renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Oldie
Vloženo 6.1.2019
Aktualizováno 16.6.2021
Zobrazeno 1 069x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Vulcan se mi líbil už od motovýstavy, tuším rok 2015 a nemohl jsem se tam od něj odtrhnout. Pořád jsem ho oblejzal jak malé dítě houpacího kohouta. Nicméně cena byla tehdy, pro mě tak "mimo", že jako první motorku jsem si ho nemohl dovolit.

Více fotografii

Výška jezdce: 168 cm

První dojmy - Určitě jsem se musel hned ze začátku trochu přeorientovat na posez. Sice mě o poznání více bolí spodní záda, hlavně po těch našich "kvalitních okreskách", ale s tím jsem počítal a je to vyváženo úplně jiným pocitem, který se nedá ani popsat. Prostě si to užívám, jsem klasický kochač a v mém pokročilejším věku to ani nechci měnit (ano pořád mám z jakékoliv motorky respekt a z nějakých extranáklonu jsem podělanej).

Motorku bych doporučil pro - Lidi menšího vzrůstu ocení, že pohodlně dotlapknou na zem i při nerovnosti vozovky. Určitě bych moto doporučil jezdcům, kteří necítí potřebu jezdit jako závodníci, ale na druhou stranu ocení výkon v nouzových situacích a kopcích. Naopak pokud má někdo větší problémy se zády a pod., myslím, že klasický naháč vyhoví více.

Doplňky na motorce - * Raději jsem pořídil padáky a abych byl lépe vidět, přídavná světýlka.
* Boční kufry a velký kufr. Pozor na nevhodně velké rozměry, sám jsem musel měnit.
* Velmi se vyplatí deflektor nad štít, tedy alespoň při mé malé výšce
* Podstatný upgrade v roce 2021 - instalace Booster plug. Opravdu se vyplatí, při řazení má motor hladší chod a "neškubne".

Recenze

Od první jízdy mě překvapil rozsah otáček v kterých je možné řadit. Hned při převozu jsem se za chvíli dostal do "Eco". Myslel jsem, že řadím poměrně při nízkých otáčkách a ani se mi nechtělo a dodnes nechce věřit, že podle manuálu se řadí ještě při nižších otáčkách, než jsem tak považoval za přijatelné. Trochu mě ze začátku trápilo, že se nemohu trefit do řazení tak, aby mi trochu motorka neškubla. Ale časem se to poddává. Ovšem co mě dostává, je, jak se změní Vulky v kousavou zmiji, když se mu otočí "plynem" o něco více. To je jako když se vzbudí drak a z beránka se stane vlk. Při mé nízké výšce mě to vezme za ruce pod prdelí to začne šimrat. Právě z důvodu své malé výšky oceňuji, že se jedná o nízkou motorku, s kterou mohu pohodlně manipulovat s nohama na zemi. Díky větrnému štítku je jízda pohodlnější (jednou jsem se svezl i bez štítku a je to znát), díky tomu že jsem prcek, je velmi účinný.
V roce 2021 jsem naistaloval booster plug a řekl bych, že se jízda stala ještě radostnější. Vulcan sebou při řazení (nahoru i dolu) tolik necuká a i jízda je "hladší". Nejsem sice "rychlonožka", ale řekl bych, že jde i lépe do otáček a je znát trochu i změna zvuku.
V tomto roce mě i trochu potrápil, když jsem se rozhodl, že si svíčky vyměním sám. Už chápu, proč to není v návodu popsané. Tak se připravte, je to zábava

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jpaleta
jpaleta napsal 01.03.19 v 08:46 8b.

Moc pěkný stroj, ať Ti jezdí k plné spokojenosti.

fery251
fery251 napsal 06.01.19 v 13:33 10b.

Pěkný Vulkánek, dobře napsaná recenze

Více komentářů



TOPlist