Lehká univerzální motorka pro jízdu po městě, výlety i lehký offroad.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Více silniční motorka (i když novinka pro 2019 vypadá lépe)
Benelli TRK 502: Těžká, krátký servisní interval
První dojmy - + Pohodlný podvozek i sedlo, nízká hmotnost, dobré pneu na silnici i do lehčího terénu - vibrace ve vyšších rychlostech, nižší maximální rychlost
Motorku bych doporučil pro - Jezdcům, kteří chtěji motorku na pohodové cestování, se kterou by se podívali i mimo silnici a nechtějí aby stála 300k a vážila 300kg.
Doplňky na motorce - Padací rámy Wunderlich, vyhřívané rukojeti BMW, blástry SW-Motech, mřížka na chladiči, zvýšení řidítek Wunderlich, držáky kufrů Shad, LED světla
Recenze
Hledal jsem lehkou univerzální motorku pro jízdu po městě i pro víkendové výlety.
Požadavkem byla alespoň základní schopnost jízdy v terénu a do tohoto výběru v kategorii nových motorek nižšího objemu spadá asi jen právě BMW, Kawasaki Versys 300, Benelli TRK 502 a kompromisně Honda CB500X.
Vybíráno podle parametrů, pocitů i ceny - vyhrálo BMW.
Po prvních pár stech kilometrech:
+ Podvozek (pohodlně měkký, není problém přejet retardér nebo kanál v běžné městské rychlosti)
+ Sedlo
+ Převodovka (sice krátké kvalty, ale jinak přesná, lehce se řadí)
+ Snadno ovladatelná
+ ABS lze vypnout
- Vibrace do zrcátek v rychlostech nad cca 120 km/h
EDIT - s přibývajícími km se vibrace celkem uklidňují
- Maximální rychlost okolo 145 km/h
- Nádrž je na 11 litrů, nevadila by mi 15 litrová (takto vystačí na cca 300km)
- Brzdy jsou línější
- Hliníková kola (vyplétané od RR vypadají o mnoho lépe)
Krásný kinder GS , škoda že ne s 35 kW... Přeji mnoho km v sedle
Mig_35:
Uvidí se v průběhu sezóny. Možná nějaké progres pružiny na předek a byly by fajn drataky, podle potřeby
10
Nějaký upgrade od RR proběhne? Ta motorka se dá upravit:)