Obr na dvou kolech, který si klidně i rád zasportuje.
První dojmy - Párkrát jsem podobně velkou motorku řídil, takže jsem věděl, do čeho jdu. Motorka je výborně ovladatelná a pokud je potřeba, dokáže i velmi svižně zrychlit. Jediné, co mi chybí, je šestý převodový stupeň. Ale to je detail.
Doplňky na motorce - Opěrka se zadním nosičem, výfuky VH, Power Commander
Recenze
Vždycky se mi líbili velké křižníky a tak jsem po něčem takovém už pár let pokukoval. Nejdříve jsem myslel na něco slabšího a lehčího pro začátek, ale když mě nechal kamarád svést na svém Wildstaru, zjistil jsem, že ani s velkým strojem nebude problém. Vybíral jsem tedy hned v té nejvyšší hmotnostní kategorii.
Po roce, co ji mám, jsem najel zhruba 4500 km a jsem s ní moc spokojený. Minimálně co se jízdních vlastností týče. Na vzhledu bude třeba ještě zapracovat, aby byla dle mých představ. Chci jí naladit více do černa, už jsem pořídil černá řídítka. A taky koupil sadu na přepákování předních stupaček. Bude toho každopádně víc, uvidím, co všechno se podaří přes zimu.
Dokončil jsem první fázi úprav. Nechal jsem nalakovat na černo brejle, risery a všechno, co je na řídítkách včetně páček. Originál řídítka jsem vyměnil za černé Highway Hawk Drag Style 90 cm, elektriku protáhl vnitřkem. Pořídil černé ISO gripy od Kuryakynu a vyměnil také zrcátka. Na černo jsem nastříkal taky přední třmeny a uchycení přední vidlice.
Dále jsem pomocí sady na přepákování od Kuryakyny posunul přední stupačky o 2 palce dopředu. Jízdní poloha je teď díky více nataženým nohám příjemnější.
Po skončení sezóny budu pokračovat, je toho ještě dost, co nosím v hlavě...
Vítej v klubu...
Nádhera
Supr stroj.
VTX 1800 je nadherny stroj, hlavne ta zadni cast. Jasnych 10b