Yamaha FZ1 Fazer verze GT v nádherné červené metalíze. Univerzální motorka s bočními kufry, jako přidaná hodnota.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Vzhled! Když jsem ji uviděl v inzerátu, okamžitě jsem se zamiloval. Červená-vínová metalíza, zlaté vidle, černý motor i rám, kufry v laku – prostě parádnice. Navíc se spoustou doplňků, takže už nešlo myslet na jinou.
Motorku bych doporučil pro - Bikery, co mají cestovatelské ambice a nechtějí se vzdát relativně sportovní jízdy. Také pro všechny, co už mají dost ohýbání zad na supersportu, ale potřebují, aby cesta pěkně a pohodlně ubíhala.
Doplňky na motorce - Originál vyšší plexi, plná kapotáž, padáky, boční kufry Yamaha v laku. Navíc tlumič řízení, vyhřívané rukojeti, ukazatel kvaltu Gipro, zalamovací páčky, pancéřové hadice, koncovka Akrapovič.
Recenze
Po všech sportech, supersportech jsem chtěl něco, na čem se dá pohodlně sedět a bude k dispozici i dostatek výkonu. Z těchto důvodů padla volba na Yamahu FZ1 Fazer. Motorku jsem vybíral rok, ale Fazer ve verzi GT se v nabídkách neobjevoval. Chtěl jsem s origo kuframa v laku, přece jenom je to vizuálně jiná liga. Kufry lze využít na cestování, něco převést a nemusím vše tahat na zádech. Jeden parádní kousek Fazera-GT se objevil cca 70 km od domova a po první jízdě bylo jasno. Top stav, malý nájezd km, český původ, čerstvě po STK, nová baterie, mnoho doplňků-nebylo co řešit. Sice si to nechal bývalý majitel vše zaplatit, ale nelituji.
Zatím mám najeto cca 2000 km a za mě velká spokojenost. Hodně jede (hlavně ve vyšších otáčkách), hodně topí, dost brzdí motorem (oproti minulým bikům) a pohodlný posed. Má první motorka, kdy mi nevadí horší stav silnice, jízda v koloně, pomalé courání - záda ani zápěstí netrpí. Při jízdě dobrý výhled z biku i v zrcátkách. Motor je do 3 tis. otáček pohodová záležitost, od 5 tis. otáček jízda rychle ubíhá a nad 7 tis. otáček to letí, holt původ z R1 se nezapře.
Brzdy slušné a zvuk linoucí se z Akrapa silně návykový.
Ještě si na sebe zvykáme, aby přišel větší pocit jistoty, přece jenom se jedná o jiný
posed než na supersportu.
Jediný nedostatek, že motor v horku opravdu hodně topí a veškeré teplo proudí přímo k nohám jezdce.
Úložný prostor pod sedlem hodně malý–jen na nářadí a lékárničku. Ještě, že jsou k dispozici kufry, kde se vejde i přilba.
Názory, komentáře na tomto fóru jsou pravdivé a jedná se skutečně o všestrannou motorku.
Je vhodná na výlety, cestování a po sejmutí kufrů zvládne snadno i zatáčky ve sportovním tempu.
Krásná barva i stav
Ta je fakt pěkná
Krásná potvora a červenááá
Krásné foto, je vidět že sis dal záležet !