renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Markádo
Vloženo 10.9.2018
Aktualizováno 2.12.2018
Zobrazeno 3 581x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Hned jak jsem poprvé uviděl na internetu novou Afriku a přečetl první recenze jsem se rozhodl,že si ji jednou pořídím. Výhodná nabídka přišla letos na jaře, dříve než jsem čekal ...a nelituju.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Lhotský - Moto Lhotský (Kynšp - Maximální spokojenost, profesionální přístup ,odkoupení staré moto na protiúčet,servis, příznivá vzdálenost od bydliště.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Při výhodné cenové nabídce na Afriku prakticky za stejnou cenu jako V-Strom mi přijde přeci jenom universálnější a na dlouhé vzdálenosti v plné polní výhodnější.O vzhledu nemluvě, nějak mi úplně nepadl do oka zobák montovaný na nové stromky.

První dojmy - Při prvním usednutí dost vysoká -měřím 180cm a trochu se potvrdily mé obavy , ale po snížení sedla do nižší polohy již na došlap pocitově podobné jako na stromku.Během prvních desítek kilometrů respekt ,váha při manipulaci na místě a malé rychlosti je znát,ale také výborná zábava ,krásně agilní, svižná dobře ovladatelná a brzdící motorka,rychle padla do ruky.Potřeboval jsem najezdit rychle prvních 1000 km ,jezdil jen tak nazdařbůh a užíval si nového úžasného pocitu ,že stačí otočit plynem a motorka vystřelí i z nízkých otáček .Rozhodně nezkazí žádnou zábavu.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro velké spektrum jezdců,zejména pro cestovatale všeho druhu, jak silniční ,tak po nezpevněných cestách a lehčím terénu.Průjezd težkým terénem vzhledem k nedostatku zkušeností nedokážu posoudit.Nudit se nebudou ani jezdci na krátké výlety a ježdění kolem komína ,nebo v lehkém terénu. Dojíždění do práce i městský provoz . Na dálniční střelbu a závodění ambice nemá.Také jedinci malé postavy budou muset situaci řešit sníženým sedlem nebo jiným strojem . Největším kladem je universálnost motorky aniž by ztrácela na zábavnosti a pocit,že ji člověk zná už odjakživa.

Doplňky na motorce - Stavitelné plexi Givi, rozšíření předních i zadních stupaček SW-motech,Rozšíření bočního stojánku SW-motech,držáky bočních kufrů a plechovou plotnu horního kufru SW-motech.Kufry Givi, originální vyhřívání rukojetí,padáky na krytí motoru SW-motech ,plastový toolbox na rám kufru.Navigace Garmin s držákem navigace SW-Motech do kokpitu,závažíčka na řidítka,

Recenze

Letos zatím najeto necelých 7 000 km.Při použití standartního štítku dost fouká,takže bylo nutno vyměnit za stavitelné adventura plexi od Givi ,i tak pak fouká na ramena více než u starého V-stromku (úzká stavba přední kapotáže je znát).Při delším cestování s nájezdem nad 300 km bolí celkem dost zadnice a přešívání sedla je už v plánu.Menší originalní stupačky také přišly vyměnit za rozšířené.Tolik malé nedostatky,které lze ovšem vyřešit.Jinak super podvozek,který krásně žehlí naše okresky ,ale také drží stopu bez kmitání v dálničních rychlostech kolem 170km i s bočními kufry a spolujezdcem.Dostatek výkonu na bezpečné předjíždění i bez nutnosti neustálého podřazování, neuvěřitelně elastický motor s krásným hutným zvukem i s originální koncovkou(se starým stromkem nelze vůbec srovnávat). Lze dobře absolvovat dlouhé dálniční přesuny i mírný terén(nejsem žádny offroudista ,takže jsem hrubší terén nezkoušel,ale bude to potřebovat řádné obutí-naštěstí rozměry kol nabízí řadu vysloveně offroudových řešení).Nejpříjemněji jsem se cítil na klikatých okreskách, silničkách a silnicích střední třídy,kde jsem si užíval táhlé i ostřejší zatáčky.
Úložný prostor pod sedlem je poměrně malý,ale lékárničku a měřič pneu a nějaký imbus jsem tam poskládal.Originalní nářadí je celkem komplikovaně zabudované do schránky na boku motorky ,kterou je nutno otvírat imbusovým klíčem.
U mé verze 2017 je displej poměrně kolmo postavený a vyšší osoby mohou mít při ostřejším sluníčku potíže s jeho čtením.Pro mě osobně je čitelný dobře.
Místa na sezení i pro spolujezdce je dost a batůžek si chválí větší pohodlí proti starému stromku.
Sedlo je dvojité a lze nastavit přední část do nižší polohy, ale vyžaduje to trochu cviku a oběhání plastových kolíků .
Spotřeba se pohybuje kolem 5l/100km při běžných rychlostech a něco přes 6l/100 při rychlostech dálničních, ovšem záleží zejména na bočních kufrech.
Žádné závady nebyly pozorovány, kromě uniku malého množství oleje po položení motorky v prudkém svahu na šotolině.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Afikim
Afikim napsal 13.01.19 v 02:14 10b.

Ten givi kufr jí sluší

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:34 10b.

pepazon75
pepazon75 napsal 26.11.18 v 19:55 10b.

KALUP
KALUP napsal 14.09.18 v 02:05 10b.

dobrá volba

HondaOK
HondaOK napsal 12.09.18 v 11:27 10b.

Tož vítej mezi "afričany". Popsal jsi to zcela přesně. Gratuluji ke skvělému stroji a přeji mnoho zábavných kilometrů

Více komentářů



TOPlist