renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 650 (veterán) (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Apo-Rider
Vloženo 29.11.2018
Aktualizováno 29.11.2018
Zobrazeno 3 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásný klasický Japonský čtyřválec,který uměl v té době trápit Hondu CB 750 Four.Tahle motorka je můj splněný sen,sen o veteránovi na dvou kolech.

Motorka koupena od FIRMA:Jan Moravčík - Motoboardel (Chomut

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XS 1100: Obsah 1,1 70 kW,kickstarter a mohutná rychlá silná Japonka z roku 1979.No,Honza mi jí rozmluvil pač na daleké cesty bych musel být šílenec.
Honda CB 400F Super Sport: Krásné staré CéBéčko,které bylo na mě trochu malé..o výkonu nemluvě.

První dojmy - Začalo to v dubnu,kdy sem se byl u MotoBoardelu podívat na Suzuki GSXR 600.Začal sem kolem ní chodit,a vyptávat se na detaily.Po cca 3 měsících na začátku července sem se vydal do Chomutova se podívat.Když jí vytáhli ven,nastartovali,byl jsem unešen z řevu a chodu motoru.Tak sem si sedl,šlápl na jedničku a pomalu se rozjel.V životě sem neměl takovou radost a euforii z jízdy na motorce. Bylo to fakt jiné kafe,až sem se hned zamiloval.Honza mi dal 3 měsíce na to,abych na ní šetřil.V říjnu přijela ona ke mě.

Motorku bych doporučil pro - Je to pro lidi,co mají tu čistou lásku i vztah ke starým strojům,a motorku mají na příjemnou víkendovou kochačku.

Doplňky na motorce - Pouze padací rám chránící víka motoru.Nic jiného instalovat nechci.

Recenze

Tento stroj jsem si vybral z jednoho prostého důvodu...Veterán Japonské produkce,který splňoval kritéria pro splnění mého snu o veteránu.

1.Rok 1977,tedy 42 let starý oldschool motocykl.
2.Nejen elektrický startér,ale nožní startér,který mi chyběl u Honda CX 500 C a u GSXR,a který více používám,protože je to "Cool"
3.Drátěná kola s pneumatikami co mají duši!!
A za 4.Krásný klasický vzhled a vzpomínky na staré časy.







Motocykl mám od 12.října 2018.Musel jsem koupit baterii,stará byla KO.A nainstalovat zadní blatník.S motocyklem mám zatím najeto 700 kilometrů, a spotřeba na 100 kilometrů je pod 7 litrů.Ano je nutné udělat karbce zavařit výfuk (brutálně řve,až mi je líto to zavařit).Jinak,kam s ní jedu,poutá to oči i žen..asi ta krásná barva.Teď přes zimu jí dopřeji servis karbců,zadní pneu je na výměnu,pod sedlem zavařit úchyt,výměna zrcátka za nové orig. zavařit díry ve výfuku a olej.Příští rok se kráska bude ukazovat na veteránech,na motosrazech,a na srazu Kawasaki v Seči.Už se těším.Motorka má zatím 74 750 kilometrů.Co se týče výkonu...nevím co majitelé třepou za nesmysli,že na 5ku to do kopce netáhne,ale s mými 78 kg jede na pětku do kopců jak nic.Co se týče akcelerace,na 1ku jela přes 80 km/h,a zatím sem s ní jel přes 180 km/h...a jela by dál! A co se týče startu..i v -4 chytne na první kopnutí...a pak že jen Jawa a 2t chytne za studena na kopanec :)))

Motorce vyhovují rovinky,kde je úžasné si vychutnat pocit nejlepší éry motocyklového průmyslu,což jsou 70.-80.léta.Město,no...moc lidí kouká a plete si to s Jawou.V zatáčkách je celkem nebezpečná protože se maličko vlní.Terén...no,pokud by měla měkkčí tlumiče a drapáky,ani to není problém.Co se týče brzd,hodnotím je že v 70.letech byly uspokojivé,dnes v tom zrychleném provozu jsou trochu tupé,ale co čekat od motorky,která pamatuje svou slávu před 42 lety :)










































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brutus
Brutus napsal 22.01.21 v 13:18

Pěkný stroj. Já mám svoji Z650 už přes dvacet let, takže to můžu potvrdit - jsou to parádní stroje. Ohledně brzdy bych ti doporučil vybavit ji pancéřovou hadičkou. Vzadu máš buben, takže tam je to jasné. Jinak jak to vidím, je to jeden z prvních typů tedy nejpravděpodobněji Z 650 B1. Díval jsem se na zadní tlumiče a zdá se mi, že nejsou originální. Nikdy jsem takové tlumiče u Zetky neviděl. Líbí se mi výfuk, podle mě je to laděný Kerker, dle velikosti chybějícího označení na koncovce. Dva laufy jsou fajn, ale Kerker je Kerker. Zajímalo by mě, jak ta motorka zní. Škoda, že motorka nemá originální lak, ta perleť k tomu stylu moc nejde. Jinak ten sraz japonských, nebo ještě lépe Kawasaki youngtimerů by byl super.

pkKun
pkKun napsal 10.04.19 v 20:58 10b.

pěkná, muj sen je přidat ještě Hondu CX 500

Apo-Rider
Apo-Rider napsal 03.01.19 v 18:10

Zdravím všechny kterým se moje Kawička líbí...děkuji moc za komenty,a tak mi vrtá díky Kawě hlavou nápad o podniknutí srazu všech Japonských Youngtimerů..věřím že by to byla úžasná atmosféra s dávkou Japonské expanze

Džufir
Džufir napsal 17.12.18 v 21:40 10b.

Nádhera, tomu se říká klasika za deset bodů

5157
5157 napsal 06.12.18 v 20:53 10b.

Nádherná japonská dokonalost .Jasných 10b

Více komentářů



TOPlist