renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZ 450F (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sirr
Vloženo 7.9.2018
Aktualizováno 18.5.2023
Zobrazeno 1 525x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ve své době vzniku, asi nejpopulárnější sportovní náčiní Stefana Evertse v kabátu LM.

Více fotografii

Výška jezdce: 150 cm

První dojmy - První dojem udělá svou slušnou výkonností , následně trochu překvapí pouze 4 kvalty - nutnost zpřevodovat.. Přední vidlice byla celkem dost tuhá - zato centrál měký... Motorka je v oblasti nádže a sedla štíhlá, celkem dobře se vede... I když letos slaví své 15 narozeniny, rozhodně se ani dnes neztratí...Nepocituju žádné nedostatky, jediné co mi schází je startér!

Motorku bych doporučil pro - Je to závodní načíní, cítí se dobře na tratích ... Nedoporučuju pro začátečníky a lesní mrdaly (bez urážky, nevím jak popsat lidi co nezávodí - pouze drtí lesy...= díky MX charakteru se tam asi fakt nehodí!)

Doplňky na motorce - Pár kravin.., velká 25L nádrž Acerbis pro Ofroudmaraton a dlouhé výlety, rekluse...

Recenze

Scháněl jsem ještě jednu sadu kol na TTčko, ...po zvážení ceny sady kol + ničení TTčka a veteránské Yz na offroudových podnicích jsem pořídil tuhle Yz450 jako nejschůdnější východisko
Motorka byla na první pohled omšelá, ale na druhý pohled motocykl komplet originál stav s minimálním nájezdem, potvrzená ještě původní řetězovou sadou z fabriky!!!
Byl to přesně ten stav, že otevřete garáž a hned víte, že ji berete, zánovní stav prostě nelze nekoupit ! Padla volba na jeden z prvních 4T od Yamahy.
Klasika..., svezl jsem se pro odhalení neduhů:
- důkladné umytí, rozebrání...základní údržba, ...
- úprava pérování
- protože mx motor je charakteristicky velice "tvrdy" (není pružný, v technických pasážích "kolem nohy" je hodně náchylný k chcípání a následné startování bez startéru je obrovskej opruz !!!) = pořízení automatu kuličkové REKLUSE!
Rekluse je bezva věc, ale první spojku jsem spálil po 10minutách, druhou sadu po 1mth...tak jsem vrátil k standartní spojce a laboroval s převody...
Na svoji dobu, je to velice uživatelsky příjemná motorka! Vodí se mi líp, než mnoho mladších strojú různých značek...
4T není na jízdu tolik zábavná, ale krouťákem odpustí spoustu chyb a jízda je mnohem víc plynulá.
Sehnal jsem starší velkou nádrž a svezl se Offroadmaratón - super, hrozně mě to bavilo!
Jeden záznam ze závodů v Litomyšli...:


Protože se jedná už o starou milovanou dámu, v některých zemích se "Classic motocross" jezdi pro motocykli až do roku 2005 a stále mám v paměti dobu 90tek...z modré se stala ČERNÁ!
Trocha aktualizace listopad 2019 :
- po pár závodech následná údržba +BLACK CHESTERFIELD EDITION = kdo pamatuje dobu 2taktů 1993-95 tuší odkud vítr fouká (Boby Moore, Alesio Chiody, Alexandro Puzar, Yves Demaria, Danny Schmid, Andrea Bartolini, Mike Brown... atd...)
Pro připomenutí, záznam seriálů MS, i z Holic atd..



Za 6 let jsem najel "pouze" 36Mth... (bydlení,rodina,děti...)
neměl jsem s ní téměř žádný problém...
Trochu jsem musel upravit vidlice...jinak téměř nic!
Protože motorka nemá startér a začali jsme jezdit navíc se synem...byl pro mě čím dál větší problém (pro mé letité zranění kolene) motorku nakopnout!
Proto jsem jí prodal...
Motorku má kamarád...najel cca 15Mth a motorka se zastavila, praskla klec spodního ojničního ložiska.
Motorka dostala novou ojnici, ložiska na kliku a jede dál...
kámoš po této opravě vyjel a prý někde ve výjezdu v lese si píchnul startovací páku do lítka ... celé mu to oteklo a jezdil na půnkce z kolene...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist