Vsestranny nahac za velmi rozumnu cenu
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: Nevyhovujuce stavy vybratych kuskov, pripadala mi menej obratna.
Triumph Street Triple: Vyssia cena, sice velmi obratna a lahka, ale uz mi pripadala moc stihla a mala, vzhladovo skor pre damu. Vysoka cena nahradnych dielov.
První dojmy - Lahko ovladatelna motorka, mierne sportovejsi posed, linearnejsi narast vykonu oproti 600-vkovym nahacom.
Doplňky na motorce - Vyfuk Leo Vince LV One Evo
Padaci ram Hepco&Becker
Kryt motora Suzuki
Zalamovacie CNC packy
Tankpad Suzuki
Zatmavene sklicka smeroviek HS MOTO
Nalepky na kolesa
Recenze
Motor a zvuk spolu s ladenym vyfukom genialny, vynikajuca spotreba (real 5,5 l/100 km). V porovnani s Hondou CB600F Hornet 2007, ktora mala vyraznejsi kopanec od 8000 ot./min., ma Suzuki dobre uz stredne pasmo od cca 4000 ot./min. a taha az do 10 000. Preto ten nastup vykonu vo vyssich otackach nie je az tak vyrazny.
Prevodovka funguje subjektivne este lepsie ako na Hornete. Kvalty tam padaju velmi lahko a presne. Neviem si vynachvalit ukazovatel zaradeneho prevodoveho stupna, ktory je na prehladnej palubovke s bielym podsvietenim.
Podvozok je na bezne jazdenie dobre nastaveny. Mne osobne vobec nechyba nastavitelna vidla alebo tlmic, aj tak s tym 95% jazdcov nemanipuluje. To by som uz radsej privital trosku lepsi dizajn zadnej kyvky, co je asi jediny dizajnovy nedostatok. Niekde vsak bolo treba setrit.
Trosku vyssia vaha v porovnani s Hornetom, ale na obratnosti za jazdy to nie je poznat.
Brzdy som este na okruhu alebo s ladvinkou netestoval, ale pri beznom jazdeni plne dostacujuce. Aj napriek tomu, ze v niektorych testoch sa objavuje kritika na slaby predny 2-piestik Tokico.
Posed a vyska sedla na mojich 178 cm je v poriadku. Odkladaci priestor pod sedlom spolujazdca akurat na lekarnicku a vestu.
Stroj by som doporucoval uz cloveku, co na velkej moto par kilometrov odjazdil, urcite nepresadnut rovno z 50-ky skutra.
Motorka je zatial testovana len cca 300 km, takze na jar napisem viac postrehov ohladom dojmov z jazdy aj z cestovania. Servis som zatial neriesil, ale na jar dam pre istotu vymenit olej, aj napriek tomu, ze som medzi dvoma servisnymi intervalmi (pojde Motul 300V). Ceny originalnych dielov su v porovnani s konkurenciou priaznive.
Ta barva je drsna!!!
Moc pěkná!! 10 bodů
Naprostý souhlas s hodnocením motoru a převodovky. Suzuki to má velmi dobře vyladěné. Ať Ti zima rychle uteče. Přeji hodně štěstí na cestách.
vzdycky se mi vic libila jeji predchudkyne, gsr 600, prave diky hnusne zadni kyvce, ale v tehle modre vypada dobre