Protoze me vzdycky na motorkach pripadalo nestastne reseny cidlo na tlak oleje, rozhodl jsem se to zmenit. Vetsina motorek ma cidlo tlaku oleje plus cervenou kontrolku na pristrojovce. Reknete si, ze dobry. Ale... Neni to dobry a vysvetlim proc. Standardni cidlo tlaku oleje zhasne kontrolku zhruba nekde kolem 0.5 baru, jenze k mazani motoru je potreba tak alespon 2 bary. Samozrejme zalezi na otackach a zatizeni, ale dejme tomu. Z toho je jasny, ze motor se vlastne muze uplne bez problemu zadrit, aniz by o tom jezdec mel tuseni (do doby, nez je pozde). Takze koupil jsem budik a cidlo tlaku, ktery meni odpor podle velikosti tlaku. Aby mohlo byt puvodni cidlo taky zachovano, tak jsem vyrobil mezikus a zapojil cidla obe. Ted uz jen nekam umistit budik a je to. No a kdyz jsem v tom byl, tak jsem dal novej oil a filtr a vycistil svody. Tadaaa
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 9.12.2018 | |
Aktualizováno | 14.12.2018 | |
Zobrazeno | 3 083x |
..no nepřekvapilś.. zase parádička
Scotchbrite
Čím jsi čistil ty svody?