renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ivošoj
Vloženo 26.9.2018
Aktualizováno 18.11.2019
Zobrazeno 1 122x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splnil jsem si sen a pořídil Tygra.Od té doby co jsem se na Tygrovi poprvé svezl jsem měl jasno za co vyměním Transalpa.

Více fotografii

První dojmy - Tygra jsem chtěl z několika důvodů. Jeden z nich byl výkon a že to je třívál. Což je naprostá pecka. Nehrká a nemusí člověk neustále podřazovat, pokud tedy nechce akceleraci. Podvozek a jízdní vlastnosti jsou samozřejmě úplně jinde než u Transalpu a vyvážení naprostá pecka.

Motorku bych doporučil pro - Univerzální stroj do lehkého terénu a na asfalt. Záleží na tipu obutí. Znám lidi, kteří s Tygrem lítají po polích i loukách. Ale tam je problém s váhou.

Doplňky na motorce - Doplňky cestovního endura? Kufry KAPA a padáky SWmotech. Ale zmíním plexi sklo od GIVI se systémem Airflow - pro lidi vyššího vzrůstu je TOP. 1-plexi je polohovatelné, tudíž na rychlé přesuny po asfaltu při maximálním vytažení chrání bezvadně tělo i hledí přilby. 2-při stažení v terénu aby viděl člověk v klidu před moto je také supr a při mých 185cm je v pohodě do 100Km/h pak už je samozřejmě komfortnější si ho vytáhnout.
S plexi se dá manipulovat i za nižší rychlosti, tudíž nemusím zastavovat a to mě přijde dost praktické.
Letos 2019 zakoupené nové padáky GIVI-firma Marselus do nich dělá kapsy - důvod výměny padáků a pořízení i kapes. Hliníkový kryt motoru SW-motech a kryt řetězu také SW-motech- je o dost delší než originál, tudíž není Tiger zasviněný od namazaného řetězu.Plus dizajnovka mřížka na přední světlo?

Recenze

Tygra jsem si koupil v průběhu sezóny, narazil jsem na parádní kousek. Původně jsem to chtěl řešit až v zimě.
Tygra jsem koupil tři dny před odjezdem do Rumunska, což bylo to úplně nej co jsem mohl udělat . Za tři dny jsem na Tygrovi najel cca 500km ze kterých jsem byl naprosto unešený a nadšený z jízdních vlastností ovladatelnosti a komfortu.
Je mě jasné, že oproti Transalpu tam rozdíl musí být. Ale ten rozdíl je tak velký, že jsem byl jako bych na moto seděl poprvé. V lehkém terénu i na silnici jsem si s prominutím uchcával na každém metru .
Takže po stránce jízdních vlastností je to opravdu dobrý stroj a z mé strany jsem opravdu spokojený. Výkonově je pro mě naprosto dostačující (zatím a snad to dlouho vydrží) podvozek na asfaltu i v lehkém terénu dává najevo že zvládne opravdu hodně a je to tak. Zadní brzda je trochu tupá, ale oproti Transalpu je lepší a předkem se to parádně dožene. Tak mohu říct že jsem nenašel žádné mínus co se týká jízdy a komfortu. Jediné co mě zaskočilo a musel jsem si na to zvyknout jsou rozjezdy, strašně lehce Tygr chcípne, musí se túrovat. Ale zvuk stíhačky je velice příjemný tak proč ne .
Najel jsem na něm přes 6tisíc Km a nemohu si na nic stěžovat. I naložený je dobře ovladatelný a to jak v lehkém terénu tak na silnici. Ale opět platí že záleží na obutí. Zadní i přední gumu jsem zvolil s vyšším rychlostním indexem a to na 240 Km/h.
Což je opravdu hodně znát a naložený ve vyšších rychlostech +- 170Km/h se Tygr chová naprosto v pohodě (samozřejmě asfalt)
Jsem tip motorkáře který si s chutí sjede z asfaltu na šotolinu nebo polňačku a s Tygrem je to naprostá pecka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 10.08.22 v 13:35 10b.

pomohlo...

Michal86
Michal86 napsal 24.10.18 v 12:05

Jsem rád, že Tiger plní všechny tvoje očekávání. Je v dobrých rukou. Musíš ho poplacávat a hýčkat, vrátí ti to. Užívej!!

Bonsai650
Bonsai650 napsal 03.10.18 v 12:50 10b.

Pekná motorka...veľa štastných km...

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 26.09.18 v 14:01 10b.

Více komentářů



TOPlist