Co k tomu říct - rok se s rokem sešel a Drak odletěl na svoji další cestu.
Seběhlo se to docela rychle - v červenci jsem byl na Prague Harley Days, tam jsem si na ten americký kus železa sedl a červík začal hlodat. Hlodal úspěšně. Když se na bazaru objevil H-D Iron 883N v šedivé barvě, jel jsem se na něj podívat. A bylo hotovo... Dal jsem inzerát, zájemce se ozval, projel se na Drakovi a plácli jsme si.
Takže Drak odletěl směrem k Házmburku a doufám, že tam lítá k plné spokojenosti nového majitele.
Tak ještě jedna fotka, kdy byli Drak i Orlík v garáži pohromadě.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Výměna zadní pneu, protože už začínala připomínat slicka - neměřil jsem vzorek uprostřed, ale určitě byl kolem 1.6mm. A taky navíc mi začala někde ucházet. Takže jsem musel před každou jízdou párkrát zapumpovat.
Stejně
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 31.07.2019 |
Uskutečněno:
| 31.07.2019 |
Tachometr:
| 16000km |
-
Takže finální potvrzení zdroje vibrací - něco se uvilnilo v koncovce výfuku. Po výměně koncovky (originál vyšel cenově líp než třeba Arrow nebo, nedej bože Akrapovič) a grafitového těsnění má Noční běs krásný bublavý zvu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.05.2019 |
Uskutečněno:
| 29.05.2019 |
Tachometr:
| 14920km |
-
Dalším oříškem, se kterým jsem se setkal už na půjčeném PCXku a u Draka je to ještě potřebnější, je vývod napájení pro telefon (USB C) a GPSku Garmin Nuvi 595.
Forza má 12V konektor pro zapalovač v levé skříňce, která a
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 02.05.2019 |
Uskutečněno:
| 02.05.2019 |
Tachometr:
| 14300km |