renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vaypor
Vloženo 19.12.2018
Aktualizováno 5.6.2020
Zobrazeno 2 810x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Sko ve stříkačce to pěkně jede a ten podvoze, ten je skvělej.

Více fotografii

Výška jezdce: 1 cm

První dojmy - Mám 180+ a došlápnu na zem oběma nohama. Jasně že jen polovinou chodidla. V provozu je vidět přes všechny osobáky a je supr přehled co se okolo vás na silnici děje. Podvozek všechno filtruje a nemusíte se znepokojovat jestli vám nějaká česká díra nebo vlna nevyrazí řídítka a nenakope pr.el. Protože motorka umí pěkně silnice a skvěle terén je rozhodující obutí a taky jak máte naklikaný podvozek. Vidle mají tři šroubky na nastavení a centrál dokonce 4. Rozdíly jsou znát a kdo se chce svézt tak si může naladit jak mu to vyhovuje.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce jezdit i terén a ve stupačkách. A přitom se neztratit na silnici. Tahle motorka je prostě funkční.

Doplňky na motorce - padáky, spojka Sigutech, šusplech, vyhřívané hefty, lešení na kufry, Akrapoviče

Recenze

Pojezdil jsem něco nutného po městě a hurá ven. Motorově je město nic moc, ale díky tomu že dobře vidíte a máte zrychlení, tak to jde (a někdy i zábava). Teplota je 6ˇC a na silnici neni co zkoušet. Zatočil jsem na šotolinu a polní cestu kde je teplota jedno a jedu jak se vznášedlem. Motorka se příjemně pohupuje a přesně reaguje. Točím to na zkoušku do lesa a do kopce a končím po 20 metrech. V úvozu je dost listí a jemného humusu co sem nanesla voda a Scorpion se nemá šanci chytnout. Couvám pomalu po kouskách přes spojku dolu. Jedu po půl metru až metru a nedám pozor, že jsem v zatáčce. Zadní kolo najede mírně do bočního svahu, motorka se nakloní, chvilku ji držím na levé noze, nebo držím spíš svěrač , a pak se mi holka pokládá do listí. Zvedám ji a nejde. Je to do nepatrného protisvahu a tak se k tomu pořádně postavím a dávám druhý pokus. V jeden moment je to, zdá se, nerozhodně. Je mi jasné, že to dlouho nevydržím a na další by to bylo ještě horší. Holt 210kg je znát a v jednom to neni úplně ono a tak pořádně zabejčím a zvedám. Zcouvám už v pohodě dolu a větrám. Vrknu a jdu na to znova. Tentokrát se snažím držet lepší stopu, místy stejně hrabu a končím o 15 metrů výš, přesto ještě 5m chybí. Sjedu dolu vyvětrám a jedu zpět a po silnici oklikou domu.




Stejný úsek lesa jsem jel za dva měsíce na 1190 Adventure kola 19/17. Podklad: v lese bylo sucho a míň listí a motorka byla obuta do Anakee 2. Sice jsem místy měl problémy, ale vyjel jsem to napoprvé.




990 navíc v Sku se hodí ze všech mastodontů nejvíc do terénu. Je to 12 let stará motorka a oni se dnes teprve začínají k jejím parametrům přibližovat
Jestli máte trošku sportovní zápěstí, tak vás to v terénu přizvedává do stupaček. Postavíte se a zjistíte že máte v rukou "lístek" do první řady a zábava teprve začíná.
No a na silnici na vás nečekají a když bude horší povrch tak na tom budete lépe.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vaypor
vaypor napsal 14.06.19 v 23:29

Jel jsem na jednu akci a nějak se mi na ráfcích objevily chlupaté gumy Předek standard 90 ale zadek 140. První seznamování probíhalo jak první taneční. V prackách máte něco senzačního, ale zábava nic moc. Navíc mi vytekl zadní tlumič. Tlumiče jsem nechal udělat a dneska jsem to po dlouhé době vytáhl znovu. Mezitím jsem měl možnost jezdit na silničních gumách a jezdil jsem dost i na kole. Takže benál, fouknout na 2 a 2.4 a pryč z města. Gumy hučí od 50 jak vrtulník a já odlétám do říše snů Odbočuji z asfaltu a sleduju nechápavý pohled řidiče fábky "Kam to jedu, když tam přece nic není " Je. Mám to najetý z kola a tak vím o kamenech, a kolejích, a bahínku, a potoku a ... ty vole ... všechny ty kopce, kde potím krev, a pot mi kape na brejle, tak řeším pravím zápěstím ... jo taková onanie Užívám si hupy, kořeny, koleje. Podvozek Ska 245mm to všechno přežvejká a já v řídítkách o ničem skoro nevím. Rovinky se snažím jet jak kopce a užívat si smyků v zatáčkách. I z kopce to jde, ale přece jenom celoodpružené kolo s karbonovým rámem je o 200kg lehčí a lépe se vodí Ale i tak mě překvapuje, jak skvěle podvozek bere nerovnosti a hlavně kameny, kterým se na kole vyhýbám, teď jedu na přímo. Už je tma a tak to stáčím domu. Když slezu, tak mě nejvíc bolí držka - chechtám se ještě za 20 min v hospodě.
Ještě jsem měl možnost dneska testovat helmu SHIRO MX 917 ... za mě supr. 4 990,- za helmu s karbonkompozit tkaninou je nesmyslná cena a tu helmu na šišce necítíte ... cca 1050g. I Míra Lysí ji teď vozí na enduro.

vaypor
vaypor napsal 25.12.18 v 15:08

1190 jsem měl letos https://www.motorka.../motorka/?mid=119210 No těch 10 let je znát Je to jak elektromotor Je stejně pořád sranda, jak si čteš o nových motorkách propagační matreriály, kde to prezentujou jak z vývojářskýho oddělení NASA, a ono to nemá motorově parametry 10 let staré 990 a podvozkově 15 let 950 990 je dodnes mimo silnice špičková a na silnici funguje velmi dobře, lépe jak 2/3 motorek. Jinak 1190 v obou verzích bomba motorka.

spidi.cz
spidi.cz napsal 24.12.18 v 20:05 7b.

990 super.
Zkus 1090 Adventure R. Myslím, že 990 je výrazně horší. Ale je to o spoustu let jinde...

vaypor
vaypor napsal 22.12.18 v 22:57

Už jsem 990 měl a právě spokojenost i na silnici. Zvlášť český rozbitý okresky, ale i Alpy. A co se týče tý nenažranosti, tak jsem jezdil od 5,5 do 6,7 ve dvou s kuframa Alpy cestovně, ovšem naloženej. Když jsem za to tahal v jednom, tak to nešlo přes 8 a to jsem jel se superbikama co měli ještě větší spotřebu. Větší nádrž jsem nikdy nepotřeboval. Když pojedeš něco náročnýho, musíš být co nejlehčí a když to pojedeš dýl, tak pojedeš opatrněji a to si můžeš vzít klidně i dva 5l kanistry a přivázat za sebe na sedlo. Jinak je pravda že vím kdy jsem natankoval a počítám kolik toho mohu ujet i během jízdy. Podle toho si hledám i pumpu a případně přizpůsobím trasu. Maximálně tě překvapí zavřená Rakouská pumpa v neděli, ale v Albánii u pumpy ve vesničce v horách nás poslali zazvonit na vedlejší vrátka, vylezl frajer, natáhl pantofle, nahodil čerpadlo a já dostal pěkných 15 litříků benálu večer po 19 .
Jukni na novou KTM 1190 Adventure. Silnice supr a běžný terén je pro normální přejezd naprosto v pohodě. Přijel se ke mně na ni kouknout kluk co měl Kawu Z 1000. Kecáme, tedy spíše mu popisuju jak Kačena funguje, a vypadlo z něho, že právě letos potkal někoho na KTM a přímo v provozu viděl co ta mašina umí a že si ji chce koupit. Panáček na Kačeně prý jel ... no určitě dle předpisů ... a vypadal, že to jede v klidu - asi měl šikovný ruce. Na 1190 R jsem se letos povozil skoro 10 000km. Ta motorka je neeesmysl motor i podvozek a spotřeba Na 990 S se asi budu učit s Mírou Lisým na polňačkách a u kamaráda v lese a možná nějaký Balkán.

SPIJKER
SPIJKER napsal 22.12.18 v 19:07 10b.

Jo jo...hezka vec...a na chlupatejch gumach to bude samy pozitiva a prdelky... Jen kdyby tolik nezrala...dalkovy cesty se s ni pak hodne prodrazej a potrebujes velkiu nadrz..ta ma ale jen 33 litru..a na silnici je to stejne funkcni malo... A tak pro me takovej nedokonalej sen... V terenu snad nejlepsi velka...ale ve zbytku vlastne na prd (myslim pro me..)...no ale at dela radost

Více komentářů



TOPlist