renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SWENSON83
Vloženo 20.11.2018
Aktualizováno 13.12.2018
Zobrazeno 2 294x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Rocky Balboa ...Italský hřebec :) Prostě bijec co chce pevnou ruku .

Více fotografii

Výška jezdce: 203 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki TL 1000S: Brzdy , zadní tlumič a byl jsem posranej strachy :)

První dojmy - Do 3500.ot to nejede jako vůbec , na V2 celkem vršek , nádhernej nástup cca od 7000.ot . Brzdy porno , podvozek z vesmíru .

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo už měl V2 , má něco odjeto , a nesmí se bát . Žačátečníci ruce pryč . Sebemenší horizont dvojka půl plynu a už se dere na zadní a jestli jsi připraven nebo ne je mu uplně u prdele . Má to krátké kvalty 1.ka do 80.ti tak si představ co udělá 125.hřebečku a 100.nm krouťáku s tímhle převodem . Až si zvykneš připrav se na 9 -11.L benálu

Doplňky na motorce - Tlumič řízení , Domino gripy . Chrániče páček . Laděný výfuk .



Recenze

Vzhledem k tomu že Cenduro "Caponord" už došel na své hranice a já se značně naočkován od kamaráda "Stefix" chystal na Sosnovou a případně větší okruh .
Vyhlížel jsem nějaké dvouválcové železo s dobrým podvozkem a brzdami .

Projíždel jsem inzeráty a snil o SP1 na kterou prostě nebyli finance . Pokukoval jsem i po RSV Mille ale v té době jako na potvoru nebyla žádná co by za to stála .
Hodně dlouho jsem si pohrával s myšlenkou že koupím Tele , ale nakonec jsem se posral strachy a nešel do něj .

Jednoho krásného dne jsem kousek od sebe objevil celkem pohledného tuleně za rozumný peníz . Zavolal na inzerát kde majitel "klasicky" potvrdil top stav .
Vydal jsem se tedy na obhlídku a opticky to byl opravdu krásný kousek . Ale vzhledem k tomu že jsem prošel školou kámoše ze servisu že na optickou stránku to nejezdí , byl jsem natěšen na testovací jízdu .

Oblečen do nejbezpečnějšího moto-oblečení rozuměj rifle , kecky ,kožená bunda :)
Jsem se vydal ochutnat první metry . No motor byl celkem náladovej oproti Caponordu který je laděn na spodek , se zde do 4000. ot konalo škytání a řetěz mě chtěl nafackovat . Nepozdávalo se mě řízení kde řidítka neumožnovala jakýkoliv pohyb .Po překročení 5000.ot na 2.ku se rozehrál Italský konzert a tuleň mě chtěl demonstrovat co je V2 zátah ve středních otáčkách .
No uhádal jsem nějaký peníz na krk řízení a vezl Tuleně po ose domu .Ženu jsem poslal s plechovkou před sebe jako pojistku pro případ že by jsem se chtěl někde rozvášnit .

Po příjezdu před barák mě překvapila žena větou , ani to neuklízej vemu na sebe hadry a musíš mě svézt . Vzhledem k tomu že jsem celou cestu šolíchal Tuleně kolem 4-5000. ot vůbec jsem neměl představu co se v něm skrývá za rabiáta .

Uběhlo jedno cíčko a natěšená buchétka už běží k motorce .Vyskočí na vysoko položené sedlo se slovy "to nebude moc pohodlný" .
Škrábu se mezi auty do kopce směr Vypich kolem Homolky a zijštuji že nahoru ucpáno . Kašlu na to a otáčím směr dolu . Načež na mě polovička křičí že zhora se rychle blíží auto . Neuvědomuji si že mám zařazeno za 1.na a dávám cca 3/4 knédlu , Tuleň zařechtá a vysílá nás nekompromisně do svíčky asi s 5.ti metrovým přískokem dopředu . Já mám jen otevřenou držku a bobeše v kalhotech , přičemž vzadu něco hrozně křičí :D :D

Zmůžu se jen na obligátní "ty debile" a vím že bude potřeba práskat heftem kurva opatrně .S odstupem času při kochání se v garáži oběvuji stavitelný tlumič řízení nastaven na největší tuhost. Aha docvaklo mě, proto se řídítka moc nechtějí hýbat .
Po menším štělování nacházím správnou polohu a oběvuji neskutečnou dravost a chuť řezat chirurgicky přesně zatáčky .

