renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník M-O-H-Y-K-A-N
Vloženo 16.10.2018
Aktualizováno 16.10.2018
Zobrazeno 479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vůně benzínu, nablýskané chromy, bublající véčkový motor pod zadkem ... jen pár věcí z mnoha co mě nutí se za ní stále vracet a ujíždět do západu slunce ...

První dojmy - Pro shadowku jsem jel do Prostějova (cca 120 km k domovu). Chtěl jsem ji nechat převést dodávkou, ale na poslední chvíli to nevyšlo a tak jsem se musel dát po vlastní ose. Popravdě řečeno, asi bych stejně nevydržel se na ni celou cestu JEN dívat. Při prvním pohledu na majestátnost shadowky (první pohled na ni by se dal přirovnat k pohledu na dávno vyhynulého tvora v jeho přirozeném prostředí) se dostavily i první obavy, zda zvládnu moto dovézt domů bez úhony na zdraví vlastním i motky, ale při zkušební jízdě bylo jasné, že obavy byly pouze produktem mé mladické nervozity ze skoku do neznáma, jako školák při prvním líbání … Zpět jsme se vraceli jako manželé po dvaceti letech … :o) Ty první dojmy jsou těžko popsatelné. To ví určitě každý, kdo si vezl domů nového člena rodiny …

Motorku bych doporučil pro - : jelikož je to moje první moto, tak s čistým srdcem mohu doporučit i pro začátečníky, kteří jezdili jen po poli na fichtlu. Váha shadowky určitě není zanedbatelná, ale jakmile se dá stroj do pohybu, vede se poslušně, jak pes na vodítku před kterým držíte klacek s buřtem. Otáčení na zahradě už je horší, ale není to tak hrozný, jak píší někteří ve svých recenzích …

Doplňky na motorce - Kožená rolka nad světlem a pořádný 22l brašny vzadu jsou skoro podmínkou. Kromě malého boxu pod sedadlem, kam se stěží vejde jen pár kusů základního nářadí nebo lékárnička, nemá shadowka nic kam by se dal složit týdenní nákup z Kauflandových výprodejů … :o)

Recenze

Jak jsem psal výše, moto mi přirostla ihned k tělu jak správně posazená prdel na hrnec. Za tři měsíce jsem najel cca 3 tis. km pohupujíce se po železnohorských a vysočinských okrescích jak jinak že, s úsměvem od ucha k uchu. Jezdím většinou s ,,baťůžkem,, a táhne výborně i do prudších kopečků. Do zatáček se musí s rozumem a stane se, že občas stupačka dře hubou o vozovku. Nic pro okruháře, kteří si nedokážou bez podrbání kolene o silnici, vyjížďku ani představit. Brzdy tuto váhovou kategorii middle-cruiserů bohatě zvládají, i když vzadu je jen buben, který se hodí už snad jen na veterány.
Spotřeba kolem 3,8l/100km při kochací jízdě s ,,baťůžkem,, mezi 80-120km/h je jen další pozitivum, které při dnešních cenách benzínu určitě potěší.
Zatím jezdíme okruhy do 100km. Na jeden zátah se dá určitě najet i více km bez přestávky, ale spolujezdec už na takových trasách trochu trpí a bez opěrky to asi na nějakou tu jarní projížďku do Dolomit nebude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SlimM
SlimM napsal 21.10.18 v 11:54 10b.

Jsi můj člověk. Držím ti palce, ať ti dlouho vydrží.

žižala.
žižala. napsal 17.10.18 v 17:29 10b.

Více komentářů



TOPlist