renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kubik19
Vloženo 13.11.2018
Aktualizováno 27.1.2021
Zobrazeno 4 384x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Měl jsem strach, do čeho jdu, jelikož jsem ji koupil na pas blink a ani jsem si na ni nesedl. Jenže, je to Suzuki a já ji tolik miluju, že jsem nemohl jinak. Je pravdou, že jsem dlouho snil o S1000RR, jenže je to už výběhový model a navíc jak všichni víme

Více fotografii

Motorka koupena od michal_fojtik (Lučina) - Nová motorka koupena od endurance týmu Exteriéra racing team. Dovezena nová přímo z centrálního skladu. Výborná domluva!

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Cena...
BMW S 1000 RR: Hlavně strach o servis a ceny servisu ... nová je nová
Ducati Panigale V4: Kéž bych měl love na V4

První dojmy - Mike (nový dealer Suzuki v Přerově) mi ji dovezl až domu. Ty vole je fakt krásná, navíc mi připadá snad i lehčí než moje k8, posed je trošku sportovnější, ale nic na co by se nedalo zvyknout. O barvě a detailech nebudu ani diskutovat je to nová motorka a to je z ní prostě cítit. A první projetí? Teď v sobotu jsem najel 100km a musím říct, že i když zabíhám tak ta síla motoru mě prostě baví, navíc ovladatelnost mi připadá jak právě na mojí předešlé 600 ne-li snad lepší. No, co si budeme nalhávat, jsem z toho úplně hotovej.

Motorku bych doporučil pro - Je strašně hodná ale ty vole jak to jede.. no jak to neskutečně jede!

Doplňky na motorce - Padaky (kryty motoru PPtuning)
Padáky do kol
Arrow koncovka
Spojková páčka Rutan (aby šla líp na záda)
Kryt SPz a podobný detajlíky
no a teď ještě brembo costa corta pumpička :) a bude vše

Recenze

Listopad 2018
Tak mám ji doma. Je krásná v dokonalé barvě (fakt sem z té perleti hotový). Původně jsem chtěl za každou cenu s1000rr. Pokukoval jsem po ní tak 4 roky. Jenže, pár kamarádu ji má a spoustu z nich řešili problém s převodovkou a kdo ví s čím. Když dáš do motorky 300, tak nechceš řešit servis. Pak přišel Mike s tím, že se stává oficiálním dealerem Suzuki, a že mi dodá nové Gixero. Slovo dalo slovo a za 14 dní mi stojí doma krásná, nová motorka. Je to zvláštní pocit si koupit novou motorku, ještě k tomu supersport. Dva roky záruka. Prostě nádhera. Suza byla vždycky druhou volbou, pokud beru v potaz, že bawo byl prim. Takže, není to nákup úplně bez rozmyslu. Je to čistokrevný superbike, který je narvaný elektronikou a téměř vším co potřebuješ. Jediné co mě vadí, je že nemá qs a blipper, jenže vzhledem k tomu že ve verzi R to má, není problém za par korun tento kit dokoupit. Takže na jaře tam půjde. Hrozně se mi nelíbí koncovka výfuku, ale na druhou stranu je to super věc, protože má v sobě kat, takže stačí nasadit koncovku a seš v klidu. Další věc, která mě na mojí Zuki bere, je vzhled. Je krásná (já vím je to subjektivní), ale mě se vážně z každého úhlu líbí. Hlavně její štíhlá prdelka mě bere!

Jízda: No najel jsem 100km, takže Vám toho moc neřeknu, počkejte na jaro, až to zajedu. Ale, už teď vám můžu říct, že se budeme kamarádit. Protože, jede super (to je jasný 202koní je 202 koní), o tom není pochyb každý litrový bike jede dost. Ale, hlavně mi připadá, že do zatáček padá úplně stejně jako moje předešlá k8 600, což je přesně to po čem toužím. Elektronika je jednoduchá, 3 mapy, 10 trakcí a jedeš. Zatím jezdím na 7 a jak je studená cesta, tak na mě občas zahuláká a omezí mě. To je zatím vše, na jaře toho řeknu víc ?

Edit 1:
Tak mám se svou kočičkou za sebou prvních 1000km. Musím říct, že začátek byl fakt nudnej. Přece jen točit 200 koňový superbike jen do 6000ot je fakt strašné utrpení. Prvních 500km, jsem tedy trpěl a poctivě zajížděl a hlavně sjížděl gumu rovnoměrně. Ovšem od 500km už to začalo být zajímavé. Teď mám za sebou první servis v MCF Slušeovice – vše ok, můžeme topit. Musíš říct, že motorka je zatraceně ovladatelná. Ale jako až nečekaně. Měl jsem 600 k8 a ta mi normálně připadala neohrabanější než litr. Fakt to do zatáčky padá jak nic. A dokonce protahováky, kde litr bývá trošku jak slon v porcelánu tak i tady je to fakt easy. Moje největší překvapení je takové, že zvuk ze sériového výfuku je fakt hezkej. Opravdu, kdo by čekal že z takového komína můžou lezt tak hezké zvuky. A navíc to i střílí (v serii) což je fakt nice. ? Arrow už je jiná písnička. Až se bojím že ohluchnu. Tak uvidíme. Brzo už okruh a to teprve začne ta pravá sranda. Jen to počasí….

