Na bazaru jsem zahlédl fotku žlužého pošťáka a prostě jsem se zamiloval. A do toho kámoš přišel s tím, že se mu líbí můj starý pošťák a tak slovo dalo slovo, bělouš šel z domu a mě se v garáži objevil žluťák.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Je to novější, na první pohled hezčí, ale kurňa, jezdí to hůř. Motor je stříkačka a už podléhá Euru, takže to tolik nekroutí. Rozjezdy, akcelerace a jízda do kopce jsou prostě pomalé. Jinak pecka.
Doplňky na motorce - Nic funkčního, jen designovky: nová zrcátka, nový přední reflektor.
Recenze
První sezóna na skůtru byla pecka, najezdil jsem kolem komína pár tisíc km, díky mírné zimě jsem ani nezimovával. Nadšení bylo tak velké, že jsem si začal dělat papíry na velkou motorku. Ta se objevila v garáži ještě předtím, než jsem papíry dodělal, ale i tak mi bylo jasné, že skůtr na nákupy bude potřeba. Takže na jaře přišla do garáže inovace: Piaggio Liberty 125 Postal Plus, stejně jako předchozí vysloužilý pošťák dotažený z itálie.
Na první pohled pecka stav, minimum koroze, motor přede jako sousedovic micina, jezdí, brzdí, svítí. Ale ouha, skůtr je evidentně bouraný a aby to nestačilo, ještě před přihlášením se s ním vyválím. Takže první servis - nová zrcátka, polepit plasty, nechat poštelovat elektriku, protože v té se někdo hrabal. Světlo je lepené, ale funguje. Takže evidenčka a čekání na značky... než jsme vyjeli na silnici, už jsem měl v kapse papíry a jezdil na guzzině. Pak konečně dorazila nová SPZ a já vyjel... a vyjel podruhé a kur*a... nedobrzdil, vyválel se, urval pár věcí na skůtru a hlavně vazy v koleně, takže jsem měl od motorek na 3 měsíce distanc. Sakra.
...
Zkrátím to... má to happyend, koleno už je po operaci v cajku, skůtr po servise, přezutý, nové světlo, motor přede jako sousedovic micina, jezdí, brzdí, svítí, očekávám mraky kilometrů a tuny odvezených nákupů.
jasňačka, na předek pásne úplně přesně
...a kastl lahváčů se na to vleze ?