renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 750 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mabino
Vloženo 13.1.2019
Aktualizováno 20.8.2019
Zobrazeno 3 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Vsestranny nahac za velmi rozumnu cenu

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: Nevyhovujuce stavy vybratych kuskov, pripadala mi menej obratna.
Triumph Street Triple: Vyssia cena, sice velmi obratna a lahka, ale uz mi pripadala moc stihla a mala, vzhladovo skor pre damu. Vysoka cena nahradnych dielov.

První dojmy - Lahko ovladatelna motorka, mierne sportovejsi posed, linearnejsi narast vykonu oproti 600-vkovym nahacom.

Doplňky na motorce - Vyfuk Leo Vince LV One Evo
Padaci ram Hepco&Becker
Kryt motora Suzuki
Zalamovacie CNC packy
Tankpad Suzuki
Zatmavene sklicka smeroviek HS MOTO
Nalepky na kolesa

Recenze

Motor a zvuk spolu s ladenym vyfukom genialny, vynikajuca spotreba (real 5,5 l/100 km). V porovnani s Hondou CB600F Hornet 2007, ktora mala vyraznejsi kopanec od 8000 ot./min., ma Suzuki dobre uz stredne pasmo od cca 4000 ot./min. a taha az do 10 000. Preto ten nastup vykonu vo vyssich otackach nie je az tak vyrazny.
Prevodovka funguje subjektivne este lepsie ako na Hornete. Kvalty tam padaju velmi lahko a presne. Neviem si vynachvalit ukazovatel zaradeneho prevodoveho stupna, ktory je na prehladnej palubovke s bielym podsvietenim.
Podvozok je na bezne jazdenie dobre nastaveny. Mne osobne vobec nechyba nastavitelna vidla alebo tlmic, aj tak s tym 95% jazdcov nemanipuluje. To by som uz radsej privital trosku lepsi dizajn zadnej kyvky, co je asi jediny dizajnovy nedostatok. Niekde vsak bolo treba setrit.
Trosku vyssia vaha v porovnani s Hornetom, ale na obratnosti za jazdy to nie je poznat.
Brzdy som este na okruhu alebo s ladvinkou netestoval, ale pri beznom jazdeni plne dostacujuce. Aj napriek tomu, ze v niektorych testoch sa objavuje kritika na slaby predny 2-piestik Tokico.
Posed a vyska sedla na mojich 178 cm je v poriadku. Odkladaci priestor pod sedlom spolujazdca akurat na lekarnicku a vestu.
Stroj by som doporucoval uz cloveku, co na velkej moto par kilometrov odjazdil, urcite nepresadnut rovno z 50-ky skutra.
Motorka je zatial testovana len cca 300 km, takze na jar napisem viac postrehov ohladom dojmov z jazdy aj z cestovania. Servis som zatial neriesil, ale na jar dam pre istotu vymenit olej, aj napriek tomu, ze som medzi dvoma servisnymi intervalmi (pojde Motul 300V). Ceny originalnych dielov su v porovnani s konkurenciou priaznive.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radek7S
Radek7S napsal 20.08.19 v 07:09 10b.

Ta barva je drsna!!!

solio
solio napsal 10.08.19 v 09:05 10b.

Moc pěkná!! 10 bodů

BENDER8
BENDER8 napsal 18.01.19 v 15:54 10b.

cebeer
cebeer napsal 16.01.19 v 15:48 10b.

Naprostý souhlas s hodnocením motoru a převodovky. Suzuki to má velmi dobře vyladěné. Ať Ti zima rychle uteče. Přeji hodně štěstí na cestách.

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 16.01.19 v 11:01 9b.

vzdycky se mi vic libila jeji predchudkyne, gsr 600, prave diky hnusne zadni kyvce, ale v tehle modre vypada dobre

Více komentářů



TOPlist