Triumph Bonneville T120 (2017)

Vlastník Lemmy_UK
Vloženo 18.10.2018
Aktualizováno 7.2.2019

Vloženo: 08.08.2019, Uskutečněno: 15.06.2019, Stav tachometru: 4500 km, Zhlédnuto: 20x

Tak jsme si uspořádali takové menší Tourist Trophy. Pěkně postaru z místa A do místa B. Průjezdní body a fanynky v doprovodné vozidle.

Asi by nikdo nevěřil, jaké může být dobrodružství jet z Otrokovic do Českých Budějovic podle mapy a hledat při tom 4 průjezdní body - Vinařství u kapličky v Zaječí, rozhledna Babylon u Kramolína, pomník kostce cukru v Dačicích a sochu Jana Žižky v Trocnově. Služební jezdci s neuvěřitelnými ročními nájezdy bloudili, začátečníci vyhráli, manželky dorazili tak, že jsme ještě společně stihli poslední prohlídku na Hluboké. V Rakousku se může i na šotolinu podél hranic, ale pro Apriliu 1000 Futuru to fakt není ideální... T120 to samozřejmě zvládla, jako by se jelo na weekend do Cumbrie. A spoustu dalších zážitků.

Celkem 4 kamarádi, manželky v doprovodném vozidle a afterparty v Masných Krámech. Prostě pohoda. Počasí vyšlo. Všichni dojeli v pořádku a celkem včas. I doprovodné vozidlo...

Tak nějak jsme se těšili, že k hotelu Clarion v ČB přijedeme jako největší machři na nejkrásnějších strojích. Sebevědomí nám ale trochu kleslo když jsme zjistili že v Budějkách je sraz Indiánů - asi 500 strojů z celé Evropy. Všechno to byli fajn lidi a proti jejich stylu nelze nic namítat, tak nějak jsem si "tu Ameriku" vždycky představoval. A navíc vůbec neuráželi naše maloobjemové lehoučké, prakticky trialové stroje, čehož jsme si moc vážili!!!

Společná cesta zpátky druhý den při jižní hranici přes Slavonice, Znojmo a Rakousko byla taky super.

Z akce se nakonec stal ukázkový letní víkend s trochou dobrodružství.

Samozřejmě se nejednalo o žádný závod a všichni dodržovali dopravní předpisy!

SlimM (48) napsal 10.08.2019 v 23:56

Super fotky (hlavně Zaječí a Babylon).

• Menší okruh po Čechách

Jaké je nejlepší rozhodnutí ve čtvrtek? Vzít si na pátek dovolenou! :-) Tak jsem se jeden čtvrtek v červenci rozhodl, že se beze mě v pátek obejde firma, o víkendu potom rodina a celé se to tak hezky sešlo že i kám

Vloženo: 28.07.2020
    Uskutečněno: 10.07.2020
  • Craven Equipment

Nové kufry! Craven Equipment, Bungay, Suffolk, England. Hledal jsem opravdu dlouho a pořád jsem spekuloval jaké kufry osadit. Začal jsem nosičem. Hepco - Becker byla asi nejlepší volba. Zavazadla mi už ale trochu zamota

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.03.2020
    Uskutečněno: 29.03.2020
  • Jarní výlet Německo

Tak jsme spolu vyrazili na výlet. I přes deštivý květen jsem ve čtvrtek 9. odpoledne nabalil motorku a přes Uherské Hradiště, Strážnici, Skalici, Holíč a Hohenau dorazil na Vídeňské hlavní nádraží. Odtud nás čekala nočn