Klasický vzhled, designová motorka, která umí být pořádně rychlá. Stroj na emoce.
První dojmy - Na "najntýčko" jsem si hned zvykl, prostě mně padlo do ruky. Těžiště má hodně nízko, nadváhou netrpí a proto se s ním krásně jezdí zvláště na zatáčkovitých okreskách s dobrým povrchem.
Motorku bych doporučil pro - Pro vyježděné motorkáře, co hledají schopnou mašinu a ocení klasický vzhled
Doplňky na motorce - Leštěné hliníkové kryty ventildeklů, víčka nádržek od Barracudy, hliníkový zadní blatník od Barracudy, zadní podblatník Wunderlich, chromové polepy předních vidlí, prodloužení předního blatníčku, Y svod místo katu, demontované DB killery, KN vzduchový filtr a pár dalších maličkostí.
Recenze
Líbí se mi stroje, co vypadají jako klasická motorka, kde je pořádný motor, schopný podvozek a potom už jen to nejnutnější. R ninet to splňuje tím nejlepším možným způsobem. Mám na ní letos najeto kolem 6000 km a jsem 100% spokojený. Velkou chválu zaslouží i motor - jízda na tomto velkém boxeru je pokaždé zážitek. Nechal jsem si na motorce oddělat kat a musím říct, že to opravdu stojí za to! Motorka je znatelně ostřejší, pružnější od nízkých otáček a neuvěřitelně rychle se vytáčí.
Kdo jezdil boxery tuší co musí být Nine za reaktor emocí a všeho dohromady. Nejhezčí bike posledních let
pekna
10b.
Krásný stroj. Měl bych otázku. Jak řešíš jízdu v Rakousku bez katalyzátoru? Nebo jezdíš jen v ČR ?