PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mari
Vloženo 11.11.2018
Aktualizováno 2.2.2019
Zobrazeno 1719x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Jako druhý „univerzální“ stroj - ideální náčiní.

Více fotografii

Motorka koupena od ancistrus (Nové Strašecí)

První dojmy - Vysloveně nepřekvapila ani nezklamala, vše dělá dobře, v ničem výrazně neexeluje ale umí toho dost a právě díky tomu je tak jedinečně univerzální.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro každého a kdo je moc "malý pivko", může si jí snížit... :-)

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Beowulf s vyndavací vložkou(DB killer-homologovaný), zadní blatníček+lízátko na př., padáky SW-Motech, vyhřívané rukověti(gripy Oxford), blástry, Gipro-ukazatel zařazeného kvaltu, širší řidítka s hrazdou, rolny na kyvce a ještě něco málo přibude...

Recenze

Malýho Verse jsem chtěl koupit už dávno, ale furt bylo něco důležitějšího. Nakonec se to přece povedlo...
Na to že je to "jen" 650, tak je z ní pocit jako z plnohodnotný motorky. Ke kladům patří jednoznačně motor a ovladatelnost. Když se podrží u huby, dá se s tím kupodivu jet i na sportovnější notu a to prosím i ve dvou. Vzhledem k výkonu pochopitelně především v zakroucených pasážích, kde ujedete i lecjakýmu mr..lovi na supersportu, jen se člověk musí přeladit na trochu jinej mód a zvyknout si na jiný chování podvozku s mírně delšími zdvihy a houpavějším projevem-prostě takovej divnej pocit, když to máte pustit na hranu do zatáčky - motorka si jakoby dřepne, ale drží! Vliv na to budou mít jistě i širší řidítka s hrazdou (které oproti originálním „madlům od stavebního kolečka“ i lépe vypadají) a volba pneu. Další sadu bych ale rád pořídil něco malinko se soft cendurovým vzorkem.

Čím mě tahle „příšera“ doslova fascinuje je motůrek, co si i při hrubším zacházení s plně naloženým strojem vč. batůžku vezme něco kolem cca 5L+! Na to jak „tahá“, úctyhodný výkon. A to se chystám si v garáži přes zimu pohrát s propojením podtlaků….

Co nepochválím je sedlo, které mi vysloveně nevyhovuje, jako-by sjíždím na nádrž a sklon mi nedovoluje rozložit prdelní váhu po celé ploše, tak-že mě z toho za nedlouho dost bolí zadní hrana zadele. Budu to muset kuchnout a něco s tím udělat. Naopak sedlo spolujezdce zatím bez výhrad.
Taky mi chvilku trvalo, než jsem si v ergonomickým bermudotrojhůhelníku(stupačky/sedlo/řidítka) našel a nastavil rozumnou pilotní pozici, ale to je čistě individuální záležitost, nelze to brát jako negativum.
Další věc, co mi trochu vadí je dost ztuha jdoucí převodovka , v moto botách které nejsou tak citlivé se to ještě dá, ale když se jedete projet jen v keckách, je to vopruz!(nevím zda je to tak u všech, nebo mám něco špatně) a obtížně hledatelný neutrál. Spojka jde docela ztuha a není moc citlivá na dávkování(ovládání lankem).
Doslova mě zarazily vibrace a hluk, které se šířily od nějakých cca 4-5tis.ot, ale ne od motoru,kde je vzhledem k některým předchozím recenzím člověk tak nějak očekával, ale odněkud jako-by z kapotáže kde cosi silně rezonovalo. Nakonec jsem zjistil, že to dělají origo zrcátka, respektive vůle mezi zrcátkem a plastem což vytvářilo neuvěřitelnej rambajz!, tak jsem v každém zespod navrtal dírku a vyplnil je montážní pěnou-od té doby klid po pěšině…
Motor nevibruje zdaleka tak jak jsem se dočetl a pro mě to není vůbec obtěžující „vada" tohoto stroje, jak někdo píše… Naopak se mi to zdá jako rozumný kompromis, kdy ještě cítíte, že se pod váma něco děje, ale neobtěžuje to . Když se to podpoří laďáčkem, vychází z „jádra“ až překvapujícně hutný,plný zvuk, ale bez vložky se to dá jen na výlety kolem komína, někam dál bych s tím nejel a po cca 20km jsme vložku dával zpět.
Co na Versu schází, je z výroby chybějící centrální stojan , který díky koncepci uložení výfuku pod motorem nebyli japonští soudruzi schopní do motorky zakomponovat. Udělal to za ně až SW-Motech, kde si můžete za nemalý peníz centrál pořídit i s trošku komplikovaněji vyhlížející montážní sadou. Holt centralizace hmoty a úspora matroše na svodech se projevila již u tohoto stroje a bohužel to dost výrazně snižuje světlou výšku, což je trochu škoda. Na druhou stranu to ale má i svoje výhody, kdy vám nebude vejfuck překážet při instalaci bočních zavazadel. Dodatečná instalace centrálu ale logicky ještě sníží už tak dost sníženou světlou výšku,takže je to něco za něco. Já ho při běžném používání oželím.S trochou fištrónu si s namazáním řetězu poradíte na cestě i bez něj. Kde mi ale vyloženě schází je při zimním odstavení stroje, kde by se hodilo mít vyvěšený podvozek a kola v luftu.

Podtrženo sečteno - dostála svého jména což se tak nějak očekávalo, ale stejně se v ní budu trochu vrtat a nějaký detaily si upravím dle svého, ostatně jako to dělám u všech strojů. Za mě je ta první generace v zelený stejně nej (naživo vypadá o dost líp než na fotce) a i to profláklý př. světlo se dá zkousnout. A hlavně je to KAWA, po Suzuki moje nejoblíbenější značka.

Resumé = jednoznačně dobrá volba.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vopák
vopák napsal 18.11.18 v 14:45 10b.

Moc pěkná mašinka..

jacomaco
jacomaco napsal 15.11.18 v 19:02 8b.



Stojan na prodej 737661874

Kamikadze-Mladý
Kamikadze-Mladý napsal 14.11.18 v 22:33 10b.

Pěkný popis, až budeš cokoliv předělávat, hoď k tomu pokec pro inspiraci

Více komentářů



TOPlist