Po čtyřech letech na BMW GS jsem si řekl, že to chce změnu...
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1250 FA: Byla dražší, ne tak hezká jako Ducati a po více než deseti letech na dvouválci se mi do mnohoválce nechtělo.
První dojmy - ... a tak jsem začal pokukovat zase po Ducati. Na Multistradu 1200 nebyly groše a litrovou už jsem měl. Takže padla volba na ST3
Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce zábavnou a cestovní motorku s krásným zvukem i s origo výfuky.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, zásuvka na 12V, držák navigace Touratech.
Recenze
První svezení mně nadchlo, zase pořádný dvouvál s krásným zvukem a ještě navíc motorka kupovaná v ČR s jasnou historií. Zároveň jsem zjistil, že 75kw (ST) je někdy více než 77kw (GS). V zatáčkách trochu vysednout dát gas a jako za mlada.
STčko jsem koupil jen s bočníma kuframa takže jsem hned začal špekulovat jak motorku doplnit topcasem. Objednal jsem tedy nosič od Givi i přes to, že píšou, že není kompatibilní s origo nosiči.
Zavřel jsem se tedy do do garáže a po třech večerech zkoumání jsem to namyslel a povedlo se. Domontoval jsem vyhřívané hefty držák navi, udělal potřebné opravy závad se kterými jsem motorku kupoval a bylo hotovo, můžu jezdit.
Co se, ale přihodilo je, že když jsem sedl za řídítka a začal polykat kilometry tak moje vyhředlá ploténka se začala silničnímu posedu vzpouzet, takže když jsem si eSTéčko pěkně vymazlil bude muset zase do světa
A tak je zase v inzerci a já se budu muset vrátit opět k cestovnímu enduru které má dlouhé zdvihy takže je měkčí a sedí se na něm vzpřímeně což mým zádům nevadí.
Tak motocykl má nového majitele
Najel jsem na STčku 2200km a bylo to super poježdění, budu na něj rád vzpomínat.
Je to to velká škoda, protoze jsem se na ni tesil a jede parádně.
To je skoda, ze ti nesedla. je to pekna klasika a nevidis ji na kazdem rohu..