Další informace, kterou jsem při studiu zahraničních zdrojů pochytil byla, že je tady dost omezenej přístup vzduchu...To opět může potvrdit každej, kdo už měnil fitr, s originálním krytem je tam dírka jak do prdele a nějaký náporový sání úplně nehrozí.
Ti, kterejm se nechce do nějakejch větších akcí sundavají aspoň ten kryt, někdo přidával i další filtr. Narovinu, nechtělo se mi rozkuchat svůj airbox, kterej zároveň slouží jako kaslík na baterku. Ale usmálo se na mě štěstí na allegru, kde jsem koupil takovej lehce postiženej za pár korun, na pokusy ideální.
Na levý straně, což mi přišlo jako jediný vhodný místo, jsem udělal díru na filtr originálního rozměru, abych si nemusel pamatovat, co tam patří.
No a jak to celý funguje? Myslím, že dobře, netuším, jestli to má o 1,253% větší výkon, ale to ostatně nebyl účel. Určitě jde motor mnohem klidnějc, nemá vůbec problém držet konstantní otáčky, řekl bych, že se líp roztáčí. Střílení do výfuku zmizelo, ne 100%, ale omezilo se opravdu na minimum, předtím to dělalo při každým ubrání plynu. Na místě se to tolik nehřeje, stál jsem posledně někde na šraňkách a překvapilo mě, jak dlouho trvalo, než se spustil ventilátor.
No a paradoxně se snížila spotřeba, což může bejt ale kombinace mnoha faktorů, nikdy jsem jí nějak fanaticky neměřil, ale když máte plnou 9,5l, je každej km navíc dobrej.
Je fakt, že jsem jezdil na novejch gumách, po skoro neznámejch silnicích, kde bylo navíc po deštích hromada bordelu, takže jsem tomu přizpůsobil tempo, abych zároveň neotestoval i hrubost povrchu.
No a v neposlední řadě, ten otevřenej airbox se celkem zvukově projevuje, zejména při konstantních otáčkách je to dobrá signalizace, že je klapka otevřená o trochu víc než je třeba.
Vlastník | milonovo | |
---|---|---|
Vloženo | 27.11.2018 | |
Aktualizováno | 24.2.2023 | |
Zobrazeno | 3 099x |