Mám ji pro její všude zmiňované vlastnosti. Cesťák se závodním duchem.
První dojmy - Nebyl jsem se svojí výškou až tak dobře připraven na tento stroj. Ale po pár jízdách, bych ji za jinou neměnil.
Motorku bych doporučil pro - Mladého, nevybouřeného hocha asi tento stroj úplně neosloví. Váha může i leckterou dívku odradit. Nicméně jsem se setkal i s dívčinou, co byla jak proutek, a sedlala ji. Doporučuji všem, kdo si chtějí udělat příjemné vyjížďky s možností si bezohledně zazávodit.
Doplňky na motorce - Na motorce jsem světlomet vybavil LED světly, USB zásuvkou a voltmetrem.
Recenze
Vzhledem k vlastnostem této mašiny, nebyla jiná volba. A cena byla také příjemnou stránkou.
VFR je hodná a dravá holka. Nato, jak staré gumy jsem tam při koupi měl, tak držela až po hlásiče. Samotného mě překvapilo, co v Červenohorském sedle snese.
Na brzdy je spoleh. Jsou duální, takže co dodat. Zrychlení skvělé. Řadím bez spojky.
Na rady jako, nedávej si tam tak velký kufr, mění to jízdní vlastnosti, neberte zřetel. S touhle holkou nepoznáte, že vezete mega bagáž na zadku ani při dvoustovce. To se týče objemu. Spolujezdce jsem ještě neměl.
Spotřeba se dostala na 5,2 l/100km Leju tam teda to nejoktanovější. Verva 100...
Do města a na záplatovaný asfalt moc není. Ne že by si neporadila, ale nevychutnáte si tu jízdu.
Jak se na ní cestuje? Jezdíme trasu z Brna do Náchoda a druhý den zpět. Po cestě tam si dáme zatáčky ve Šternberku a zmiňovaném sedle. Takže výlet se sportovnímy prvky. A to vše s bagáží. Jo, řekl bych, že je to Ta Motorka
Tak držák nevím. Měl jsem jej tam při koupi
Pěkný véfero Zrcátka v barvě pěkné.Co je to za výrobce držáku kufru?
To mi nedošlo Je fakt, že jsem měl vždy před kufrem tankvak na vysoko (plný) a tou dvoustovkou jen předjížděl. Tzn krátkodobá jízda. Jinak kufr mám GIVI Maxia.
Někdy si říkám ze jsem x let jezdil jinou motorku než ostatní aspoň já jsem zadní topcase 55l cítil na rovince i v zatáčkách cca od 160...musím se nutně dozvědět jak to při těch 200/h děláš ...