originál kapoty a druhé racing kapoty, karbonové blatníky,kryty rámu, koncovku Arrow-titan + Eprom
Recenze
Zkušenosti: Brno: ofic. casomira s transponderem:2:23.775 (neofic.: 2:22)Most: neofic. cas (nova trat) 1:48 , Hungaroring 2:11,662
Cesty: Prevazne brazdim jizni Cechy,ale i po republice.V lonskem roce (2004) jsme v zari podnikli prvni motovylet do zahranici- Chorvatsko,Slovinsko,Italie (Noale) a nemelo to chybu.
Další info: Nejlepsi moto na kterem jsem doposud jezdil, diky bohu (nebo mozna to byl nekdo jiny... , ze jsem upustil od umyslu jit do radoveho ctyrvalce, protoze jedine 2V muze poskytnout tak fantasticky zazitek z tahu a akcelerace. Vysnene moto ?... RSV v Rkove verzi... a nekdy daleko v budoucnosti MV Agusta F4 1000...snad
úpravy :
kompletní podvozek Ohlins
tlumič řízení Ohlins
Zlata magnesiova kola O.Z.
kompletni vyfukovy system v titanu 2-2 - Akrapovic
Power Commander
snížená hrdla sání z airboxu
svíčky Denso iridium
plně polohovatelná řídítka PPtunning
plně polohovatelné stupačky ARPmotoracing
ukazatel zařazené rychlosti
čirá optika zadních ledkových světel (motolights)
rozeta Eprox Stealth - 15/43
parada,na okruhu urcite srdcovka na ktere je treba umet jezdit-10 bodu.
Zdravim :) teda ,tady jsou dobré plky zamindrakovaných japoncofilů:) měl jsem oboje a na 2hrnky už nedám dopustit,každému holt sedí něco jiného no...
Zdravim lidi.. je fakt masakr, jak jste schopný se tady do krve hádat, kdo má lepší stroj..(myslim mimo tebe RSV Johny)... jako by to nebylo jedno.. projížďky jsou parádní na všem a každý v tom hledá to svoje.. RSVčko mam sice jenom chvíli, ale je to masakr... nemůžu si vynachválit, ale když na ni člověk ještě moc neumí, tak se dosti nadře... V poho km a parádní srazy všem...