Honda vfr 800 limitovaná edice - Výročí 50 let Hondy.
Motorka koupena od B12 (Cheb) - Maximální :)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Čtyřvál do V, úsměv od ucha k uchu :D :D :D
Doplňky na motorce - Po x etech jsem se rozhodl pro změnu. Jedna krásná éra VFR pro mě končí. Pořízena Honda CBR 1000 f.
Recenze
Vfr jsem pořídil od svého táty, jsem třetí majitel v ČR. Motoricky v perfekním stavu. Vfr 800 je víc sportovní motorka, než předchozí 750. 750tka jezdila lépe v zatáčkách i přes její větší váhu, plus jela lépe v nižších otáčkách.
Nicméně vfr 800 je zase něco jiného. Motorka je hodně univerzální, člověk může jezdit pohodičku nebo pěkně topit pod kotlem ve vyžších otáčkách. Odměnou je luxusní zvuk z motorku, podtržený laďákem Arrow. Motorka se nejlépe cítí v táhlých zatáčkách, okrskách. Váha motorky se pohybuje kolem 230 kg, člověk musí trochu počítat s větší váhou stroje.
Klady vfr 800 :
Netradiční vzhled
Letmo uložené kolo
Nesmrtelný motor (ozubená kola)
Duální systém brzd
Pohodlný posez
Příznivá spotřeba (5 - 7 l dle jízdy)
Dlouhé servisní intervaly
Mínusy vfr 800 :
Váha
Víc se jí líbí vyžší otáčky než jezdit od spodu.
Nulový prostor pod sedlem
Špatný přístup ke svíčkám, celkově k údržbě.
(člověk musí rozebrat 3/4 motorky, než se Někam dostane)