Když ji v roce 97 začali prodávat, bylo mi 13 let a byla to láska na první pohled. Teď, po 21 letech jsem si s ní splnil svou dětskou touhu.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZRX 1100: ZRX není moje srdcová záležitost. Narozdíl od Yamahy :-))
První dojmy - Není co vytknout, z hlediska vizáže umělecké dílo, zpracování typicky japonské a hlavně styl !!! První cesta po koupi 80 km v sedle. 2 zastávky na uklidnění...a vstřebání všech požitků... z jízdy, zvuku, zájmu okolí:-)
Doplňky na motorce - Laděné výfuky laser - dvě dvojité koncovky s nezaměnitelným zvukovým projevem. Na motockylu již od prodejce, zvažuji koupi a instalaci původních laufů, ale to asi časem
Recenze
...klasika která bude nádherná navždy... motocykl který se v anketách umisťuje stále na čelních pozicích při soutěži o nejkrásnější motockyl všech dob... myslím že smyslem motocyklu jsou dvě kola a motor. V případě XJR doplněno je o nejdůležitější prvky ( trubkový rám, monumentální nádrž a sedlo, přední a zadní vidlice, řídítka ) není zde nic navíc, nic nechybí, nic nenarušuje její vzhled.
28. září - přesto že jezdí parádně, občas jde zaslechnout zvuk který myslím ke zvukovemu projevu nepatří, takže na sklonku sezóny jsem ji přistavil k mechanikovi a udělá mi pár nezbytných opatření ) řetězová sada bude začátek, čištění karburátoru a seřízení ventilů... uvidíme jak to bude vypadat pak a jestli ještě stihnu nějakej kilometr v sedle, nebo už jen přejezd do garáže)
10 dávám za XJR dej tam origo výfuky a těch 10b bude zaslouženejch XJR je prostě TOP a v origo stavu nejvíc
Paráda
luxusní lokomotiva v úžasných barvách
Díky za hodnocení ) a 10 b. ode mně pro tvojí Karosu )
Nádherná klasika!