renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 250/475 (1967)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenekgsxr
Vloženo 11.9.2018
Aktualizováno 9.10.2018
Zobrazeno 5 099x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ČZ Trial 250 postavená z dílů nalezených ve šrotu nebo namontovaných na různých homemadech

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Ne do ruky mi nepadla musel jsem ji postavit po kouscích a přizpůsobit aby fungovala jak si představuji

Doplňky na motorce - přídavné stupačky přimontované k "hákům" - nedalo se na tom totiž stát
podkova v klice, zapalování z pionýra- bez baterky bez relé ´= úspora hmotnosti 2kg
výztuha - vzpěra mezi horní a přední rámovou trubku



Recenze

vzhledem k použití stroje jsou všechny komponenty dostačující, jendá se o trial-endurovou motorku , tehdy se to tolik nelišilo.
já jsem oproti originálu použil jiné přední vidlice, a zadní tlumiče. Kdo zná jistě poznal vepředu tlumiče "duby" z motokrosových zetek z let 1970-1976, vzadu tlumiče tzv .: Embéčka které mi vyrobil kamarád který je dělával už za socialismu. tím jsem dosáhl zdvihu předního pérování cca190mm a vzadu cca100mm. Motorka je lehká dobře se vede 250ka čz je trochu točivější motor než třeba panelka od Jawy a tím pádem trošku hůř táhne odspoda. Vzhledem k převodům použitým z rikši ČZ vyjede celkem vše- má pomalejší 1čku a 2jku a o pět zubů pomalejší je i celkový sekundární převod. Rám jsem přestavěl ze Sportkového rámu. Výfuk přední blatník a světlo, stupačky "háky", vodítko řetězu jsou původní originální díly zrenovované. Sedlo jsem si vlastnoručně zkrátil a počalounil, stejně tak záclonu pod sedlo jsem vyrobil sám, vadila mi totiž uniformita všech černo-bílo-oranžových trialů tak jsem si postavil jiného a béžovou zástěru těžko seženete. Jo a na jedné z fotek je v kroužku výfuk na Triala koupený fakt levně včetně zbytku nějaké motorky- vyplatí se pořádně prohlížet fotky v inzerci tady níže na stopadyně stupačky háky, brzda z triala a na fotce to není vidět ale měla i vodítko řetězu trial , a ještě níž nějaká domácí stavba koleno trial motor čz 250 sport , prostě detektivní práce a spousta nakoupeného haraburdí kvůli jednomu nebo dvoum dílům








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 03.02.22 v 11:27 10b.

Tohle prostě NEMÁ chybu!!!

richi
richi napsal 29.04.19 v 16:35 10b.

Ahoj Zdeňku,
krásná práce! Triala jsem vždycky chtěl a před léty mi jeden o vlásek utekl na burze...
Ale přemýšlel jsemi, že bych šel do "stavby" což sice přináší jistá úskalí, ale je to proveditelné. Můžu se zeptat, jak to máš řešeno s TP? Nebo je bez? Můžeš mi dát prosím vědět i soukromou zprávou, nebo na tel.
Díky předem!

Wčelař
Wčelař napsal 20.01.19 v 23:24 10b.

O.N.E.
O.N.E. napsal 09.10.18 v 16:54 10b.

Jo to je paráda

SJ90
SJ90 napsal 18.09.18 v 22:21 10b.

Moc pěkná a s vým způsobem originální práce

Více komentářů



TOPlist