renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Freeride 250 R (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 5.12.2018
Aktualizováno 4.11.2022
Zobrazeno 2 885x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 27.12.2018, Uskutečněno: 16.12.2018, Zhlédnuto: 16x


Takže konečně byla nazuta přední zubatá pneu, veliký rozdíl a byla namontováno nová baterka, klasická dolévací, kterou mi poslali z KTM Vlašim jakože reklamaci za origo lithiovou, protože ta mě nechala v lese, byla prostě kaput. Takže už nenadávám na pány, jak to zkur... že to nemá nakopávačku. Bylo to pouze baterkou. Tu si musí člověk udržovat v kondici, jinak ho to nechá někde v lese. Podklad byl teda oproti minulýmu prvnímu testu prochcaný pořád, ale už zmrzlý a trošku sněhu na vrcholcích už dost sněhu. FREE jsem celý den jezdil za 3 do výjezdů a podřazoval, když bylo potřeba. Na to jsem si zvykl. Uvažuji, že dám místo 12/46 13/46 abych mohl jezdit, jak na EXC 1, 2 do výjezdů, ale bojim se, že to motor už neutáhne a na 1čku už to nebude takový šplhoun. Obávaná stěna 60-70° stoupání 20m vysoká, tak tu jsem vylítl, že jsem nahoře měl ukrutnou rezervu, ne jak poprvé s trialovou pneu. Další výjezd na 3 skok a z půlky rozjezd z místa nahoru kdy jsem před týdnem vyjel na plný 2jku tak tak. Zkusil jsem 3jku, oroštoval a valil, dusila se, mazal jsem spojku co to šlo. Cítil jsem, že mám zhruba stejnou rychlost, jak na EXC, když jsem to jezdil. Motor byl za svojí hranou a já spojkoval, jak o život a držel plyn na dorazu. Ovšem na 3jku jsem to vylítl jakoby s maličkou rezervou, ale byl to boj! Minulý týden na 2jku měl motor rezervy, ale zase nedokázal vyvynout rychlost, kterou potřebuji pro pohodlné vyjetí tohoto čupku. Ostatní výjezdy naprosto v pohodě vyjeté a hlavně v klidu vyšplhané. Výjezd kde mi minulý týden zdechla baterka jsem naprosto v klidu vyjel i když tam byla čistě bílá pokrývka a taky jsem startoval aspoň 10x zasebou. Baterka funguje, drží a FREE jede všude, jak prase! Překlápění je celkem velkej problém a důkazem je i kamarád, který semnou jel a padal přes zadní blatník pořád. Já už jsem se o naučil vykrývat, takže s FREE jsem se ukrutně skamarádil, ale ještě to není úplně vončo. Ovšem na české kopce má FREE výkonu taktak dostatek. Pro hobíka luxusní náčiní, ale budu se opakovat ne pro vysoký a těžký postavy. Člověk s tím vyjede všude, ale musí na tom více pracovat tělem s přenášením váhy! Tudíž pro začátečníky nedoporučuji. EXC 300 se dá naladit na hodno a bude blbuvzdornější! Ovšem je to na úhlu pohledu a hlavně na tom, co člověk jezdí za pekla/nepekla.
Další povídání bude ve formě videa, jelikož byl štědrý ježíšek...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Vzpomínka

    Rád vzpomínám na FREEčko, protože to byla motorka, která vyloženě nutila do co největších kravin! Díky němu jsme zase posunul level. Díky jeho maličkosti si člověk troufne fakt na všechno. Tohle je jen o strachu a o tom

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 19.04.2023
    Uskutečněno: 19.04.2023
  • Absolutní dominance!!!

    Kdyby uměly endura mluvit, tak si FREERIDE vytře se všema EXCéčkama prdel už ve slovní přestřelce natož, tak potom v terénu!!! :-X Brutálně, ale brutálně nechutným způsobem se mi vryl pod kůži a ta mrd...a mě nutí

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 06.11.2020
    Uskutečněno: 06.11.2020
  • závěr=můj vývoj

    Takže za prvé jsem musel dát origo lithiovou baterku, protože klasika startovala jen v létě. V horším počasí nemá klasická baterka těchhle rozměrů dostatečný startovací proud aby nahodila FREEčko. Můj vývoj s FREEčkem

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.07.2020
    Uskutečněno: 14.07.2020
    Komentářů: 1x


TOPlist