renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MTJperform
Vloženo 13.1.2019
Aktualizováno 13.1.2019
Zobrazeno 1 332x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Trochu změna, ale příjemná. Pohodlné, dostatek místa na blbosti a hlavně na člověka nefouká.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník) - Motocykl koupen s doplňkovou výbavou tzv. Adventure ve které vypadá nádherně. Přímé porovnání se sériovkou na prodejně bylo super a série by mne asi nezaujala. Jinak profesionální přístup, vše vysvětleno, perfektní jednání při svolávací akci, takže za mne jedna.

První dojmy - První dojmy jsou relativně příjemné. I když musí člověk zajíždět, je Strom docela živý a pocitově je cítit, že váží mnohem méně než GSX. Stála na mne nefouká a začínají mně bavit i takové cestičky, kterých bych si dříve vůbec nevšiml, což zase posunuje ježdění někam dále.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kteří chtějí pohodlně, levně (pořizovací cena, náklady na provoz) jezdit, místy i po polňačce a hlavně nechtějí mít to co všichni okolo.

Doplňky na motorce - Adventrue výbava - blastry, vyhřívané rukojeti, (docela příjemná záležitost) padací rámy, přídavná mlhová světla (perfektní večer a v noci), boční kufry (mohli by být krapet větší, ale designově se k motorce perfektně hodí), centrální stojan, spodní kryt motoru (sice plast, ale účel plní).
Navíc osazeno prodloužení plexi (koupeno u Louis.de) - při standartním plexi i v nejvyšší poloze při vyšších rychlostech házel vítr hlavou, po instalaci nepatrného prodloužení vše vyřešeno.
Kryty výfukové přívěry, táhla brzdy a nádobky zadní brzdy (SW Motech) - prostě se mi líbily.

Recenze

Při zajíždění se člověk seznámí s pád věcmi, co na GSX nejsou a stále si hraje (přepínání blbostí na přístrojové desce, zkoušení nastavení štítku apod.).
Po zajetí je příjemné držet motor lehce vytočený a proplétat se zatáčkami, vracečkami a pod. I když má sériový výfuk, jakmile zavřeš 3 a necháš jí jen tak bublat, je to velice příjemný zvuk. Navíc v kufrech je dost místy na kraťasy, pantofle a pití pro občasné pohodlné procházky při odpočinku mezi tripy.
Celkově mi na motorce chybí ten zátah z GSX, ale míň koní a hlavně míň krouťáku je prostě znát. Jinak je motorka pohodlná, při jízdě se nikterak nezakuckává a i při jízdě ve dvou neztrácí dech.
Samozřejmostí je nutnost řadit, ze začátku jsem si trochu zvykal (na GSX dá člověk u baráku 6 a jede a jede), ale už se do toho dostávám.
Překvapila mne funkce ABS a kontroly trakce, o které vím jen dle blikání na přístrojovce. Nikterak nezasahuje do řízení a brzdit můžu jak šlak a nikterak mně to nerozhodí a to stejné při zrychlení. Na šotolině se jen rozbliká kontrolka, motorka trochu sníží výkon, ale jede stále rovně a rychle jak potřebuji.
Při vyjížďkách mne po cca 200 kilometrech začínají vadit boční švy sedla, ale vzhledem k jeho velikosti si člověk může stále přesedávat. Spotřeba je někdy až neuvěřitelná. Při dodržování předpisů se pohybuje mezi 3,8-4 litry a pokud chce člověk trochu kravit, nedostane se přes 5,4 litru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Clint.
Clint. napsal 13.01.19 v 14:33 10b.

Nádherná mašina, můj sen, snad se ji taky dočkám, přeji pohodu do sedla a krátkou zimní přestávku. Jasná desítka V Motartu jsem taky kupoval mého stromka a pan František Golis je vážně správný člověk na správném místě

Více komentářů



TOPlist