Rychlá ,ovladatelná , a ten zvuk!!
Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Rychlé bezproblémové jednání a ochota.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Super svezení na plnoletou holku, teda motorku.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele a obdivovatele techniky tohoto modelu.Pro zkušenější motorkáře.
Doplňky na motorce - Stavitelné páčky, plexi racing,turistické plexi Ermax ,krovka,polepy.Alu plechy pod regulátor -lepší chlazení.
Recenze
Po vlastnění několika skutrů 125-400 a motorek 600-1000 jsem začal koukat na něco o čem jsem dříve snil a měl jako vzor .Chtěl jsem zase zkusit nějakou kapotu na přejezdy po dálnici ,ne jen kolem komína .Chtěl jsem Fazera 1000 , ale nenarazil jsem na kus co by mě zaujal , bouračky, zásahy kutilů ,nejasný servis .Ve středočeském kraji jsou silnice na ho... tak ,ale ani Transalp 700 ,nebo Versys 650 mě bohužel nezaujal .
V garáži plno 2xmoto +auto+ kolo .Po prodeji jedné moto ,jsem už nechtěl moto přes 100 tis, a po náhodném výletě s rodinou na zámek ,jsem cestou mrknul na moto v Benešově .Po shlédnutí a projetí moto -super stav ,kapoty -lak původní ,zánovní pneu i řeť.sada , bylo rozhodnuto musí ke mě do garáže.
Předtím jsem se vozil na moto Kawa z1000sx, Bmw S1000R , S1000XR,Versys1000, KTM 1290SD ,R1,GSX r1000 K6, Duca...atd
ALE NEMŮŽU POŘÁD POCHOPIT ,JAK TAK -STARÁ- MOTORKA MŮŽE TAK VÝBORNĚ FUNGOVAT !!! TEN ZVUK ,TEN ZVUK,TEN ZVUK!! PARÁÁÁDA!
K motoru ,nelze mít výhrady jede dole i nahoře ,brzdy ok -CBS drží i na štěrku .. , že je měkčí vidle mě vůbec nevadí (není jsou tam pružiny FG GUBELLINI číslo YM257088355 -paráda!) , klouže potah sedla , ale pod sedlo se vejde hodně věcí .Výborně svítí v noci.Do zatáček jde výborně jak náklonem ,tak tlakem stupaček
Pocit z jízdy je velmi velmi velká stabilita při všech rychlostech i na horším povrchu pocit nízkého těžiště, bohužel je to opak agility , modernější moto jsou hravější.
Nejlépe se jezdí na VFR na otevřených cestách-okresky s rozumným povrchem a větší rychlostí...
Spotřeba 5,5 L/100 svižně...
Pneu mám Continental ContiRoadAttack 3 -výborné. zadní výdrž 11000km
Motor nebere olej .
Jediné co mi vadí je hmotnost při překlápění ,a hlavně při manipulaci a zajíždění do garáže .Výhrady mám -pravá ruka zápěstí ,kamarád levá.. nedivím se že dávají rovná řídítka.Levá stupačka je vibrátor .Proměřuje hodně tachometr ...
50 je 43km/h GPS
60 je 53km/h GPS
80 je 70km/h GPS
100 je 86km/h GPS
150 je 133km/h GPS
Servis výměna destiček ,kapalin, olej vidlic +gufera +pouzdra ,v 48000 svíčky a vzd.filtr. +olej.
Vzhledem k povrchu silnic ve středočeském kraji jsem udělal výměnu z VFR800Fi za ...VFR800X na rozbité silnice je podstatně lepší!
Bude mi chybět a vzpomínám na hvízdání kol rozvodu, světlo 2xH4 ,motor bez VTEC! Brzdy CBS bez ABS.. ??Hodně místa pod sedlem! Snadný servisní přístup.
Mám fotku v garáži na očích... 4/2020 prodána.
Výborné zpracování vše Made in Japan , díly např Hitachi, TDK, Denso ,Enkei !
SUPER MOTORKA, SUPER ZVUK !!! TATO MOTORKA- MÁ- CHARAKTER !!
Nikdo už nikdy neudělá takový motor ,je to technický skvost!!
Edit - porovnání s Duc Panigale V4 2020, jj ta má koní moc , ale např na rozjezd je potřeba 3000 otáček a déle nechat spojku , pak překvapí jemně servírovaný výkon ,dole zní jak dvouválec . reakce na ubrání-přidání trochu cukne , motor hrozně topí zejména vpravo na stehno. Má větší rozsah otáček , je to závoďák .Na 1.rychl 144km , na 2. 190 , 3 .237 atd.. Zvuk je hutný a brumlavý.Motor v Fi má zajímavý zvuk -ozub kola rozvodu , nebo při zatížení jak velkoobjemový motor V8. Honda má na běžné použití přívětivější charakteristiku motoru a to jak V4 Fi tak V4 VTEC.
10/2021 Tak jsem konečně zkusil nástupce VFR a to Kawu ZZR1400 08', ano jede pěkně od 6500ot v 8 zatáhne a letí do 11tis , do 6500 je to pocitové zklamání (VFR jela pořád ale bez extra špičky), jinak pohodlí ,podvozek ,ovladatelnost ok spokojenost ,vadilo mi jen klouzavé sedlo o které se nelze zapřít ,spotřeba 12L asi by šlo míň.. a hoodně řachavé řazení 1.rychlosti (jak BMW..) pod sedlo se vejde jen kreditka.., asi počkám na ZZR14 Performance ..jinak na 2. jela 190km/h ...takže dobrý vlastně výborný!
Tak kamarád koupil Aprilii RSV4 2023 Factory 217koní, no jede to hodně .. charakter je spíš jako Panigale nebo Superduke, cokoli pod 25km/h je jen přes klouzající spojku.., podvozek ,brzdy , elektronika je nesrovnatelná s vývojem motorek před 25 rokama.. V4 jede od min 3000 ,v 7000 je to velmi pěkný , od 10-13 je to peklo.. na 1. 140 na 2. 190 na 3. 234 km/h spotřeba celkem 6,9L/100 , pro mě výborná ergonomie, až na třesoucí se zrcátka a ovládání blinkrů. Jinak špička !
Takže Fároš do cca 180 stíhá pak RSV letí pryč..
Shrnutí: čekám a ne-dočkám se VFR1000R !
Moc mě mrzí, že jsem si nemohl koupit VFR800Fi v roce 2000 a nezestárnul s ní!
vypadá hezky , tak ať dlouho slouží a dělá radost - chtělo by to pořádnej vejfuk
Po tolika motorkách jít do VFR a mít na ni takový prvotní názor, to oceňuji Gratulace
legenda pro znalce , ať slouží!
PS: ale toho Versyse, cos mi doporučil, bych nepomlouval, já jsem z něho pořad nadšenej:)), ale uznávám, že každej jezdíme jinou ligu:)
Mám 18 let 750 z roku 92,občas mě napadne jí koupit sestřičku,pak se svezu a zase mě to přejde.Novější 750 mi paradoxně připadá jako větší turista,E FI to samé s lepšíma brzdama a V-TEC je k ničemu.Honda totálně zahubila kouzlo V4.
4 do V toje vitr