PROFIL MOTORKY

Benelli TRK 502 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník speroure
Vloženo 20.1.2019
Aktualizováno 22.3.2020
Zobrazeno 6 210x
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Jedna z prvních motocyklových firem založená v Evropě, bohužel.. nebo spíše bohudík záchranou čínské firmy QJ vstává z mrtvých a na motocyklový trh valí kvanta, jak již ukazují prodeje, kvalitních motocyklů za dobré peníze!

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Žádná výbava v ceně, při zkoušení mi byla malá!
Honda CB 500F: Krásný design, ale pro mě malá a né příliš ideální na cestování, na Naked se nehodí kufry!
Honda NC 750X: Cenově jinde než TRK, ačkoliv má krásné přední Led světlo, TC a dokonalý úložný prostor místo nádrže!
Kawasaki Versys-X 300: Proč kupovat při ŘP A2 motocykl s 29.3 kW?
Kawasaki Versys 650: Nutné nechat si omezit pro ŘP A2 na 35 kW contra má krásné kufry Kawa nebo přídavná světla,...
Honda CBF 600S: Nejnovější model r.v 2013, chtěl jsem pokud možno nový stroj!
Honda NC 700X: Původně to měla být ta vyvolená, ale delší čas dal peníze a raději jsem koupil nové TRKáčko!

První dojmy - Zcela první dojem byl když jsem viděl TRK na internetu ještě s plastový nosičem a hubeným výfukem nahoru- v tu chvíli to byla jedna z motorek, kterou bych chtěl! První dojem z pohledu testovací jízdy na Traveleru - krásně táhne v jakýchkoliv otáčkách, poměrně dobře brzdí, poskytuje dobrou ochranu při nepřízni počasí! První dojem z pohledu majitele Xka- již nyní dokonale vyladěná motorka-drátěná kola, vpředu 19 palcové kolo, výfuk vedený paralelně se sedačkou a pevný, velký hlavní stojan!

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce kteří přesedlávají ze "dvácy" a mají rádi větší motorky! Pro starší jezdce, kteří nepotřebují nad 50-ti koňové motory" Pro motorkáře cestovatele!

Doplňky na motorce - Yellow kit + wheels stripes, držák telefonu, key cover, tankpad TRK, horní kufr Shad SH 59 X s opěrkou, boční nosiče kufrů Shad, CNC víčko brzdové kapaliny, rozšíření stojánku, CNC rolny na kyvce, FULL Led, headlight guard, vyhřívané rukojeti oxford Touring, vyšší plexi PUIG, boční kufry Shad SH35 ALU!

Průměrná spotřeba - 4.57545 l/100km

Recenze

Benelli TRK 502 X jsem si vybral zejména z důvodu vzhledu, líbí se mi italské designy, ty ostře střižené tvary! V druhé řadě hrála roli slušná cena! Také mě velice překvapila výbava(hlavní stojan, USB zásuvka, hrazda pro GPS, padací rám, padací protektory, blastry, velké plexi)!

Nyní k mému modelu: Benellku jsem, jak již bylo zmíněno, zakoupil v Motocentrum Olešná. Ačkoliv jsem první majitel, záruka začíná běžet od 1.3,19, má najeto 1285 km. Jak tedy kilometry napovídají, motorka byla u prodejce využívána jako předváděcí. Je po první garanční prohlídce(v 1tis. km).

Mnou zatím vyzkoušeno minimálně! Zatím se jeví jako dobrý cestovatelský křižník, sice s vyšší hmotností , ale proti tomu stojí pěkná výbava a několikrát zmíněný design !

Nyní již fotky prozradí velkou změnu v barvách, tzv. Benelli TRK 502 X Yellow !!

