renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jopeeeno
Vloženo 10.9.2018
Aktualizováno 22.10.2019
Zobrazeno 3 316x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 12.11.2020, Uskutečněno: 12.11.2020, Stav tachometru: 11470 km, Zhlédnuto: 59x


S Versysem máme za sebou více, než dvouleté soužití (od září 2018). Letos jsem ale moc nejezdil, upršené počasí, pracovní povinnosti, ale i tak máme spolu najeto téměř 12.000 km. Jelikož je motorka již dva měsíce po záruce a zkušenosti s autorizovaným servisem (mj. podřená přední vidlice během posledního servisu) mě odradily tohle místo znovu navštívit, hledal jsem alternativu. Naštěstí mám kolem sebe pár starších motorkářů, kteří mi dali tip na člověka, který odvádí svou práci poctivě, ne jen ze setrvačnosti. Podotýkám, že cena servisu není prioritou, šlo mi jen o kvalitně odvedenou práci.
Servis po 12.000 km u Versyse 650 obnáší klasicky výměnu motorového oleje a filtru, zapalovacích svíček + drobnosti kolem, a při tom, když šla nádrž dolů, jsem nechal vyměnit i vzduchový filtr (ten se má měnit až po 18.000 km), stejně už nebyl v nejlepší kondici. Z předchozí výměny (kterou jsem řešil svépomocí) se mi osvědčil motorový olej Motul 300V, takže jsem nechal objednat ten samý. Převodovka s ním řadí lépe. Na doporučení kamaráda jsem namísto původních zapalovacích svíček NGK CR9EIA, koupil DENSO IU27D.
Cena servisní práce a materiálu (vyjma dopředu koupených zapalovacích svíček, které jsem měl v zásobě) mile překvapila, mechanik mi ukázal použité díly, jako bonus vyřešil podivný pazvuk, vycházející od nádrzě při klopení motorky. Nakonec to bylo níž. Celkově komunikace na 1*. Za mě spokojenost. Opět se mi potvrdilo, že solidní práce může být provedena i mimo autorizovaný servis, který ovšem dááávno není zárukou kvality, spíše naopak.
Vyměnit olej i filtr jsem doma dokázal taky, kdo taky ne, že, ale nemám odvahu shazovat nádrž, demontovat filtrbox, kdo ví, jaký je přístup ke svíčkám v šachtě hlavy válců. U Ninji z devadesátek jsem obavy neměl, ta už měla šrámů dost :) Takže tohle radši nechám u "voňavé" motorky prověřenému mechanikovi. Navíc, v téhle pošmurné době, podpořím šikovné české ruce.
Versys po dvou letech šlape, jak hodinky. Nemám sebemenších výhrad a koupě nelituji. Skvělá motorka, kéž to tak ještě vydrží a dlouho.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Snížené a gelové sedlo

    Udělal jsem si předčasný Vánoční dárek a pořídil Versysovi (a také sobě) snížené a gelové sedlo. Měl jsem možnost si vyzkoušet snížené motosedlo s gelem od kamaráda, který si ho nechal upravit od poláků (Rutan)... Půjčil

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 10.12.2020
    Uskutečněno: 10.12.2020
    Tachometr: 11700km
  • Výměna pneu

    S Versysem jsem překonal metu 11.000 km za 23 měsíců a už bylo na čase přezout tovární Dunlopky na nové pneu. Zadní si už říkala o výměnu, přední by ještě 2.000 km zvládla. Chtěl jsem ale změnu. Ne, že by byly Dunlop S

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.09.2020
    Uskutečněno: 01.09.2020
    Tachometr: 11004km
  • Montáž zadního blatníku

    Nejezdíme jen na suchu, takže logicky přišla řada i na zadní blatník. Ze všech alternativ jsem nakonec vybral výrobek zn. Ermax. Zpracování bez výtek, montáž snadná. Cena vyšší, trochu (cca 2.000 Kč) jsem uspořil objedná

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.02.2020
    Uskutečněno: 25.02.2020
    Tachometr: 8900km
    Komentářů: 1x


TOPlist