renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1100 Virago custom (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dippy
Vloženo 13.11.2018
Aktualizováno 13.11.2018
Zobrazeno 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamaha Virago pro mě bylo velkou neznámou co se údržby a jízdních vlastností týče, ale vzhledem k pohodlnosti motorky a zkušenosti ostatních majitelů a hlavně pohodlném sezení pro můj batůžek jsem se rozhodl koupit tuto motorku od kamoša, který si kupoval

Více fotografii

Motorka koupena od Kalanis (Jedovnice) - Kamoš no, co říct víc :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 1400 Intruder: Nepohodlný posed jako u mé motorky
Kawasaki VN 1500: Pro mě cenové nedostupné

První dojmy - ...byly takové rozporuplné. Jelikož 12 let jezdím na Intruder 600, tak výkon byl téměř srovnatelný, ale nemůžu posoudit například s batůžkem do kopce, tam se to pozná asi nejvíc. řazení bylo celkově pohodlnější ale ten blinkr ... ten blinkr mě trocha kazí první dojem. Přepínání blinkrů jde ztuha a není nijak poznat cvaknutí, na které jsem byl u Intruderu zvyklý, kde to chodilo lehce a snadněji se vypínal. Ale na to, že sem na to sedl poprvé, tak ovládání a jízdní vlastnosti byly super. Posed byl hlavně velmi pohodlný. Jediný co mě mrzí, že je o něco vyšší, takže klasickej chopperovskej posed to není, ale těžiště je dobře umístěno.

Doplňky na motorce - Přepákování, 12V zásuvka, držák na kufr s kufrem, boční brašny, hodiny, štít a vyšší opěrka spolujezdce.

Recenze

Vybíral jsem si motorku podle vzhledu, recenzí jiných uživatelů a hlavně pro mě finančně dostupnou, protože živit rodinu a stavět barák něco stojí. Tuto motorku jsem si vybral protože se mě líbila a měla dobré recenze. Ale hlavní důvod byl samozdřejmně cenově dostupná, levná údržba, kterou si zvládnu udělat sám a pro můj batůžek byla velice pohodlná na posed (což byla její jedíná podmínka pro koupi nové motorky). Oproti mé stávající motorce Suzuki Intruder 600 je zmněnou pouze chlazení vzduchem a pohodlnost. Nevýhodou je u Viraga o něco složitější výměna oleje a čerpadlo na benzín. Naopak je lépe dostupnější přístup ke svíčkám a hlavně k baterce, která se vyndává z boku motorky a ne zespodu.
Virago je sice nutné držet ve vyších otáčkách, kdežto intruder měl velkej výkon už od nízkých otáček, ale je to asi jen o zvyku. Podle kamaráda Kalanise, od kterého jsem motorku kupoval, je spotřeba benzínu jen o maximálně litr vyšší když tomu "dáváš" oproti intruderovi, což se dá přežít jelikož je tam o 4 litry větší nádrž.
Na motorce sem toho zatím moc nenajezdil ... asi 15 km což byla cesta dom ... takže zatím moc zkušenosti s jízdou nemám. Každopádně každému se líbí něco jiného, tak teď přes zimu budu motorku upravovat a dokupovat doplňky, abych měl motorku připravenou na sezonu dle obrazu svého :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
žižala.
žižala. napsal 13.11.18 v 16:50 10b.

Dobrá volba jasná 10ka.

Kalanis
Kalanis napsal 13.11.18 v 10:50 10b.

Tak doufám, že Ti bude dobře sloužit hromadu let. Jak píšeš o těch blinkrech, to mě štvalo taky, ale je to o zvyku, prostě to mají blbě vyřešený. Na ten chod motoru si taky zvykneš, je to trošku jinačí, ale časem poznáš, že je to lepší, hlavně s Lenkou výjezd do kopca bude mnohem lepší. Jízdní vlastnosti si myslím sou taky lepší než na Introšovi, za chvílu budeš drhnout stupačkama v každé zatáčce, jak to lehce do nich padá. Ono prostě je to o krouťáku, nepojede to o nějak moc víc, ani ta moja nová nějak víc nejede, nejsou to sporťáky (naštěstí). ale objem a krouťák nenahradíš

Více komentářů



TOPlist