Po prvním testování s výfukem Akrapovič, filtr K&N, tlumič řízení Ohlins:
1) Zvuk ... jo... má to téměř erektivní účinky
2) Výkon/zátah ... ještě lehčeji letí do otáček a hlavně je to znát dole. Dokonce - pod 3000 ot/min ... již 2000 brbláte a žádný cukání, zatáhnete a vystřelí vás do vesmíru. Výsledek je ten, že máte téměř vždy zařazeno o 1 kvalt výše než se sérií. Nahoře... těžko říct... tam to jelo pekelně i v sérii, ale určitě tam ty deklarovaný poníci jsou, jen už nejsou tak znát. Do jaké míry se na tom podílí Akrap a do jaké KaN... nevím.
3) Tlumič řízení Ohlins - naprosto očekávaně... ŠPICA ... už žádná nervozita na českém tankodromu. POZOR! Díky tomu vás to svádí letět zase o něco rychleji ...
Nevýhoda je jediná ... Je to všechno silně návykové ...
Vlastník | mrca | |
---|---|---|
Vloženo | 24.9.2018 | |
Aktualizováno | 18.11.2022 | |
Zobrazeno | 1 547x |