Velice lehká, obratná s velkým krouťákem.
První dojmy - Po usednutí za řidítka, nebo spíš postavení do stupaček je ihned cítit jak je motorka lehká (84kg s plnou nádrží!!) a výborně ovladatelná. Brzdy se velice dobře dávkují a podvozek taky bez výhrad. Nevýhodou je, že je standartně uzavřená na nějakých 8,5 koní což je strašně cítit.
Recenze
Po nastartování klasickou nakopávačkou, které je naprosto jednoduché motor naskočí velice ochotně. Otáčky drží pěkně ikdyž je motor ještě studený. Dokonce i sytič je automatický takže před startem člověk opravdu neudělá vůbec nic a rovnou po vyklopení nakopávačky startuje. Alespoň jednoduchou spínačku bych určitě uvítal, ovšem kromě zámku řízení jiné zajištění není. Ovladatelnost motocyklu s hmotností mírně přes 80kg je naprosto senzační a díky rejdu, který je určitě minimálně 65 stupňový je jakákoliv manipulace při jízdě krokem celkem jednoduchá a člověka to nutí zkoušet trialové prvky snad všude kde se mu zamane. Na přístrojovce člověk najde pouze rychlost, ujetou vzdálenost, signalizace blinkru a dálkového světla. Hladové oko moto bohužel nemá takže příjde vhod úložný prostor pod sedlem kde se v pohodě vlezou i dvě petky 0,5L kdyby náhodou.. Po otevření motocyklu výměnou výfukového svodu, vytáhnutím restrikce mezi tělesem škrtící klapky a hlavou válce a změnou palivové mapy se rázem z motocyklu stane stroj, který má podle mě určitě 20 koní a je naprosto nesrovnatelný s původní "uškrcenou" verzí. Navíc celá úprava stojí cca 2900,- kč + tak 1,5-2 hodiny práce.
Ahoj, můžeš se mi ozvat, chtěl bych se dozvědět víc o motorce.Šanik
Cena byla 189 900,-, ale dovoz asi jen individuální už bude možný.
Pěkná hračka kolik stojí nová?