenechala ve štychu. Levný náhradní díly a dostatek. Na silnici/ve městě. Lidi, který stavěj motorky starý motorky, si tuhle stavěj do města na dojíždění.

Motorku bych doporučil pro - pro začátečníky, do města, pro holky, pro ty co chtěj spolehlivou, mrňavou motorku, co slušně jede.

Doplňky na motorce - - custom handmade palubovka - otáčkoměr zmizel.
- clip-ony, kabeláž, nový vedení bowdenů a hadiček.
-custom - hand made battery-box + elektrika.
- custom - subframe + novy sedlo, blatníky
- zadní světlo - led blinkry - homologováno.
- Dominator výfuk. - protože je to 95 - nepotřebuju homologaci.
- černý komaxit na kolech + nový ložiska.
- držáky předního světla + blinkrů.

co mě čeká tuhle zimu?
- barva rámu + doplńků
-novy gumy
- li-on baterka
- nový ložiska v kyvně a přepákování + lak
- nová nádrž + lak
- řetezová sada
- zadní tlumič + rovnání šavlí a repas předku + lak
- nový stupacky z cbr 400 + plus customizing hidrauliky zadní brzdy/ výměna

Recenze

Spolehlivost = Japonec, ovladatelnost, jednoduchost,
Jezdím pod 4l/100 km - servisní interval je troško krákej, ale co se dá dělat, když to tak točí, na druhou stranu k vačkám a ventilům se dostaneš za 10 minut. Ovladatelnost je boží, proto je tenhle stroj určenej hlavně pro začátečníky. + posez se hodně změnil výměnou řídítek – hodně sportovní, záda bolej. Budu měnit ještě stupáky i s držákama, takže by se to mělo změnit k lepšímu. Mám doma novej mono-shock z R6, kterej by mel ten podvozek dostat do úplně jinýho rozpoložení.

Za letošní sezonu jsem dal 15 000 a nikdy mě nenechala ve štychu krom malejch problémů z elektrikou a baterkou což vyřeším Li-onkou kterou už mám taky doma.

Ted je motorka rozložená a čeká na novej lak, vyměním řetězovou sadu, všechny ložiska v kyvně a přepákování, zadní tlumič, předni tlumiče jsou po generalce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
XJ500
XJ500 napsal 05.05.20 v 22:11 10b.

Tuhle GS500 jsem vždycky chtěl. Vzpomínám, že v tehdejším katalogu (těsně po převratu) bylo uvedeno, že se jedná o jediný sériový dvouválec dosahující 200 km/h. Byla mi moc sympatická. Už jsem ji málem koupil a pak z toho nějak sešlo. Ani jsem na ní nikdy nejel, ale věřím, že je příjemná na jízdu.

Křesťan
Křesťan napsal 11.03.19 v 18:00 10b.

Pěkná práce.

FruFru73
FruFru73 napsal 14.02.19 v 11:35

Dík za odpověď!
No já jsem to řešil na STk tak,že mám ještě jeden origo vejfuk se svodama.Povolím 5 šroubů a za 5min přehozeno.
Spíš mi šlo o to,když mě zastaví cajti s tím bez homologace.Jinak DBkiller jsem si dodělal z anticorra vyndavací.Dávám ho když cestuju na větší dálky.Když pak jedeš celý den s otevřeným vejfukem,tak už je to celkem nepříjemný...
No snaď mě nebudou prudit

Mr_Pink
Mr_Pink napsal 14.02.19 v 10:19

"Motocykl, schválený dle globální homologace, musí mít od 14. 6. 1995 štítek trvale umístěný na viditelném místě s hladinou akustického hluku při uvedených otáčkách za minutu. " + "Motorka, uvedená do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít výfukový systém opatřený homologační značkou." - cituju nějakýho Boba, kterej se o tyhle věci zajíma a přednáši o nich. tzn - když budeš mít štěstí, a nenarazíš na dementa - tak budeš v pohodě. Musíš si koupit něco, do čeho se dá nacpat silencer a samozřejmě na STK jit se silencerem. Najdi si kolik dB má origo vejfuk. A ten tvuj nehomologovanej by mel na technicky odpovidat. - hlukově.A kdyby te náhodou zastavili benga - tak pokud to nemáš napsany na štítku, což ja třeba nemam


i když ta moje byla vyrobena v 95 tak ti to nemá jak dokázat i kdyby ti to změřili, což v Čechach neudělaj. - A ldyž pojedeš za hranice, tak si zase dáš ten silencer.
Silencer ja takova veciška, co ti rozbíjí ten proud vzduchu, kterej děla ten bordel, kterej máme všichni tak rádi. Můj vypadá takhle.

FruFru73
FruFru73 napsal 14.02.19 v 00:24

Taky by se mi líbilo svojí mašinu přestavět. Třeba takto:


Ale bohužel u nás je to nemyslitelný
Zarazila mě tvoje věta,že u roku 95 nepotřebuješ homologaci na laďák?
Můžeš to trochu upřesnit?Mám totiž 93 a chtěl bych vědět jak to je...Dík!

Více komentářů



TOPlist