renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tomix123
Vloženo 13.9.2018
Aktualizováno 13.9.2018
Zobrazeno 774x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Příjemná motorka, rád na ni podnikám delší trasy a vůbec nemám problémy s nepohodlností. Uvítal bych zátah v nižších otáčkách, ale šel jsem do ní s tím že je to 2t, takže s tím nemám problém. Přeci jen, který 4t 125 letí 160 :D

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TZR 125: Cena
Cagiva Mito 125 EVO: Nepohodlná a ze zkušeností známého velmi poruchová
Aprilia RS 125: Vzhled

První dojmy - Oproti mé předchozí motorce(číně) velice dobré zpracování, mohutný hlníkový rám dělá dobrý dojem, zvuk to má prostě jako 2t :/ ale když se za to veme, tak i zvuk je parádní, na sprint 0-100 jsem s tím udělal Audi A4 1.8T 132kw :D a celkově do 140 zrychluje hezky. Za mě super motorka na naučení, ale přecijenom, už to dost táhne, sám jsem na tom měl jednu velkou nehodu...

Doplňky na motorce - Zásuvka 12V

Recenze

Vybral jsem si tento stroj jelikož se mi líbil, pohodlí i pro spolujezdce díky tomu že to nemá takovou tu tvrdou mrňavou sedačku jako třeba Mito :D , dají se najít za velice krásnou cenu, a zatím najeto 15tis, a bez poruchy.

Jak už jsem psal, mám na tom něco málo najeto, začal bych brzdami, přední brzda je opravdu dostačující (jedním prstem to zvednu na přední) zadní je taková zvláštní, když se šlápne tak jde okamžitě do smyku, není tolik citlivá. Motor jede hezky, táhne od nízkých otáček do 7tis, takhle se dá jet úspornou jízdou, po 7tis je taková díra :D a od 8tis až do 11tis to trhá ruce, oproti 50ccm to byla úžasná změna. podvozek se dá vzadu štelovat, předek se mi zdá trochu měkčí, ale na českých silnicích to tlumí naprosto úžasně, takže spokojenost. Úložný prostor to má malý pod sedlem, vejde se mi tam lékárnička, nářadí, vesta a něco malého se dá nacpat do bočních plastů pod sedlem, např. plachta na motorku není problém.

Vzhledem k tomu jak krásně tlumí, tak se nebojím ani polních cest, ale na silnici je to opravdu lepší :D Na starších pneumatikách se ty zatáčky sice nedají tolik užívat, ale nebyl problém drhnout stupačkou, a to už je opravdu slušný náklon, po dálnici se dá jet dlouhodobě 140, není problém, jezdím takhle často na chatu, a motorka nevaří, a motor drží.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist