renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXDX Dyna Super Glide (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cvrky
Vloženo 3.11.2018
Aktualizováno 4.11.2018
Zobrazeno 1 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po Sportym jsem do toho šláp pořádně,chtěl jsem klasickou Dynu Sport,ale pak se naskytla tahle upravená a když píšu upravená,tak jako hodně.

První dojmy - No když jsem to viděl naživo,tak bylo rozhodnuto.Jízda to už bylo horší,totálně podfoklý kola a vůbec to nechtělo zatáčet,ale pak už dobrý a ten motor,ten mě rozsekal.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho,kdo chce hodně jedoucí HD.

Doplňky na motorce - Kompletní kit Screaming Eagle,plné zadní kolo,vpředu 16" kolo,bylo toho hodně,ale už si to všechno nepamatuju.

Recenze

Po Sportsteru a jízdě na kamarádovo Softailu jsem si řek,že velkej motor je potřeba,ale nikde nic.Chtěl jsem Dynu Sport,ale až asi po 3 měsících hledání se našla jedna kousek od baráku,tak hurá na prohlídku.Zjištění na místě,že motorku vlastnil můj kámoš kterej s ní jezdil sprinty a vyhrával co se dalo,jsem mu zavolal a ten hned řekl ať do toho jdu,motorka že je v cajku a jede jak dělo.Teď se možná usmíváte co to plácám,HD a dělo,ale tohle mělo kompletní kit Screaming Eagle ze 1450 na 1550ccm.Kit byl kompletní od vršku až po kliku včetně výfuku a zapalování,jelo to fakt hodně na HD,200km/h žádnej problém a furt by to jelo,ale to už jsem na tom vlál jak papírovej drak.Vzadu musel bejt plnej ráfek,protože to trhalo dráty,krouťák byl neskutečnej a to dělali ještě kit 1800ccm a to už musel bejt úplnej vejplach.Podotýkám,že jsem měl svýho času Hayabusu tak vím o čem píšu,když říkám že to jelo.Ale postupem času jsem se motoru nabažil a zjistil,že furt mám chuť si taky užít zatáčky a to tady moc nešlo,vpředu bylo 16" kolo místo 19" a tak to byla v zatáčkách trošku divočina,navíc jsem furt tahal výfuk a stupačky po zemi.Brzdy taky nebyly nic moc na tu váhu a výkon,300kg se prostě někde projevit musí.Bylo to svezení parádní,ale bylo třeba se podíval po něčem sportovnějším,abych si ty zatáčky mohl zase užívat,jen motor nestačí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
octavia555
octavia555 napsal 05.11.18 v 20:21 10b.

neni mozne ze som nasiela aj takuto recenziu...nie som sam

cvrky
cvrky napsal 04.11.18 v 10:32

Zdravím,jasně,že jsem nemyslel že by to jelo víc než Haybusa,vše co jsem psal je v rámci HD a ještě poplatný době kdy byla motorka uvedená do provozu,každopádně na motorku z roku 2002 v karburátoru to jelo dost,tvůj Breakout musí bejt zase jinej level Jinak na Vmax 1700 jsem jel taky a to je úplně jinej příběh,ten motor je hotová turbína,úžasnej zážitek Jsem rád,že se ti Dyna líbí,prodal jsem jí kamarádovi a ten je s ní moc spokojenej.Novou motorku už mám přes rok,chtěl jsem zůstat u HD tak jsem šel do XR1200,motor není taková divočina,ale v zatáčkách a na brzdách je to co jsem hledal

PSanec
PSanec napsal 03.11.18 v 17:51 10b.

Ahoj,pěknej Haryk a motor super.Mám HD CVO Breakout Pro Street s továrním kitem 1917ccm,na brzdě na grafu na zadním kole 106 kobyl a krouťák 160 upozorňuji!!! na zadním kole.Mám B-Kinga, ten má něco jako Haybusa.Ale zdá se mi ,že HD je louda.Kámoš má V Maxe 1700,občas si prohodím s breakoutem a to je ještě úplně jiná dimense.Přesto je HD nejlepší.ikdyž zatáčky jsou nepřítel číslo jedna,ale rád s nimi bojuji.Přeji ti jen super km,a jestli chceš pořádnou raketu, kup si Aprilii Tuono 1100 Factory nejlépe s full Acrapovičem.Je to šílenost na dvou kolech.

Více komentářů



TOPlist