PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 750 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Anti
Vloženo 11.9.2018
Aktualizováno 12.9.2018
Zobrazeno 1439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ten chlap je magor!Koupí prodá,koupí prodá a takhle furt dokola se dvěma modely!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Navigator 1000: Lákal mě litrový suzučí vodník,dokonce jsem se na ni byl podívat.Nicméně jsem naznal,že nechci čistokrevného cesťáka a motorku vybíranou jen podle parametrů.
Yamaha TDM 850: Šedá myška se slušnými parametry poříditelná za pár peněz.Takový sňatek s rozumu.Nicméně spíše cesťák a pro mě nepřekousnutelný vzhled.
Yamaha XTZ 750 SuperTenere: Horký adept.Před pár lety začínali na 35,dnes jsou všechny přes 50.Větší váha,silničnejší motor mě odradily

První dojmy - První dojmy?Není to tak strašný jak jsem si pamatoval.No,ta nádrž by mohla být v kolenou užší...Ale jinak dobrý...moc se mi líbí...

Motorku bych doporučil pro - Jak jsem psal již v předchozích profilech.Cagiva Elefant vznikla jako Dakarová replika.Takže je určena především pro fandy těchto strojů.Umí nadchnout vzhledem i jízdními vlastnostmi,kvalitním zpracováním a zajímavým motorem s možností jednoduchého upgrade.Navíc je verze 750 cenově nejdostupnější ve své třídě.

Doplňky na motorce - Doplňky?Tak něco málo...Motorka má momentálně motor z S2R800,řídící jednotku z 848,indukční cívky z 620 a palivovou pumpu z nějaké tuším GSXR ,"laděný" výfuk Scorpion,kotouče od žlutého bratra.Časem toho přibude více...

Recenze

Co napsat...Každý kdo koukne do profilu,bude asi kroutit hlavou...
Koupě slona nebyla plánovaná.Soužití s KLR bylo v podstatě bezproblémové,nicméně se začaly rojit určité indície že tomu tak nebude napořád.Jsem zas o něco starší(a těžší),pohodlnější a mám čím dál méně času na to čemu jsem říkal projížďka "terénem".Finanční situace se krapet zlepšila a tak jsem pomalu směřoval k tomu abych si přiznal,že "potřebuju" něco silnějšího,pohodlnějšího a cestovnějšího.Ke slonovi jsem se vracet nechtěl,ten motor mi moc neseděl.Ale jednou jsem jej zahlédl na bazoši a za dobrou cenu.A v hlavě to začalo šrotovat.Že to dopadlo jak to dopadlo,za to vděčím několika okolnostem.První nastala v okamžiku,kdy mě kamarádi dotlačili se na slona jet podívat.Bral jsem to jako výlet.Slon se ale líbil a začalo mi to vrtat hlavou.Jenže jsem si říkal:Co s KLR,takhle překopanou ji nebude nikdo chtít.Jen tak jsem ji nabídl kamarádovi a ten kývl.A bylo vymalováno.Věděl jsem,že pořídím něco jiného,ale přemýšlel i motorkách uvedených výše.Nakonec jsem naznal,že si koupím to k čemu mě táhne srdce.V dnešní době focení na STK si člověk musí vybrat podle vzhledu,zbytek si já přetvořím k obrazu svému...
Jako vždy jsem tento stroj podrobil vstupní prohlídce.Ta zjistila vypálené pojistkové pouzdra,sjeté kotouče a pneu a z cinkání v motoru se vyklubal prasklý pístní kroužek.Po delším laborování jsem dospěl k faktu,že motor nakonec vyměním za něco jiného.V bazaru byla delší době osmistovka z monstera za dobré peníze.Pro Ducatisty je svatý grál devítka,osmikilo je nezajímavé.Při shánění informací jsem zjistil,že motor vychází z původní 750,jen má prodloužený zdvih.To je něco na co slyším.Navíc,menší objem na válec sliboval lepší chování v nižších otáčkách.Třešinkou na dortu je mokrá spojka(pro mě jednoznačně plus) a šestistupňová převodovka.
Recenze?Pro mě vzhledově dokonalý stroj,v podstatě nejhezčí motorka.Zasekl jsem se v devadesátkách,pro mě výhoda jelikož to moc nestojí...Váha nejlepší ve své kategorii,podvozek stabilní,posed pohodlný.O terénní ambice jsem přišel,ale slon by to samozřejmě zvládl, v době jeho vzniku se vyráběla endura,ne cendura.Brzdy jsou poplatné své době,stejně tak tlumení.Motor je kapitola sama pro sebe.Ducati jitří emoce.Minulá devítka mi moc neseděla,motor byl ucukaný dole,spojka byla pro svalovce.Ale osmistovka mě velmi příjemně překvapila.Přesto že motory Ducati vycházejí ze stejné platformy,je jejich chování dost rozdílné.Osmistovka překvapila krásně ovladatelnou spojkou,precizní převodovkou,slušným lineárním tahem už od nízkých otáček bez klepání,a dostatečným výkonem.V podstatě to co jsem celou dobu hledal.
Jako nevýhodu motorky bych viděl vzpomínaný širší posed v oblasti kolen který je ale poznat pouze při přesednutí z jiného stroje,dá se na něj zvyknout.Určitá nevýhoda je samozřejmě dostupnost podvozkových dílů,ale nic co se nedá pořešit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Springi
Springi napsal 15.09.18 v 17:57 10b.

HA!

sushi7474
sushi7474 napsal 14.09.18 v 18:08 10b.

Varaník
Varaník napsal 13.09.18 v 21:01 10b.

Ty vole - tohle se mi vždycky líbilo jaxviňa!
Teď jsem si všimnul že tě vlastně znám - ty máš zase slona jo?! No ty kokso!!

Více komentářů



TOPlist