Univerzální motorka, velmi výkonná, pohodlná.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200: Cena, stejný ročník byl o cca 80-100.000,- výš... :-(
První dojmy - Snad mi to moje KTM odpustí, ale zpočátku to byl takový sňatek z rozumu... :-) Po mojí velmi oblíbené SMT, kterou jsem měl 5 let, jsem se chtěl posunout někam dál. 1190 má úžasný motor, ale třeba design, je trochu slabší epizoda... Taková ta živelnost, hravost, zábavnost, kterou má SMT, tohle trochu postrádá.
Motorku bych doporučil pro - Pro úplného začátečníka asi moc vhodná není, je to těžký, výkonný stroj, navíc dvouválec, který taky už vyžaduje nějaké zkušenosti a trochu jiné zacházení. Na druhou stranu, pokud to má někdo v hlavě srovnaný, tak proč ne... :-)
Doplňky na motorce - Výfuk LeoVince, kufr, padáky, širší řídítka, trocha změn v designu, černé plexi, proužky na kolech apod.
Recenze
Prvních pár set km jsem měl poněkud rozpačité pocity, chyběla mi výraznější zpětná vazba od podvozku, což se časem zlepšilo, ale ne úplně. Přešel jsem na tvrdost podvozku pro dvě osoby a režim Sport a je to výrazně lepší. Na druhou stranu se 1190 chová opravdu velmi neutrálně a to co všechno podvozek pobere, aniž by to motku nějak rozhodilo, je neuvěřitelný... Jde možná spíš o zvyk, protože ani při docela rychlý jízdě to nikdy neudělalo nic neočekávanýho, takže jí možná křivdím...
Brzdy mělo SMT skoro možná o chloupek lepší, ale je to spíš pocitová věc, brzdí to super. Motor je obrovská deviza této motorky, protože dát 150 koní do "endura" je vážně úchylárna, která napadne jenom kluky od KTM... Pardon, ještě od Ducati...
Antihopingová spojka je super, elektronické vychytávky docela taky, ale ocenil bych vypínání stabilizace za jízdy, ideálně na tlačítko. Krásně to umí jezdit po zadním, ale jenom s vypnutou stabilizací a mít ji pořád vypnutou zase nechci.
Hodně to topí do sedla a zespodu do nohou... Předchozí majitel omotal zadní svod izolací, mimochodem moc pěkně, celkově si myslím, že byl moc šikovný, ale moc to nepomohlo, podle mě topí hlavně zadní válec. Koupil jsem neorigo kryty pod sedlo a v podstatě se to tím skoro úplně vyřešilo.
Dají se s tím pěkně pozlobit čistě silniční motorky, protože se tím dá jet opravdu pěkná střelba.
Jenom se jí úplně nelíbí táhlý rychlý zatáčky pod plynem, má pak tendenci kývat se trochu do stran. Asi by to chtělo víc váhy na přední kolo, nebo ještě tvrdší předek, ale není to zase tak hrozný a zásadní, abych to řešil...
Pěkná oranžáda, docela rád bych slyšel v realu ten ladák.
Třeba se někde potkáme :)
Krásná motorka, přesně popisuješ, co je to za zlobidlo ,rozhodoval jsem se mezi starší 1190 nebo novou 1090 a nakonec jsem šel do nové 1090 bez R, chci to na silnici... Uvažoval jsem i o 1290, ale to je strašný elektronický úlet, ten tablet místo budíků jsem už nedal
Když to máš mezi ušima cajk, tak je 1190 fakt úžasný a opravdu universální stroj
Ať ti dělá jenom radost
No, mám ještě podlepené sedlo, nevím, jestli je to originál, nebo dodělané předchozím majitelem, ale koupil jsem tohle: https://www.ebay.co...1&frcectupt=true a musím říct, že je to vážně docela v pohodě. Kupoval jsem to 2x, ještě pro kámoše - má R-ko, a názor stejný. Takže můžu doporučit.
Skvělý stroj
Ta motorka netopí vždycky, to je zajímavé. Vždy když někde déle stojím, tak vypínám motor, jinak se roztopí opravdu pekelně, ale dá se to, izolaci svodu mám a dvojitou izolaci sedačky. Podle mě to ohřívá vnitřní stranu nohou, nikdy to nebylo tak nepříjemné, abych se tím nějak více zabýval.
Skvělé vlastnosti motorky převažují
Definuj:) evidentně jsi našel něco, o čem sní všichni majitele dvouvalcovych KTM. Ale moc tomu nevěřím :)