PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rindy74
Vloženo 25.11.2018
Aktualizováno 6.12.2018
Zobrazeno 451x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Po nekonečném hledání a prodeji 125 se na mě usmálo štěstí. Pátral jsem po všech, od naháčů dvouválů po supersporty čtyřvály... Nebyl jsem si vůbec jistý, co jsem chtěl. A nakonec jsem pořídil Sůzu a nemohl jsem udělat lépe!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600RR: Papírově seškrcených je strašně málo a navíc jsou strašně mastný...
Kawasaki Z 750: Líbí se mi ten facelift verze, ale opět stejný důvod jako u toho CBRka.
Ducati Monster 600: Lákala mě, protože to je v podstatě ta samá motorka, jako ten Planet, když budu brát v potaz jen ovladatelnost... Ale opět žadná lákavá nebyla.
Suzuki SV 650: Říkal jsem si, že když už japonce, tak čtyřvál.
Kawasaki ZX-6R Ninja: Cena a dostupnost s kW v TP.

První dojmy - Nemohu dělat žádné ukvapené závěry, avšak po přechodu z dvoutaktní cvrdlikavé, 130kg Cagivy Planet je 200kg docela velký skok. Měl jsem z toho strach, ale jakmile se s ní nemanipuluje někde na místě, když je potřeba někam zaparkovat, nepoznal jsem žádný extrémní rozdíl. Řekl bych, že to je možná spíše o zvyku, protože teď s přibývajícím obsahem bude růst také hmotnost... Každopádně, nejvíce spokojený jsem byl, když jsem jí slyšel nastartovanou. Motor má krásný zvuk a ten laděný výfuk mu ještě napomáhá. Dále jsou koukal, jak je motorka obrovská a v neposlední řadě také na umístění stupaček... po přechodu z přátelského naháče jsem strčil nohy na řadičku a brzdu.

Motorku bych doporučil pro - Když si to vezmu na sebe, na 125 už mám pár tisíc km nalétáno, no a než jít do nějaké 250, což si osobně myslím že nemá smysl, protože otevřená 125 jede plusmínus stejně jako 19kW 250, tak je lepší tohle. Protože to není až zas tak taková raketa, avšak už má rysy dospělých motorek (neseškrcené a co se ovladatelnosti týče). Navíc si jí pak můžu nechat otevřít, jakmile budu mít papíry. Ale abych to nezakecával, je to všechno o tom, kdo ji bude pilotovat. Nejlepší je přechod ze 125 na škrcených 25kW, a pak kdo ví co bude dál...

Doplňky na motorce - Padací protektory rutan, Laděný výfuk BOS

Recenze

Úvodní rozpaky:
Zprvu jsem si nebyl jistý zda vůbec chci supersport. To jste také mohli zahlédnout v motorkách ze kterých jsem vybíral. Avšak postupem času jsem z videí a různých obrázků začal pociťovat, že supersporta také chci mít doma. Ano, psal jsem, že jsem do posledka nevěděl, jenomže tohle byla taková dlouhodobá myšlenka...

Proč jsem si Sůzu vybral:
Jak už jsem výše psal, hledal jsem kW omezený stroj (A2 ŘP, tzn. do 35kW). Nyní má tedy 25kW a výkon je dostačující. Po ucukané přívěře ze 125 je klidný, avšak příjemný zátah seškrceného čtyřválu ideální náhrada.
Koukal jsem po novějších modelech, ale to je jinší cenová kategorie.
Ale po tom, co jsem jí uviděl, už jsem nechtěl nic jiného!

Zkušenosti se Sůzou:
Je třeba ještě vychytat pár věcí a bude to perfektní...
Co se úložného prostoru týče, byl jsem ohromen. Odpůrci "husích" zadků se mohou jít zahrabat, protože místa tam je opravdu mnoho.
Když to vezmu zpět k mé milované Cagivě, tam jsem dal lékárnu, nějaký nářadí a bylo po srandě.

Kde se Sůza cítí nejlépe:
A tak pochopitelně když na ní sedím...
Ne, tak rozhodně na silnici...

Postupně to tu budu aktualizovat, protože nemám žadné zkušenosti a strašně málo fotek...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rindy74
Rindy74 napsal 07.12.18 v 16:04

Je to tak, musí to tak být kvůli řidičáku.
Díky díky

Crucio
Crucio napsal 07.12.18 v 14:07

Jen škoda těch mrtvech koní

phamyen
phamyen napsal 07.12.18 v 09:17 7b.

I would like more information about this, because it is very nice., Thanks for sharing.
http://wallpaperhd.online

Více komentářů



TOPlist