renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník remekson
Vloženo 30.12.2018
Aktualizováno 7.1.2021
Zobrazeno 1 561x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sekáčmagor to vystihl úplně přesně "jako motorka to stojí za hovno, ale jako Harley je to dobré..."

Více fotografii

Motorka koupena od dg

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: Tak nějak na mě je asi moc Hi-tech, ale možná na ni taky jednou dojde.

První dojmy - První dojem? Při startu jsem čekal, že z toho ten motor vyskočí, japonský motorky tohle fakt nedělají. To že tam jednička trochu víc cvakne, je vlastně výhoda, aspoň vím že je zařazeno. Druhý dojem. Sousedi mě nebudou mít rádi, fakt je to dost slyšet. Třetí dojem, je to sakra těžká potvora a ještě k tomu v plném rejdu chce jít k zemi, to mě dost zaskočilo.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo tuhle věc fakt chce.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty Heat Demon

Recenze

Těch dojmů je ještě dost, třeba že jsem se při ježdění na skůtru odnaučil řadit. Nebo, že ty tlačítka blinkrů pravý napravo a levý nalevo jsou logicky skvělá věc. Tak proč si kurňa nemůžu furt zvyknout? Ten krouťák odspodu to je taky mazec, zvlášť třeba na mokru. A když jsem v táhlé zatáčce přibrzdil přední brzdou, hned jsem pochopil, že tohle už nikdy neudělám. Málem jsem se do té zatáčky nevešel. No ale s tím vším se dá žít a konec konců člověk si zvykne na ledacos. Třeba, že americký radio ladí jen liché frekvence.
A taky jsem přišel na to proč ti motorkáři vypijou hodně piv. Po průjezdu zacpanou Prahou v 30ti stupňovém vedru. Je to jak sedět s nohama rozkročenýma kolem rozpálených kamen.

Proč jsem si vybral tento stroj?
První zadání bylo, že na mě nesmí foukat a v dešti pršet (prostě stárnu no), Druhý bod musí se na tom pohodlně sedět. Za další nechci řetěz ani vodou chlazený motor. Klasický vzhled a kufry už byl bonus.

Mám ji doma od 23.8.2018. Zatím jsem najel jen 6000km a pořád se rozkoukávám. Jo je to bezva, na svérázné chování už jsem si celkem zvykl. Jak je potvora těžká, tak za jízdy se ovládá neuvěřitelně lehce a krásně jde do zatáčky, stačí se do ní podívat a samo to zatočí. Velké mě to nepřijde. Oproti jiným motorkám asi ano, ale to se nedá srovnávat. Každá motorka se používá jinak. Nemá smysl to srovnávat s endurem nebo zmrzlinou.

Rok 2019
Po dalších pár tisících pomalu srůstáme. Vyhřívané hefty Heat Demon fungují skvěle mají pět stupňů a i v tenkých rukavicích se dá jet i v poměrně chladných dnech. Dost tomu pomáhá i Batwing, že nefouká přímo na ruce. Výhoda je že můžu kdykoliv změnit gripy, jelikož vyhřívání je uvnitř řidítek. Jako další věc jsem vyměnil zadní gumu. Obul jsem zadní Metzeler ME 888 Marathon Ultra
130/90 B16 73 H TL i přes to že k této značce nemám moc dobrý vztah. A opět mě zklamala přilnavostí. Ta guma je prostě tvrdá, má tuhé boky a špatně se přizpůsobuje nerovnostem. A to i přesto že motorka váží téměř 400kg. Klouže to, stačí jen takové to lehké vlhko na silnici po ránu a hned mám nepříjemný pocit, že to někde pošlu do příkopu. Pří jízdě na dálnici při 130km se motorka vlnila jak roztoužená žížala, až jsem zjistil, že musím gumu hustit na vyšší tlak, než je předepsaný, pak vlnění ustalo. Ale nad 150 se stejně vlní, naštěstí mě stačí povolená dálniční rychlost. Nicméně vyšší tlak nebude asi úplně dobré řešení. Metzeler už nikdy více. Je tu ovšem to, že ještě nemám vyzkoušenou jinou gumu na tomto stroji. Tak uvidíme příště. V plánu je Michelin nebo možná Dunlop. Dále proběhly už jen výměny olejů a filtrů, jinak nebylo nic třeba. Jo a nové plexi, aerodynamika přibližně stejná jako se starým, už jsem si zvykl že na dálnici to škube s přilbou. Možná ještě zkusím jiné. Technika funguje jen jsem dotáhl pár povolených šroubů. Někdy se mi obtížně daří hledat neutrál, trochu tomu přispívá nefukční kontrolka neutrálu, ale vždycky jsem ho zatím našel. Jedna věc mě dost vadí a to je koleno výfuku zadního válce, strašně hřeje zespodu do stehna, Musí prostě pryč. Některé Glidy to takhle nemají, takže až seženu něco vhodného, proběhne výměna.
Najeto 12000km zatím jen po ČR. Nějak nebyl čas nikam vyrazit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
remekson
remekson napsal 01.01.19 v 22:54

No nejradši bych vyrazil hned někam za teplem třeba do Maroka, ale doma mě drží zkrátka. Snad ale letos nějaký výlet klapne, ještě nevím v záloze je Litva,Rumunsko,Bulharsko nebo Krym. Ale nejradši bych vyrazil za tebou vyzvědět nějaké rady o XT.

PSanec
PSanec napsal 31.12.18 v 16:41 10b.

Ahoj, skvělej americkej cestovní motocykl.Když jsem byl mladej tak jsem jezdil jen japonské mašiny/doposud jich několik mám/. V roce 2011 jsem si pořídil prvního Haryka CVO Street Glide.Tehdy jsem pochopil slogan Harley vyrábí motocykly a ostatní motorky.Přejí pohodovej rok 2019 a mnoho supr km v sedle HD.

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 31.12.18 v 14:26 10b.

Kam se pojede?

Více komentářů



TOPlist