Stříkačka, klidná, hodná, super brzdy bez ABS a v otáčkách letí dopředu jak splašená.
První dojmy - Oproti SVčku je to pohodlný křeslo. Mám o 2cm zvýšená řídítka, sedlo je výškově nastavitelné ve 3 polohách.Motor je kultivovaný a člověk tak moc nevnímá rychlost. Je super, že na šestku se dá jet 70 nebo 170, při klidné jízdě se nemusí tolik řadit. Chybí mi Gipro, ale kupovat ho nebudu. Krásně žehlí nerovnosti na silnici.
Průměrná spotřeba - 4.564 l/100km
Recenze
Nad 7000 ot. je to fakt mazec a adrenalin stoupá. Tenhle točivej motor musím říct má něco do sebe. Nejlépe jí sedí pěkný asfalt a chutnají zatáčky Chtěl bych jí dovybavit kuframa na prodloužené víkendy. Zatím hodně zábavný stroj jehož potenciál stále objevuji.
Pěkné CBF-ko , také jsem o něm uvažoval, přesněji teda ve verzi S!.. Nicméně, přeji mnoho km s touto Hondou!
Tak teprve teď sem kouknul na tvůj profil a zjistil že sme sousedi. Viděl sem tě s mašinou na drakiádě, je moc hezká. SV nemám zkušenosti, ale zvuk má hezčí. Jinak s tou zatáčkou u mlejna se to zdá jenom mě, nebo si taky něco pozoroval? Banďoura sem z výběru vyřadil protože 1200 je trošku starší koncepce. Ikdyž sem ho taky vlastně ani nezkusil.