Jediné co mě dělá z počátku problém je motor , který je na V2 opravdu točivý a bez patřičných otáček prostě moc nepojede . Chce to ho držet 6000.+ a pak ukáže něco , co moc dvouválců nedokáže . Rozuměj SV 1000 je oproti tomu opravdu čajíček .Měl jsem možnost přímeho srovnání a pokud ti bude někdo tvrdit s SV že to je blbost , dej mu facku možná raději dvě .

Nastává fáze sžívání a první kolena na sebe nenechají dlouho čekat . Jediné co dokáže vyděsit že Tuleň neodpustí sebemnší chybu při přidání plynu , nebo špatném čapnutí za přední kotvy .To velmi rád přechází do powerslidu nebo se dokáže krásně rozvlnět a vyvézt tě ke krajnici .

Po nasbírání cca 2-3 000.km jsem se rozhodl absolvovat první Sosnovou v životě . Kdy jsem měl v hlavě Valentina a byl jsem přesvědčen že všechny rozjebu na prvočísla :D :D Ano vystřízlivěl jsem velmi brzo a teprve až na okruhu poznáš jak si pomalej . Takže jsem to i přes svůj momentální limit dostával venkem , vnitřkem , někdy dohromady a mé Ego dosatalo to co si dlouho zasloužilo :)
I přes hořkost ze své pomalosti jsem se do Sosnové zamiloval a rozhodl se že budu jezdit častěji .Ten rok jsem to s Tuleněm zvládl ještě 4x .

Začal jsem na čase na kolo za 54.vteřin , a věděl že potenciál Tuleně je uplně jinde . Proto jsem pod vedením svého okruhového lektora začal na sobě pracovat , a posouvat limity pomalinku po krůčkách dolu.

Druhá a třetí Sosnová šla podle plánu a já se posunul na 52.5 s na kolo při druhé návštěvě , a 50.s při návštěvě třetí . Světě div se už jsem to nedostával tak sežrat a sem tam jsem se udržel i rychlejšího pilota , přičemž ti nejrychlejší na mě měli zcela nereálné tempo které hraničilo v mém případě minimálně se špitálem :)

Poslední Sosnovou s Tuleněm jsem absolvoval za 48.5 a nechal se od kamaráda vyhecovat k pokoušení lokte . Ten jsem nakonec nepokořil ale podle fotografie moc nechybělo . Nazuto do čerstvých SC2 se nechal Tuleň pokládat pomalu na ucho a já prvně zažil co to je slovo náklon . Pneu dovolovali jít na výjezdu z vracáku na 2.ku na plný plyn bez náznaku ztráty adheze. Přední brzdové desky SBS dual sinter ve specifikaci racing/roadracing mě prvně v životě ukázali jak se chová motorka co brzdí .

Nicméně na mě byl Tuleň celkem krátký a já marně vzpomínal na bývalou K1. na které jsem se poskládal nejlépe , a i slova kamarádů že mě to na superbiku svědčilo nejvíce . Jsem se nechal zlanařit a poslal Tuleně do světa a pořídil zpět svou milovanou K1 ale tentokrát v litrové motorizaci . Ale o tom až v dalším článku .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SWENSON83
SWENSON83 napsal 14.12.18 v 22:57

Díky bratu, už se těším na pojezd .

jerseySE
jerseySE napsal 14.12.18 v 21:05 10b.

Ťuňoňo je Ťuňoňo A skvělá recenze jako vždy

SWENSON83
SWENSON83 napsal 03.12.18 v 11:29

Jsem rád že se čtení Líbí , Stefix ? Tam byla ještě rezerva . Proti tobě jsem moc neklopil

_Jerry_
_Jerry_ napsal 27.11.18 v 22:12

Super cteni. Tunak je proste bomba. Jakejkoli rocnik.

Stefix
Stefix napsal 27.11.18 v 10:08 10b.

Slogan Aprilia "Be a racer" dostal u tebe s Tuňákem novej rozměr. Hlavně teda nechápu ten podvozek kterej ti dovolil takový placáky :D

Více komentářů



TOPlist