31.1.19
Zatím najeto necelých 1355 km v nepříznivém počasí( teploty okolo 0°C, špinavé silnice atd..) Prozatím zkušenost taková- ve městě, zejména při popojíždění musím vždy přes spojku. Bez mačkání spojky na volnoběh při 1.rychlostním stupni jede 15-18 km/h. Mimo město se jede krásně, při předjíždění stačí podřadit o 1 stupeň zabrat za heft a jedéééš! Krásně se vodí do zatáček, mírné vibrace pociťuji od 6 tisíc, není to ale nic hrozného! Při 100 km/h na 6-ku TRKáčko točí 5 tisíc. Zatím se moc jezdit nedá, ale aspoň montuji doplňky!
18.2.19
Uběhlo pár dní, počasí se vylepšilo, nebojím se říct že přichází jaro! Přecejen to ale každý zná- březen za kamna vlezem, duben ještě tam budem, květen topím jako kretén!
Zpět ale k věci! Teploty se vyhouply na 10°C,silnice relativně suché a čisté! První delší trip (okolo 220 km) a mé poznatky z jízdy jsou takové- sedlo krásně pohodlné, zadek nebolel vůbec! Kvalty padají krásně- nahoru jde řadit bez spojky, chce to trošku um(přidat plyn, ubrat a mezitím "zasadit" s citem kvalt)! Padací rám je super, pro odpočinek si na něj položím nohy. Ukazatel množství paliva si občas dělá co chce, dokáže v jednu chvíli ukazovat i o 2 čárky jinak! Spotřeba zatím skutečně dobrá, viz výše. Pneu Metzeler Tourance dělají dobrou práci, na mokru drží, na suchu také! Hlavní pravidlo- před každou jízdou kontrolovat tlak vzduchu v pneu, ten zásadně mění chování motorky! Do terénu to ale pneu nejsou! Určitě budu dokupovat vyšší plexi- fouká mi přímo do helmy! Blastry "fungují" spíše jako doplněk, ještě musím dokoupit vyhřívané "hefty", je toho ale ještě více co bych chtěl, tak aby byla k "obrazu mému".
21.12.19
Neúprosně se blíží konec roku 2019 a tak je třeba trošku shrnout letošní sezonu! Nejdříve začnu v číslech- od pořízení jsem najel 6 tis.km z čehož okolo 2. tisíc bylo v Německu nebo Rakousku, zbytek je najetý po ČR. Celkově jsem natankoval 19krát, přičemž spotřeba se pohybovala od 3.7 litru do 5.1 litru/100km!
Hlavním letošním TRIPem byla návštěva "Mekky" motorkářů- Großglockneru! Trasa byla sestavena-Den 1.Sušice- Lipno- Linz- Traunsee- Attersee- Mondsee- Wolfgangsee- Postalmstraße- Leogang(české ubytování Beranek resort)
Den 2. Zell am See- Großglocknerstraße-Edelweißspitze-Hochfilzen
Den 3. Berchtesgaden- Roßfeld- Fuschlsee- Mondsee- Atersee- Traunsee- Passau- Zwiesel- Sušice. Během těchto, ačkoliv krátkých, tak krásných 3 dnů jsme navštívili nespočet krásných vyhlídek, jezer nebo silnic... prostě jsou Alpy nejlepšíí!! Jel jsem na motorce sám ale s kompletními kufry SHAD, ty byly obsazeny oblečením, nepromoky, nebo věcmi pro potřebnou opravu!
Ostatní menší cesty byli např. na lom Amerika, Křivoklátsko, Tachovsko nebo toulky NP Šumava.
Video sestřih z cestování v sezoně 2019!

Benelka funguje skvěle, někdy má problémy se startem (pro vysvětlení:nastartuji
ale než se "chytí" sytič tak stačí chcípnout) Na reklamaci jsem řešil prasklý držák krytu motoru nebo zpuchřelé a protřené gumové vložky stupaček! Již také proběhla druhá garanční prohlídka. V současnosti připravuji další mototrip 2020. Nejspíše již proběhne přezutí předního pneu(asi moc brzdím na předek), také budu nechávat přešít sedlo- to současné originální mi přijde velmi měkké a ne přiliš pohodlné pro delší cesty. Závěrem bych všem popřál krásné svátky Vánoční, šťastný nový rok a hlavně vždy kolama dolů,ať je to v "plechovce" nebo na mašině!!

Po nějaké době zase přidám mé jízdní zážitky, poznatky, detaily! Určitě sledujte deník , kde přidávám všelijaké úpravy, opravy,... ! Také můžete prohlédnout mé další přidané motorky sem na web!

Děkuji, a vždy kolama dolů, ať už je to ve stupačkách nebo v sedle!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jurotel
Jurotel napsal 29.12.19 v 23:11

Tiež som mal ten istý problém s TRK 502 ako ty a to že pri štartoch mi motorka vynechávala a zdochýňal motor.
Hovoril som si, do prdele čo je? Škrabem si hlavu, nová motorka a nechytá na brnk?
No a zistil som po dlhom špekulovaní, že pri zapnutí klúčika a naťahaní striekačky paliva do seba, treba ešte aspoň zhruba 4+7 sekúnd počkať (pumpa + pauza po naťahaní paliva) a až potom stlačiť štartér a potom chytí zaručene vždy na 1 brnk. (Všimol som si totiž že hardwer ešte vnútri motorky trochu vydáva nejaké zvuky, asi sa deje nejaká kontrola a preto treba počkať tých ďalších sedem sekúnd).

Skús to štartovať takto (s dlhšou prestávkou) a verím, že už nebudeš mať problém ...

Ináč máš peknú mašinku... a prajem Ti veľa dobrých zážitkov z jazdy

speroure
speroure napsal 21.12.19 v 21:42

Dík moc za komentáře! Všem šťastnou sezonu 2020!

2mart
2mart napsal 05.11.19 v 06:40 10b.

Ten "yellow kit" je náramnej!!!

azrof
azrof napsal 29.10.19 v 20:42 10b.

Dík za komentář k Piaggiu tvoje Benelli je také fešanda kdybych řešil klasickou cestovní motorku, byla by asi také moje volba vzhledem k poměru cena / vizáž / hodnota, padla mi do oka v časopisu Motoroute...ať ti dělá dál radost...

jos.s
jos.s napsal 23.09.19 v 10:00

Hezká

Více komentářů



TOPlist