Takže rozdíly oproti 600 jsou takové: Je to ku*evsky rychlejší! Ovladatelnější, zábavnější, hezčější a hlavně je to nové <3

Edit 2:
Tak máme spolu 3000Km. Musím přiznat, že stále se nemůžu nabažit její krásy. Jak jsme někde již psal, to přední světlo mě na fotkach nikdy moc nebavilo. Ale v reálu je to uplně jiný level. Každopadně si na sebe konečně začínáme zvykat a konečně se na ní cítím, tak jak jsem se citíl na 600. Je zajímavé jak rychle se dá zvyknout na rychlost. Na drom jsme se ještě nedostali (což mě sere), ovšem čas a další okolnosti nám to zatím nedovolí, ale to příjde.

Už teď se docela těším na zimu až do toho nasypu nějaky lováky :) priorita bude brzdová pumpa a hadice, pak naladění na brzdě a spoustu kravinek :)

Edit:3
první menší problémek. Pár lidí mi naštěstí psalo, že se to děje, ovšem stejně mě to trošku rozhodilo. Nastartujete bez helmy, zařadíte kvalt a najednou rachot jako svině ze spodu. Sakra, že by po 4000 odešla převodovka? To snad né. Nakonec závada zjištěna. Klapka ve svodech nebo-li přívěra výfuku drnčí na každé druhé l7 a dál. Takže jsme se na to koukli a opravu byla nedošpónované lanko. Přitaženo a je po klepání. Ale jestli se to ozve znovu. Koupím svody a hotovo!

Edit:4
5600 Km, a stále jede jak střelená.
Tak máme něco za sebou a baví mě čím dál tím víc. Jediný problám je, že už mám teměř zhulákanou druhou sadu gum. Tentokrát S22 a za mě musím říct, že ty gumy moc dobré nejsou. V zimě dostane nějaký úpravy takže zůstaňte naladěni!

Edit 5:
9000 km 4sada gum. Přemyšlel jsem jestli ji prodat a nebo nechat. Doba je taková, že pokud bych to nechal ještě par km, tak již na ní začnu ztrácet peníze kvuli km. Lidi nechtěji poctivé km, lidi chtějí 3000km na 12leté motorce. Ale, když já ji tolik miluji, že ji nechám. Pořád tvrdím to, že pokud jednou tuhle motorku vyměnim, tak už jen za okruhovku a nebo Panigale V4R. Nic mezi tím. Docela zajímavý údaj je spotřeba. Kolega má zx10r 2008 a při stejné jízdě na stejné cestě motorka žere uplně totožně jako moje Zuki.

Edit6: Prodána 25.1.2021 :) do Opavy, letec 63 let. Doufám že mu bude sloužit :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kubik19
Kubik19 napsal 11.04.21 v 08:09

Ahoj,
Jezdíme budˇD212/13, Supercorsa a nebo Metzeler K2/3

Perňa_81
Perňa_81 napsal 10.04.21 v 22:26 10b.

Pěkný to máš, oboje ...za 10
Jaké jezdíš pneu? Dle fotek jezdíš silnici v drsnějším stylu, tak mě to zajímá.. Chci po dvou letech vyjet a nazout nějaké rozumné gumy. Závody jsem jezdíval Dunlop, to asi bude i dnes ta správná volba

gresini
gresini napsal 28.08.20 v 13:10 10b.

Ahoj ,napsal jsi to moc hezky od srdíčka a to je správné,tak to má být! Máš nějaké zkušenosti s auty BMW M? Zdraví Gresini

Kubik19
Kubik19 napsal 23.07.20 v 07:27

Ivane: Tak pokud si to nikdy neažil tak ten náraz "Beranidlem" umí být pořádny. Ovšem, na všechno si zvykneš. Mě někdy připadá, že bych potřeboval aby to jelo trošku víc. Ale, to je jenom taková doměnka, která v reálu nemá žádný význam. JInak na dromu je to zase o něco jiné. Tam ti každá motorka připadá že nejede, protože vždycky se ve skupině najde někdo kdo ti ukáže, že je uplně jedno na čem jedeš stejně ti ujede :D Kouknu na to :) Doufám, že je v pořádku. Měj se hezky a taky pozor na VIRUS :)

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 22.07.20 v 18:35

Jsem taky příznivec teorie, že *pomalu* se dá jezdit na všem ...
Ovšem na synkově K5 jsem se v Brně na AMD svezl jen dvakrát
a pokaždý ´sem mu tu *bestii* vracel se slovy že **tohle v mým věku
už nemusím** Holt ten vstřik a navíc na litru jsem nikdy předtím
nepoznal . Ten "náraz zezadu jako beranidlem" po přeřazení vejš
a přidání plynu ...
Chceš-li, mrkni na nick Suzukář Náš "kluk" v Brně na výjezdu
do cílovky nepodřadil(jak se zmiňuješ), ale šel vejš A OTOČIL (moc)
heftem ...
Měj se fajn a bacha na "vira" !
Ivan .

Více komentářů



TOPlist