Je to skvělá hračka do města i na cesty. Pohodová lehká a uveze bezpečně i spolujezdce.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 10-Hostivař) - Přesně to co jsem potřeboval do města a na vejlety
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R nineT Scrambler: Vyšší cena, těžší motorka, horší manipulace
První dojmy - Motorka skvělá, hodná, na polní cestě jak doma, možnost vypnutí ABS z ní udělá opravdouvou adrenalinovou hračku. Nezklame i na dlouhé cestě třeba do Vídně. A i za mokra se chová podajně.
Motorku bych doporučil pro - Středně zkušené až zkušené motorkáře
Doplňky na motorce - Plotna a kufr Givi, hrazdička, helma BELL limitka pro Scrambler
Recenze
DUCATI SCRAMLER STREET CLASSIC
Tahle motorka mě oslovila hned jak jsem ji viděl. Padne do ruky a je skvěle ovladatelná dokonce i za plynem jde slušně.
V Ducati mi dali i možnost pár modelů vyzkoušet a porovnat a mně stylem designem a funkčností vyhovoval přesně tento model Ducati Scrambler Street Classic 800.
OD BABETY PO DUCATI
Zkušnosti mám od mala začínajíc s Babetou, přes všelijaké upravované crosky až po Husqarnu nduro. Pár skůtrů a podobně. Pak najeto pár tisíc kiláků na Harley. A tohle jsem přesně hledal retro klasiku, která mi připomíná historii, vzduchem chlazený, a takový jak před hodně lety. Nemam rád japonský designy rýžovitého typu a neptřebuju úplně lítat 300 km/h. A Harleye hezký ale dost těžký a takový až moc usedlý a pro spolujezdce není místo. Jediná alternativa, kterou jsem řešil byl BMW scrambler, ale byla tam vyšší cena a rád si počkám až ji někdo bude dávat v pěknym tuningu za dobrý peíze. Rád věci měnim takže možná i na tu nastane čas.
JÍZDA
Svezení na silnici příjemný, ve dvou žádný problém i v zatáčkách skvělý, mimo jiné jsou tam skvělý pneumatiky. Dělali jsme ve dvou i docela slušnou cestu napůl v noci do Vídně a uplně vpohodě nic nebolelo. Déšť a mokro zvládá Ducatka taky dobře navíc je tam ABS, který docela ulehčuje, při krizových situacích. V terénu se chová taky skvěle, hezky reaguje, když se vypne ABS dobře driftuje. Možná by si zasloužila trochu lepší tlumiče. Ale jinak moc mínusů nemá. Alespoň zatim. Jedině v městském provozu trochu minus když potřebujete jet plynoule plouživou rychlostí v zácpě, kde vás řidiči blokujou a nejde to myšší dírou prorazit, tam najít tu správnou rychlost, jednička trhá dvojka cuká, tak jedině se spojkou :( ale co se dá dělat. A nezapomeňte nikdo na pořádnou helmu, mě jí k Dukátce nabídli originálná od BELL, skvěle sedí k motorce je pohodlná a na to, že je to retro styl funguje dobře
A tady pár ilustračních obrázků a video.
Pár neduhů by se našlo ale aspoň má duši 😉😁
Taky jsem na ni koukal, cena, váha, výkon vše dobrý. Odradila mne cena servisu. Ventily po 10 000 km v ceně 14000,- Kč. Informace z Dmoto Brno. Vzhledem k nájezdu 15 000 ročně to znamená jednou až dvakrát ročně... To nee
Líbí se, přeju radost z ní.
Pěkná a zajímavá mašina